Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@wim-v6 wrote:
Met de motor uit kan je hem wel inschakelen in de versnellingen waar hij normaal niet in wil??
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Nee hij wil er helemaal niet meer in die versnellingen wim
Nu wilt hij ook niet meer in zijn 1 en in zijn 2 spotaan dus ik denk bak dood. Of hebben jullie andere ideeën?
Opel astra g van 1998 1.8 16v
Precies de type weet ik niet van de motor en de versnellingsbakVerstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Ik ben eruit. Er komt nieuwe turbo erop en bilstein b12 pro kit er onder.
318000 km zelf ton mee gereden nu. Ik zeg op naar de 4 ton.
Oke nou ik hoorde vanmorge van me vrouw dat ut geluid weer weg is wel vreemd
Oke en waar zit hij verstopt want ik word best gek van dat geratel hoor ut zels als ik op lig en de auto staat stil op de oprit
En zijn dat dure reparatie en is dat eventueel zelf tedoen?
Alvast bedankt
28 maart 2014 om 11:12 In reactie op: meriva a kopen, waar op letten, hoe bevalt een meriva etc et #17923970ik heb van het weekend met een 1.4 turbo gereden van net een maand oud. tot de 100 vond ik hem lekker pittig boven de 100 viel tegen. het verbruik viel mij ook tegen gemiddeld 1 op 11 dat voor een 6 bak. Voor de rest prima autotje. Ik rij zelf een vectra 1.9 cdti 150
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
ik dacht dat ik namelijk voorheen standaart 100 ah had
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
295000 km loopt nog als een zonnetje en verbruikt nog geen druppel olie 1.9 cdti 150 pk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
ben benieuwd hoe he word
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Electrische gedeelte is bij mij namelijk kapot.
En ik nu zelf een nieuwe slot kopen wat dat is stuk goedkoper
18 november 2012 om 13:20 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993602@Lemmens wrote:
Jep, de mijne ook. Heb dat stickertje gewoon bij de opel dealer gekocht in Duitsland. € 10 en je krijgt ‘m meteen mee. Heb voor m’n vectra A ooit eentje besteld bij TÜV in Nederland, kostte toen € 35 en twee weken wachttijd omdat men ‘specifiek voertuigonderzoek moet doen’ (hoezo, geldklopperij). Gek genoeg zou je, als je de plannen van gemeente Utrecht zou mogen geloven wèl met een gele of rode sticker naar binnen mogen omdat de leeftijd van een auto lager is dan de grenswaarde maar zou een auto met groene sticker er niet in mogen. Dat dat hele milieugedoe natuurlijk pure linkse ambachtelijke l*lkoek is, wisten we hier allang. Zo zie je waar misselijkmakende statistieken de realiteit van alledag compleet verpesten en verzieken voor iedereen. Cijfers zijn heilig, milieu-eisen bestaan alleen op papier. ;)
je moet goed uitkijken met die stickers ik zou voor mijn vectra een gele krijgen terwijl ik een euro 4 heb. Ook voor de prijzen moet opletten want zo gauw dat ze weten dat je een hollander bent gaat de prijs omhoog. De sticker in duitsland bij TUV kost hij maar 5,50 euro. Van de week heb ik er eentje gekocht voor mijn nieuwe vrachtwagen bij de mercedes dealer en daar kosten hij ook 5,50.
gr harold
@jorisor wrote:
Mooi, ik ben blij dat we je hebben kunnen helpen.
En gelukkig niet zoveel dingen kapot als bij mij het geval was.
Gr. Joris
Ja ik ben jullie ook dankbaar daarvoor.
Als het goed is morgen de vec weer klaar.
De roetfilter zat goed dicht ze hebben weer open gekregen.
Maar heb wel ruzie met de garage want ze beleven vol houden dat de intercooler niet zo gauw kapot ging van de diesel. Ik ga hem morgen halen en Natalee doen we wel als ik zin en tijd heb.Hallo iedereen
Bedankt voor de tips de intercooler was namelijk over leden.
De garage is best wel lang bezig geweest om de roetfilter weer open tekrijgen maarja als het goed is heb ik dinsdag weer een vectra ivp Astraik heb ze thuis liggen van 2011 2012 ze werken goed kan ze zo weer branden als het moet
Harold
Waar kan ik het beste een andere intercooler bestellen bij de opel zijn ze best prijzig.
Bedankt Kim
Hoe kan ik het beste bij de interkoeler komen?
@jorisor wrote:
ik heb een vergelijkbaar probleem gehad.
Het roetfilter zat constant dicht waardoor de auto in noodloop ginghet
Roetfilter schoon gemaakt, 150 km gereden en weer dicht.
De auto roete zo erg doordat de intercooler lek was. DIt is een veelvoorkomende probleem bij de 150 pk cdti.het heeft mij een roetfilter, intercooler, turbo gekost (turbo ging kapot door het regeneren, bout is afgebroken).
CONTROLEER DUS EERST JE INTERCOOLER. DOORDAT ER ONDERWEG LUCHT VERLOREN GAAT IS DE VERBRANDING NIET GOED EN ROET DE AUTO ENORM. BIJ MIJ WERD DIT PAS DUIDELIJK TOEN HET ROETFILTER ONDER DE AUTO UIT WAS.
Veel succes ermee.
Gr. Joris
Bedoel je dan dat er een slang kapot kan zijn ofzo.
Bedant Peter voor het antwoord ga vanavond gelijk kijken als ik thuis ben ik hou je op de hoogte
Komt dit probleem vaker voor peterHij springt gewoon onder het rijden in noodloop Peter ik hoop dat je er wat aan hebt zodat het voor mij wat duidelijkheid.
hij is toen uit gelezen en gaf geen foutcodes aan
17 juni 2012 om 19:43 In reactie op: plastic dopje, vod,132€,ruitenwissermechanisme.(help!!) #18038061Hey,
Die witte dopjes zitten toch gegoten rond het mechanisme?
ik heb laats ook het komplete mechanisme vervangen.Harold
-
AuteurBerichten