Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Na vandaag alles weer bij langs gelopen
er is inmiddels een nieuwe compleet van voren naar achter uitlaat onder gezet maar toch komt die plof weer naar voren
de auto loopt voor de rest super geen hoog toerental of stoteren of afslaan reageert goed op het gas pedaal
de brandstof pomp hoor je die bij het stationair draaien je hoort een duidelijk zoem in de auto en als een beetje gas geeft reageert de zoem daarop is dit normaal de bedoeling ook als in bij de vulslang aan de leiding kom of beweeg dan verranderd ook het gezoem
heeft dit misschien een oorzaak ook de plof
ik hoor het wel
vrg
heb inmiddels de uitlaat er onder weg gehaald incl uitlaatspruit met het uitlaatspruit stuk was een beetje mee geknoeit en zat ook niet echt vast kon de bouten zo los draaien
Bij een poort was het achter de pakking helemaal de andere drie waren mooi schoon hier heeft ie wel gelekt dus was niet te horen
zal dit eerst weer helemaal in orde maken zet er gelijk denk ook maar een nieuwe voorpijp op en een nieuwe achterstuk op deze zijn ook niet meer helemaal fris
Als dit weer klaar is ga ik weer kijken hoe die dan weer loopt
vrg
Zo vandaag de ecu van een andere geprobeerd het is een zonder startonderbreker
De auto liep er wel op maar geen verandering nog steeds het onregelmatig lopen en een hoog benzine verbruikwat moet ik nou naar kijken en doen
vrg
maar dan zit er toch een klein iets in de sleutel dat zichtbaar is
klopt misschien heeft die andere het wel die is namelijk van-was 1995
en het nr komt ook niet overeen
misschien kun je aan de code zien
16288269
vrgkan het niet ontdekken
het is een plate sleutel en niet zon dikke sleutel,
net zo als die van een oude kadetals ik het op google zoek komt er een sleutel met dikke mantel
en dat heeft deze echt nietvrg
zit op een 94 dan een startonderbreker
zit niks in de sleutel
het lampje knippert inderdaad
en omruilen kan niet meer de auto is gesloopt
Het lampje gaat knipperen
de auto is gesloopt
Ja het lampje knipperd dan
en betreft die andere auto die is geslooptdat nummer moet toch gelijk zijn
Retour leiding doorgeblazen ,maak ook geen verschil
heb een ecu uit een andere corsa geleend maar deze had een andere code , auto start wel loopt even mooi voor een paar seconde maar slaat dan weer af
Dit blijft ie doen steeds weerlijkt me niet maar ja ze kunnen er mee geknoeid hebben
zal eens kijken en de retour leinding doorblazenal die dingen heb ik al vervangen maar dat maakte geen verschil
en is wel zo dat ie te veel benzine krijgt
geen knellende leidingzou het niet de ecu zijn
verkeerde signalen doorgeven en dan de veel benzine geven
Vandaag een stukje gereden ging goed tot dat ik moest stoppen voor een kruising ,sloeg af ,maar starte wel weer maar het onregelmatig lopen was weer terug
bougies nagelopen waren allemaal roetzwart , bij lopende motor de bougiedop er af gehaald dit maakte geen verschil
toch weer kapot ,waardoor gaat ie dan kapot wie weet het
Heb alles al geprobeerd
vrgach ja de dealer is alles ook niet meer zoals het was
zo heb vanmiddag alles weer terug gezet , wat dacht je niet meer lopen willen
kijken of er wel vonk was 2 wel 1 op de verkeerde plek 1 helemaal niks terwijl ze nieuw waren van Gm
dus maar weer nieuwe halen deze waren van NGK en wat denk je “lopen en hoe, heel netjes met nog af en toe een plofje
geen benzine dampen of grote rookpluimen meer
ERG VREEMD !!!!HOE KAN DIT?
retour leiding?
Die op het klephuis zit?
Laatste update:
Complete gasklep huis verwisseld”:conclusie geen resultaat nog steeds onregelmatig lopen stationair
Co gemeten deze lag zeer hoog rond de 8%
Bougies 3 stuks zijn droog maar wel zwart vol roet
1x bougie zwart en nat
themp sensor achter op het inlaatspruitstuk vervangen geen resultaatal met al lopt ie nu nog slechter dan eerst, het idee is er weer dat ie op 3 cilinders loopt e weer moeilijk start en op toren komt
en een enorme benzine lucht ( de motor verzuipt) als die dan loopt komen de zwarte rookwolken eruit .ik hoop zo voor de kenner/deskundige omschreven te hebben wat er aan de hand is
heb met remreiniger gekeken of er ook een vacuum lek is maar geen verandering
Kan dit nog met de onsteking te maken hebben bobine, toeretalgever of het kleine kasje achter de bobine
Motortype 1.4 sport 1994
Ik kwam tot de ontdekking dat er een slangetje mist vanaf het luchtfilter naar injectie systeem deze is afgedopt bij de injectie
kan dit ook een oorzaak zijn
gevonden
zowel de stekker als de toerengever zijn schoon niks aan te zien
zit die achter de bobine gemonteerd
ZAL IK DIE MORGEN EVEN VERWISSELEN
IETS ANDERS KAN HET NIET ZIJN
-
AuteurBerichten