Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik wordt maandag dus trotse eigenaar van deze c kadett sedan. Reed heerlijk tijdens te testrit en carrosserie is hard, enkel wat oppervlakkige roest maar de auto moet toch sowieso herspoten worden.
http://m.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/opel-c-kadett-151576809.html?utm_content=adinfo&utm_source=notification&utm_medium=email&utm_campaign=adreaction_seller” onclick=”window.open(this.href);return false;
Die coupes lopen niet weg en dit is mijn “leerauto”, zo kan ik al ervaring opdoen aan het opknappen en rijden van c kadetts. En wie weet, volgend jaar wel een coupeetje ( net 1 gekocht en nu al denken aan de volgende haha :p)
Ik wou dat het die werd maar verkoper heeft gereserveerd terwijl ik het hoogste bod heb.
Tot nu toe heb ik een sedan op het oog met slechte lak €750. Een coupe vindt ik natuurlijk veel mooier maar die worden niet vaak aangeboden.Tijdens het terug gas geven.
Het zal deze kadett dus niet worden (was rot aan alle wielkasten, bumper rot en dak lekte)
Een andere is verrassend uit de hoek gekomen. Geen noemenswaardige roest. Maar tijdens het rijden maakte de motor soms een slurpend geluid (vooral bij schakelen). Is dit normaal?Het gaat dus om dit:
Pff weer geen antwoord, het is net of niemand zijn auto wilt verkopen… :( .
Heb er nog eentje gevonden, de achterkant is alleen wat ingedeukt, zou dat makkelijk te repareren zijn?Ja natuurlijk heb ik dat allemaal uitgelegd ;)
De groene automaat nam het laatst zijn telefoon eindelijk op, ga er normaal woensdag naar kijken en mee rijden.
Omdat het zo’n 3u rijden tot daar is, wil ik dan zoveel mogelijk kadetts die op de route liggen gaan proberen. Heb er op dit moment nog maar 2 om te proberen :DNee in Nederland , dus na de testrit moet hij ook nog eens naar de APK voor keuring om hem te kunnen uitvoeren en dan pas kan ik hem gaan ophalen.
Omdat het zon 3u rijden is voor mij. Ik geef het chassisnummer dan door aan mijn garagist die dan Opel contacteerd om te kijken of er een gelijkvormigheidsattest bij de wagen gekregen kan worden (nodig voor keuring in België). Als dat niet in orde is , moet ik niet eens meer gaan kijken naar de auto.
Heek actief is dat forum precies niet…
Het wordt waarschijnlijk toch de handgeschakelde omdat de eigenaar van de automaat niet meer terugstuurt (had chassisnummer en datum voor testrit gevraagd). Jammer want de automaat vond ik ergens mooier (groen).Heb er trouwens ook al 2 op het oog. Eentje ervan is een automaat, rijdt dat goed?
Het is inderdaad voor een sedan. Weet iemand een goed adresje? (Je moet toch maar weten waar je ze kan vinden)
Hij hoeft ook niet instapklaar te zijn. Ik wil er zelf wat aan werken(geen laswerk), heb nog geen ervaring maar ik heb gelezen dat deze auto’s ook redelijk doenbaar zijn voor een beginner , en je moet toch ergens beginnen. En mijn budget ligt ook hoger dan €1200.
-
AuteurBerichten