Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2011 om 12:10 In reactie op: Hulp nodig los maken deur paneel ASTRA G!!!, kon niks vinden #17866773
heb je je handgreep ook al eraf gehaald, hier zit nog een diepe schroef onder, verder zijn er geen schroeven te vinden. Maar je moet bij sommige auto’s goed trekken wil het paneel los komen ;)
Haha, ja dat dacht ik zomaar al. Maar gaaf dat jij hem nu hebt, veel rij plezier! Maar dat lukt sowiso wel. Verder niks meer aan veranderd nadat je hem gekocht hebt?
Een R32 is opzich iets mooier, maar geeft toch niet het turbo gevoel wat ik bij de OPC gewend was, daarom ben ik voor een Gti gegaan, en degene die ik heb nu is ook gechipped naar 250 pk, en dat incl. dsg bak komt HEEL goed vooruit ;-). Haha.
Hoi Jazzgsi, je hebt mijn oude auto gekocht zie ik. Jammer wel dat er blauwe rook zich ontwikkeld. Dit heb ik echter nooit gehad. bevalt hij verder een beetje?
Hee Martijn,
Ik heb hem nog afgedopt toen de turbo nog niet gemonteerd was, heb nl. een LEH turbo erop zitten, en bij mijn Forge dv zat een afdop plaatje. Natuurlijk kun je hier wel een ander rond plaatje voor gebruiken. Als hij maar geen lucht doorlaat.
Dusja, als de turbo nog niet gemonteerd is, is het wel een stuk makkelijker erbij komen, denk als je turbo erop zit dat je dan behoorlijk moet gaan muggelen.
Groet,
SanderHeb de recirculatie klep af gedopt, kan dus niks meer doen. Moet wel toegeven dat hij beter afblaast sinds men dv precies bovenop mijn gasklephuis zit.
Wel dan weer jammer van dat luchtfilter huis ;-).
Maar wel bedankt voor de info mannen!
Hoi Marcel,
Bedankt voor je antwoord, alleen klopt het wel dat mijn brandstofdruk regelaar een aftakking heeft naar mijn inlaat? Moeten deze 2 niet alletwee rechtstreeks vanaf de vacuumbox komen? En dan je DV aftakken van de leiding naar brandstofdruk regelaar.
Oh je dat zou idd heel goed kunnen, daar had ik nog niet bij stilgestaan, ga vanavond eens even kijken, maar aangezien we dezelfde astra hebben zal dat wel hetzelfde zijn.
Groet,
SAnderHier ook al iemand met een Z20LET waarbij het zelfde probleem opdoet, ook bij mij kon de Opel-dealer geen passend antwoord geven.
Hopelijk is er hier iemand die er ervaring – of nog beter een oplossing voor/mee heeft.
Hee Martijn,
Okee heb je dit laten doen die koppakking en klepseals? Of heb dit zelf gedaan?
Anders ben ik toch wel erg benieuwd wat dit gekost heeft eigelijk.
Gr,
SanderHee Martijn,
Nog altijd toch een wolkje bij het starten hoor. Zou het niet kunnen dat er nog olie in de intercooler zit?
Ook vind ik het olie verbuik toch iets te veel eigenlijk, 1 streepje na ong. 1500km. Of is dit te verwaarlozen?
Gr,
SanderJa een lichtere denk ik dat je dan bedoeld, er zit nu de lichtste in. Maar waar heb jij hem zitten? Best dicht tegen je gasklep zeker? Want ik denk dat dit nog het probleem is.
Groet,
SanderHee de Mannen,
Bedankt voor de tips, gister even naar Mtech geweest om de remap te laten doen en hij heeft meteen mijn wastegate even wat gefinetuned (hij begon zijn druk al te verliezen op 4300rpm), niet heel handig dus. Nu gaat ie als een raket gelukkig!
Ik vroeg aan meneer Mtech dezelfde vraag en die zei mij precies hetzelfde als jullie, olie resten die in mijn kat zit (zit alleen nog een 300cells racekat onder nu), kwestie van tijd dus :D.
Groet,
SanderHee Marcel,
Zou er ook olie in de inlaat kunnen zitten ja? Waar ong. moet ik zoeken dan? Want in de intercooler (van de turbo naar de intercooler) slang vond ik niet heel erg veel olie.
Groet en weeral bedankt!
SanderHet gaat idd op een Astra G OPC II, ik denk zomaar dat ik zelf maar moet gaan knutselen. Heel veel tuts zijn er niet te vinden.
Yes dat bedoel ik. Oke jij hebt gewoon die kap bij je stuur eraf gedraaid en daar 2 draden van afgetapt?
Groet,
SanderBedankt mannen, alleen de geschakelde voeding. Daarmee overbrug ik toch niet mijn contact? Of gebeurd dit wel?
Groet,
SanderKijk dat dacht ik zomaar al.
Binnekort die schroefset er maar eens onder steken, is de auto ook weer “zomerklaar”.
Bedankt voor de info weeral!
Groet,
SanderOp Original Carparts verkopen ze deze console nieuw :angel
Marcel,
Ja dat is wat ik op het eerste gezicht zag, ik hoop deze week even tijd voor dit probleem te vinden.
Nu kijk ik op wat stuurhuis rivisie website’s en zie bedragen die ong. rond de 350 euro liggen en waar je dan nog 150 euro “statiegeld” van je oude stuurhuis terug krijgt. Is dit een beetje een acceptabele prijs?Even nog iets anders, als er idd iets met het stuurhuis mis zou zijn (behalve het lek) krijg je dan ook een opdonder als je naar – in mijn geval rechts – stuurt? Of is dit een teken van een kapotte schokdemper/veer? Aan deze zelfde kant rammeld er nl. ook iets als ik over hobbels rijd en een tijd terug zeiden ze me bij de garage ook al dat deze zweette. Dus ik heb al een schroefset klaar liggen in de garage, maar ik weet nog niet of ik hier al deze week tijd voor heb. Maar misschien dat jullie dit al eens gehad hebben?
Groet en weeral bedankt,
SanderMarcel,
Bedankt voor de reactie
Zal er deze week eens onder gaan liggen, want heb er nog niet goed naar gekeken. Het ziet er alleen wel erg smerig uit meer naar het midden toe, dus niet op het deel dat je ziet en wat naar de 2 wielen gaat. Maar zoals ik zei, ik duik er binnekort eens onder, weet ik meteen waar het precies lekt.Gr,
SanderHier de mijne, heb hem volledig standaard gekocht, zat niks speciaals op.
Je ziet wat er van geworden is :D
Zit trouwens ook xenon in en wat leuke apparatuur achterin, maar die foto’s volgen nog :agent
-
AuteurBerichten