Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sorry even vergeten te melden. Maar die lijkt nog goed en schoon.
Neee. Er moet op de gehele band tenminste 1,6mm zitten.
Dus als de binnenkant kaal is, dan is het afkeur.
Nee als er helemaal geen profiel meer op zit aan die binnenkant, dan is het wel afkeur haha.
Alleen wanneer er op de binnenkant nog wel 1,6 zou zitten zeg maar.
Als je nog genoeg profiel erop hebt zitten(1.6mm), dan is er niks aan de hand.
Had dit zelf ook, maar werd gewoon goedgekeurd:)
Maar zijn er geen verdere nadelen?
Want ik neem aan dat er nu wel andere krachten op die 2 bouten komen. Of valt dat allemaal wel mee?Het is wel een makkelijke manier om toch een beetje camber te krijgen:).
ah okee. thankss.
Dan weet ik dat. hoef ik in ieder geval geen nieuwe radio te kopen:P
Welkom jordy
hee,
Ja een gebroken veer is het denk ik niet. In ieder geval niet voor zover ik kan zien.
Is er een manier om dat toplager te testen, of moet ik dan de veerpoot eraf halen?Het is niet de homokineet. Daar lijkt het in ieder geval niet op.
Het vage is dat ik er vandaag ook weer geen last van had. Net als dat ik er al 10 maanden geen last van had gehad.
Verder heb ik nog steeds een probleem. Een tijd terug ging mn koppeling altijd erg zwaar als die warm is. EN nou is dat een tijd weggeweest. Maar nu gaat ie koud ook heel erg stroef. Iemand misschien een idee? omdat het niet altijd is hoop ik eigenlijk dat het geen druklager is, of een geleidebus of iets. Koppelingskabel is nog nieuw, en van GM.
En dat gaat normaal dus allemaal je inlaat in?
Dus een zo`n opvang systeempje is dan stukken beter toch? in plaats van standaard.
Ja das ook weer niet de bedoeling:P.
Dat is waar ja. Maaaar kost centjessss.
En voor het geld van een AP schroefset, heb je ook een KW vaste verlagingsset. En dan is het allemaal niet zo knalhard. Dus dat is een beetje het probleem:P. kan niet kiezen.
tamiya; thanks. Is inderdaad heel veel poetsen:P.
Wil em binnenkort ook wel verlagen, maar weet nog steeds niet of ik nu een schroefset wil of vast;).
Na witte velgen eronder te hebben gezet. Niet verwacht dat wit leuk zou staan bij zilver.
Hoe het was:
Je maakt er wel werk van. Leuk hoor.
Wel heerlijk als je een sleutel schuurtje/garage hebt.
Kan je gewoon overdekt sleutelenIk heb zelf OKE wax gebruikt, action spuitbus, en valma bumpershine.
En eigenlijk is het allemaal hetzelfde. Met die goedkope action spuitbus werkt het wel. Als je het er gewoon direct op spuit, dus niet uitvegen en dergelijke. Kost je wel een halve spuitbus per auto wasbeurt.
Dan die valma spullen. Werken erg goed. Is wel meer werk omdat je het uit moet vegen, maar het resultaat blijft ietsjes langer zichtbaar, en is wel weer echt donker.
Dannn Oke wax, dit is ook wel erg goed spul, maar kost ook 15eu, en blijft niet heel lang zitten.
Dus ik weet niet hoe jullie het maar 4x per jaar doen:P. maar wat ik ook gebruik. Ik was mn auto minimaal elke week, en bij elke wasbeurt moet ik ze opnieuw waxen/inspuiten/wat dan ook.
jaa spijk kom ik ook best vaak.
Kom zelf uit hellevoet. Heb je alleen nog nooit gezien:pIk kom vaak bij Slagerrr.
Die velgen zijn netjes zeg! Heb ze altijd al mooi gevonden.
Schijven zijn ook wel stukkie dikker geworden:P
Het is een zagend geluid.
Maar ben er achter gekomen dat het geluid wat ik ook weleens hoor, gewoon normaal is.
Het aandrijfgeluid, heb ik nu op zoveel auto`s gehoord dat het wel normaal moet zijn.Dan probeer ik wel het lager. Hoop dat dat het is( het getril, en geluid). Iemand nog een idee om het te testen? Zodat ik weet of het links of rechts is.
Mn koppeling begint trouwens ook weer te kraken. Snap er geen hol van. Het was heel lang weg, maar sinds kort gaat mn koppeling weer heel stroef. Naaaja ouwe rot auto`s.Bedankt voor de reacties
nee het enige is dat er andere velgen onder zitten. Niks verlaagd en ook niks vervangen aan mn ophanging.
Ging van 14″ naar 15 inch. et rond de 35.
Mn banden stonden wel stukkie naar binnen hoor dat wel:P. Viel pas na een tijdje op.Een vriend van me ging met een corsa van 16 naar 15 inch. Hij had positieve camber, en banden stonden ook een beetje raar, en zijn banden waren ook al na 2 maanden op.
Achja zo leer ik weer me lesje over het bezuinigen:P
Okee, nou ik zal maar snel eens gaan zoeken naar andere banden. Ik zal die Kleber`s eens bekijken.
En het uitlijnen ga ik uiteraard ook doen. maar dacht eigenlijk dat het niet nodig was bij alleen andere velgen.
Ik zag ook pas na 7 maanden dat mn banden op het binnenvlak al bijna helemaal glad waren en de rest niet. Dus toen was het eigenlijk al te laat. Vandaar dat ik em pas uitlijn bij andere banden.Nee maar ik bedoel met goedkope banden dat ze niet 100% rond zijn en een beetje hobbelen. En weet ook niet of ze heel goed gebalanceerd zijn mn velgen. Daarbij komt dat ze verschrikkelijk veel herrie maken.
Hoe bedoel je andere banden? ik heb laatst voor met achter verwisseld, na de velgwissel. En toen is het eigenlijk begonnen. het pedaal trillen enzo.
Maar het zou toch niks uit mogen maken? Wij leggen vaak genoeg de achter velgen voorop, wanneer voor een beetje gesleten is.Ik moet zowiezo nieuwe banden hebben, want deze zijn op(door het niet uitlijnen had ik veel negatieve camber, dus de binnenkant is nu slick, en de buitenkant nog als nieuw:P) . Dus dan neem ik merkbanden, en laat ik hem eens uitlijnen. Dan zal ik misschien direct horen of mn lager kapot is, wanneer ik boven de 60 rij, of mn pedaal trilt nog.
thanks voor de reactiess
Okee,
Hmm nou kijk het zit zo. Ik heb een beetje bezuinigd op uitlijnen en goedkope banden.
Maar het zijn van die goedkope minerva banden, en die maken al een herrie vanaf de 60. Mij stoort het niet aangezien ik toch altijd muziek op heb staan, maar daardoor zou ik niet het verschil kunnen opmaken tussen het geluid van een lager of de banden. Maar naarmate ik er meer op let krijg ik steeds meer het idee dat het toch een lagergeluidje is als ik bijvoorbeeld 100 rij. Het komt er opeens in zeg maar.En trouwens, als ik nu naar de garage ga, kunnen hun mij dan makkelijk vertellen welk lager het is, of is het zelf ook te testen. Opkrikken en heen en weer bewegen ofzo?
Het is trouwens niet zo heel lang. Ik heb heel even mn standaard velgen eronder gehad, en toen ik ze weer wisselde merkte ik pas het getril in mn pedaal.
Ik zal vanmiddag even kijken of k het kan testen. Weet niet of dat alleen bij de achterwielen werkt, maargoed ik ga het proberen.
Nee homokineet is het ook niet.
Is dat wiellager zelf te doen? Of moet het lager erop geperst worden oid?
-
AuteurBerichten