Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Omdat dit een andere vraag is en het ingewikkeld word misschien dit bij in het andere zette ?
Stel dat de fout van de sensor weg is dan gaat hij nog niet starte. ?
ik begrijp niet goed wat je bedoeld
Na het nogmaals controleren van de zekeringen bleek er toch een zekering door te zijn uch maakt terug contact . We kunne hem al terug uitlezen en lampje van startonderbreking werkt terug blijft nog steeds branden met contact aan .
Foutmeldingen zijn
P0105 boostdruksensor circuit lage ingang permanent
P0703 remlicht schakelaar
P1560 systeem spanning laag
P1120 gaspedaalpositie sensor 1 lage ingang
P1122 gaspedaalpositie sensor 2 laag ingang
P0113 luchtinlaat temperatuur circuit hoge input10 voertuigsnelheid
Soms komt er nog foutcodes bij van eeprom dacht ik en transponder maar niet altijd
@liviu2004 wrote:
kortsluiting? Waar? ja, kan dat uch is weg. Waar is de auto?
de auto staat bij mij thuis
en kortsluiting gemaakt omdat de behuizing van de module eraf was gehaald en het printplaatje tegen het ijzer stoote van het stuur kortsluitingkan deze met delphi opnieuw worden ingelezen moet je code voor hebben zeker van de sleutel ?
nu heb ik kortsluiting gemaakt met de bcm module . nu werkt mijn richtingaanwijzers nietmeer kan hem ook nietmeer uitlezen vergrendeling van de deuren werken ook nietmeer
Heb de accu al eens losgekoppeld 5 minuten zekeringen gecontroleerd allemaal goed
nog steeds geen resultaat . bcm module defect ???
@Scars wrote:
@liviu2004 wrote:
Hmm, ok. 1.9 motor? Ik heb een ecu kit voor deze motor.
Jep
wat bedoelt u met een kit ?
moest ik nu een andere ecu vinden met dezelfde code moet ik deze dan nog programeren en gaat dit alleen met opcom ? niet met mijn delphi?
@liviu2004 wrote:
@Scars wrote:
goedenavond ik heb hier een opel vivaro
van bouwjaar 2001is stilgevallen tijdens het rijden wilt nietmeer starten
hij kan gestart worden op remreiniger blijft alleen daarop draaienna het uitlezen van foutcodes kwamen de volgende foutcodes erin
Gaspedaalpositie 1 en 2
codering ringwelke testen kan ik doen voor de juiste fout te vinden .?
bij het inschakelen van het contact blijft het rode lampje branden van startonderbreking en het lampje van de voorgloeien
plus het auto”tje met sleuteltjeaan wat kan deze oorzaken, liggen ik denk echter niet dat het aan de dieselpomp ligt
Proberen met egr stekker los.
heb geprobeerd met egr stekker los geen resultaat
@bart-gsi wrote:
met opcom zou je de hogedruk pomp kunnen aanzetten met het testvenster.. maar ik denk eerder dat dit iets meer met je ECU te maken heeft..
je zou eens een PM naar zakhooiTM of liviu kunnen sturenik heb geen opcom heb alleen een delphi
waarom denkt u de ecu ? ik dacht aan de codering van de sleutelring die misschien niet leesbaar is of ergens een defect misschien op nieuw inleren ?
-
AuteurBerichten