Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
eindelijk is opgelost was inderdaad de lmm de klep was kaarsrecht maar zag dat kapje boven op de lmm al eerder was opengemaakt
dus trok kapje der af en zag dat er aan de stel schroef is gezeten aangeduid op de foto dus heb hem los gemaakt en iets versteld
en de auto gestart en in 1 keer starten lopen zonder gas te geven loopt super mooi op benzine woehoeeeeeZal es kijken wat zo ding kost
Die is kaars recht en net benzine druk regelaar vervangen dat is het ook niet maar de benzine pomp. Maakt een onregelmatig geluid kan dat het zijn
Vandaag vervang ik de benzine druk regelaar kijken hoe dan is
Kan ook zijn dat me ontsteking verschroven is dat hij hem wel boven de 1000 toeren pakt en wel goed loopt op gas en niet benzine
Hij knaltt ook op benzine en moeilijk te starten onder de 1000 toeren daar boven rijd die perfect
De bougies kabels de bougies en de rotor en de verdeelkap zijn vervangen de injectoren zijn gereinigd laten doen benzine filter is vervangen en alle vacuüm slangen weet echt geen raad meerIemand een idee ?
probleem is weer terug helaas moet de auto vol gas starten op benzine moet ik met gaspedaal de toeren boven de 1000 toeren houden kom ik daar onder gaat die stotteren en soms met een plof en valt die uit boven de 1000 toeren geen probleem is alleen stationair en onder de 1000 dan ploft die soms en val die uit de injectoren heb ik laten reinigen alle slangen incl vacuum slagen zijn vervangen incl de benzine slangen
op gas loopt die wel stationaair wie o wie kan me helpen
wil niet stationair lopen en boven de 1000 loopt die goed
hallo allemaal probleem is opgelost heb het volgende gedaan.
de lmm had scheve klep dat heb ik opgelost door de de lager te vervangen waar de as in zit nu is hij weer kaars recht
de aanzuigbuis waar tape op staat is geplakt met vloeibare pakking en lucht dicht.
de injector in bad gedaan met injector cleaner en paar keer 12v op gedaan en o ringen vervangen.
loopt weer als een zonnetjeoke zie hier nu van alles bij komen welke olie moet ik nou hebben dan?
en verder ga morgen de slangen na kijken even nieuwe benzine filter even injector cleaner door de benzine
lmm nakijken en de stationair regelaar.en hopen dat die beter loopt met benzine de bougies zijn al vervangen de bougies kabels ook en de verdelen
maar jongens wat rijd deze auto lekker heerlijk dat geluid van de 6 cil .
en nog vraag wat is stationaair toerental van deze auto
Zal zaterdag direct doen
De duke tape zat der al op toen hem kocht
En overal na toe gebeld voor zo slang nergens te krijgenzoals beloofd hier de foto`s
zal zaterdag even alles na kijken slangen lmm en stationair regelaar
Zal vanavond even filmpje maken der van ben nu op de zaak weet iemand trouwens wat voor olie beste der in kan
De lmm is dat apparaat wat aan de linker kant zit na de luchtfilter
Daar zit klep in voor de slang na de luchtfilter als hij goed open gaat en sluit is die toch goedmeet het morgen wel even na als op gas rijd trek ik stekker los van de injector en meet ik het even.
-vervuilde injectoren
-defecte stappenmotor
-Kromme klep in je lmm door backfire.hoe kan ik het beste de bovenste testen valse lucht is gecheckt
en zou je het aan willen duiden met een plaatje alvast bedankt
ik zal het morgen fotos maken voor jullie.
is niet zo dat als de benzine pomp draaid dat de injectoren ook blijven werken dus benzine en gas verbruikt -
AuteurBerichten