Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nog een keer de Lexmaul (enkel mist de voorbumper, deze is van csr als ik het goed heb)
origineel gepost door koekwous
aha vandaar… Ja daar werk ik zo weleens bij ;)
Hij ziet er trouwens netjes uitah juist, wellicht dat ik je dan gezien heb.
De ascona gaat van de winter naar binnen voor een fikse opknap beurt. (irmscher kit, nieuw plaatwerk, gereviceerde motor, en spuiten)origineel gepost door koekwous
origineel gepost door sinister
iedergeval de velgjes al eronder… ziet er (volgens mij) wel dik uit… 9×16 met 215 45 16..
De irmscher kit heb ik afgelopen weekend in duitsland opgehaald…. nu nog sparen voor de spuiter,,,kan het zijn dat ik deze afgelopen zaterdag in Rucphen heb gespot?
jaja dat klopt, had een bedrijfs uitje met een voormalig werkgever in skidome
iedergeval de velgjes al eronder… ziet er (volgens mij) wel dik uit… 9×16 met 215 45 16..
De irmscher kit heb ik afgelopen weekend in duitsland opgehaald…. nu nog sparen voor de spuiter,,,Dit is mijn GT in wording,
kleur velgen en bodykit even via photoshop CS4 bij elkaar gezet….
spuitwerk gebeurd van de winter….De pinnen van de stekker zijn bij de betere electronicadoehetzelf zaak (conrad oid) los verkrijgbaar en de blanco stekker via de dealer….
zo kun je dus een origineel “lijkend” stekker maken zonder te hoeven “rommelen” (niet negatief bedoeld) met krimpkaus etc..Zag dat de mijne al in het listje stond :thumbup
zijn maar weinig GT’s :oIk vind het grilletje wel FAT!
Hier mijn C ook maar eens.
van de week nieuwe remmen gemonteerd (308mm met zafira opc klauwen en pagid blokken)
en 16″ wieltjes dr onder gezet…. nu nog een stukje verder zakken en het lijkt alweer wat.
De ascona is al geruime tijd in mijn bezit.
Heb idd de kachelmotor van een corsa-a dr op gezet.Greetz Arnold
origineel gepost door Ascona19
Een achteras van een e kadett 16v past ook onder een c ascona. Het enigste is dat je een oplossing moet vinden voor je handremkabel.Ben je soms bezig met het opleuken van een c ascona.
Mvg michel
ben er inmiddels achter dat je ook heel eenvoudig de achter s chijven met klauwen van een vectra a kan pakken.
ook gebruik je dan de handremkabel van de vec (deze dien je enkel in te korten)
Verder is dat gewoon de leidingen lossen, kabel lossen en de 4 boutjes lossen aan de achterkant van de naaf en zelfde manier over zetten.As van de kadett wist ik niet.:thumbup
origineel gepost door asconahobbyist
ik weetdat je van een f16 bak het binnenwerk eruit kan halen zonder de bak van de auto los te halen.
Wellicht kan het binnenwerk van een F20 in het huis van een F16.
Ik heb wel vaker een c20xe met een f20 bak in een ascona zien hangen dus moet een oplossing voor wezen.
forumlid opelvectrafreak is er mee bezig,u2u hem anders eensheb hier een how to van gemaakt ;)
ben er inmiddels achter dat het qua versnellingsbakken dus niet zo simper is;)
Gezien de achterste baksteun van de ascona bovenop zit en de F20 bvb deze bevestigingsmogelijkheid mist is dit alweer iets meer werk zo ook de bevestiging voor een f18 of f28…alle verdere info nogsteeds van harte welkom!
huphup… zie dit topic wat laat :angel
Mijn C-gt
en tja hij moet verder zakken en maatje dikkere wielen :P
15 mei 2010 om 09:28 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375061Ziet er weer fris uit jonge!
jij hebt je niet verveeld deze winter :Porigineel gepost door jens276
origineel gepost door sylvester1
Hoi jens,Ik heb alles met de hand geschuurd, maar heb daar ook lekker de hele winter over kunnen doen;)
Grt
zo nou dan ga ik denk ik maar even wat grover schuurpapier halen… ik ben nu met korrel 240 bezig maar er is geen doorkomen aan…
maar het ziet er super uit dat blok! ben best jaloers :P
grtz jens
of je straalt hm gewoon ff ;)
Komt steeds meer info, heb zelf inmiddels ook e.a. aan info verzameld ;)
Zal vd week eens even wat online gooien.Greetz and keep the posts commin :wors
even gefixt ;)
Net bakkie hoororigineel gepost door Corsa A GSI
hoop dat het deze keer beter gaat met uploade:Djaja ff plaatje van mijn “work in progress” nu gaat het heel erg opschieten.
origineel gepost door michiel026
waarom show hier je corsa, deze corsa is niet van iemand hier op het forum, hij heeft de foto alleen gemaakt,dus ga niet lopen klagen want watje zegt klopt voor geen meter :)zozo jij hebt kort lontje… je voeld je wel snel aangesproken, maar als je iets verder terug kijkt zie je wat ik bedoel :vertag
dus stop die speen terug in je mondje en ga lief spelen:jerry
dit gaat steeds meer lijken op “show hier je corsa” topic…:wtf
origineel gepost door JoopvanBennekom
Zijn die L-en er ook niet van Holden bijvoorbeeld. Niet dat ik ze spaar maar gewoon benieuwd.
Leuke verzameling zo!:vertag ff goed leze dan weet je het antwoord….:vertag
origineel gepost door Oenatje
nee, alle “opels” die in australie rond rijden van de periode van de c20xe zijn allemaal ingevoerd, op die L-en staat gewoon opel opnette neus!! :thumbup
origineel gepost door Corsa_GSi
Daarnaast kost een ombouw naar x16xe wel meer dan 300 denk ik (gelijk wel distri en koppakking vervangen enzo).
Maar goed basis is wel beter.
Als je de 1.4 zou gaan bewerken moet je die dingen ook doen dus what’s the F%$*N diffrence??!!??:jerry
Of kijk even bij deze gasten
kwam ik vannacht nog tegen
http://www.aluminium-radiateur.nl/?gclid=CI2rttuIg6ACFUVB3godj1c4kAdie bij M-tech van 129,- is een gewone gsi radiateur… die staat te dicht bij je turbo en koelt denk toch te weinig…
zoek er 1 die je verder naar voor kan plaatsen met meer capaciteit….
heb zelf de heavy duty variant… die is lager en breder en dikker en staat een aantal cm verder naar voor.
kost wel een stukje meer (kost bijna 600,-) maar is wel met dunne koelfan (erg prettig als je ook de F28 gemonteerd hebt want dan past het wat netter.of idd bij een radiateuren boer informeren… kunnen ook op maat gemaakt worden tegen niet al te gekke prijzen dacht ik.
Greetz
-
AuteurBerichten