Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het grote verschil zit idd in het injectiesysteem. Maar als het blok in de basis hetzelfde is zou ik dus een spaghetti spruitstuk voor een SE kunnen bestellen en op mijn YH blok kunnen zetten? Zelfde geldt voor inlaat etc. Voor het YH blok is eigenlijk niets te vinden behalve de intake van dbilas.
Sorry sorry sorry, foto’s staan al lang in het show topic maar bij deze nog even:
Ik zie dat kruisje niet hoor!?
Ook als ik op de edit knop druk zie ik daarna niet de mogelijkheid om je bericht te verwijderen?
Edit: als je bericht net geplaatst is kan dat wel. Na x aantal minuten verdwijnt die optie. Ik ben dus al te laat. Mod moet maar ff opschonen.humz, ik denk dat er iets fout gegaan is met plaatsen, mijn bericht staat er 5x!? Kan een mod dit even fixen?
Ik heb proef gereden met de 1.8 en met de 2.2.
Ik vond de 1.8 echt te licht gemotoriseerd en de 2.2 reed echt aanzienlijk beter, ondanks dat het maar 15pk scheelt, vooral het koppel scheelt veel.
Hangt echter wel van je verwachtingen af want 140pk is natuurlijk ruim voldoende om met het verkeer mee te komen!Qua verbruik reed ik met de 2.2 zuiniger tijdens de proefrit dan met de 1.8 en ik heb bewust dezelfde ronde gereden (lelystad-swifterbant-dronten-lelystad) met een stukje snelweg erbij. komt wellicht doordat je het gas minder diep hoeft in te trappen en omdat je een 6e versnelling hebt.
1.8 deed 8.7l/100km
2.2 deed 8.3l/100kmIk rij nu een maand in mijn C2 2.2 DGI en zit op een gemiddeld verbruik van 1 op 12,5.
Ik rij dagelijks voor mijn werk lelystad-kampen en rij dus veel op 80km wegen, met die 6e versnelling is ie dan behoorlijk zuinig. Puur woon-werk haal ik 1 op 13,5 maar het gemiddelde wordt wat lager door overige ritjesIk heb proef gereden met de 1.8 en met de 2.2.
Ik vond de 1.8 echt te licht gemotoriseerd en de 2.2 reed echt aanzienlijk beter, ondanks dat het maar 15pk scheelt, vooral het koppel scheelt veel.
Hangt echter wel van je verwachtingen af want 140pk is natuurlijk ruim voldoende om met het verkeer mee te komen!Qua verbruik reed ik met de 2.2 zuiniger tijdens de proefrit dan met de 1.8 en ik heb bewust dezelfde ronde gereden (lelystad-swifterbant-dronten-lelystad) met een stukje snelweg erbij. komt wellicht doordat je het gas minder diep hoeft in te trappen en omdat je een 6e versnelling hebt.
1.8 deed 8.7l/100km
2.2 deed 8.3l/100kmIk rij nu een maand in mijn C2 2.2 DGI en zit op een gemiddeld verbruik van 1 op 12,5.
Ik rij dagelijks voor mijn werk lelystad-kampen en rij dus veel op 80km wegen, met die 6e versnelling is ie dan behoorlijk zuinig. Puur woon-werk haal ik 1 op 13,5 maar het gemiddelde wordt wat lager door overige ritjesIk heb proef gereden met de 1.8 en met de 2.2.
Ik vond de 1.8 echt te licht gemotoriseerd en de 2.2 reed echt aanzienlijk beter, ondanks dat het maar 15pk scheelt, vooral het koppel scheelt veel.
Hangt echter wel van je verwachtingen af want 140pk is natuurlijk ruim voldoende om met het verkeer mee te komen!Qua verbruik reed ik met de 2.2 zuiniger tijdens de proefrit dan met de 1.8 en ik heb bewust dezelfde ronde gereden (lelystad-swifterbant-dronten-lelystad) met een stukje snelweg erbij. komt wellicht doordat je het gas minder diep hoeft in te trappen en omdat je een 6e versnelling hebt.
1.8 deed 8.7l/100km
2.2 deed 8.3l/100kmIk rij nu een maand in mijn C2 2.2 DGI en zit op een gemiddeld verbruik van 1 op 12,5.
Ik rij dagelijks voor mijn werk lelystad-kampen en rij dus veel op 80km wegen, met die 6e versnelling is ie dan behoorlijk zuinig. Puur woon-werk haal ik 1 op 13,5 maar het gemiddelde wordt wat lager door overige ritjesIk heb proef gereden met de 1.8 en met de 2.2.
Ik vond de 1.8 echt te licht gemotoriseerd en de 2.2 reed echt aanzienlijk beter, ondanks dat het maar 15pk scheelt, vooral het koppel scheelt veel.
Hangt echter wel van je verwachtingen af want 140pk is natuurlijk ruim voldoende om met het verkeer mee te komen!Qua verbruik reed ik met de 2.2 zuiniger tijdens de proefrit dan met de 1.8 en ik heb bewust dezelfde ronde gereden (lelystad-swifterbant-dronten-lelystad) met een stukje snelweg erbij. komt wellicht doordat je het gas minder diep hoeft in te trappen en omdat je een 6e versnelling hebt.
1.8 deed 8.7l/100km
2.2 deed 8.3l/100kmIk rij nu een maand in mijn C2 2.2 DGI en zit op een gemiddeld verbruik van 1 op 12,5.
Ik rij dagelijks voor mijn werk lelystad-kampen en rij dus veel op 80km wegen, met die 6e versnelling is ie dan behoorlijk zuinig. Puur woon-werk haal ik 1 op 13,5 maar het gemiddelde wordt wat lager door overige ritjesIk heb proef gereden met de 1.8 en met de 2.2.
Ik vond de 1.8 echt te licht gemotoriseerd en de 2.2 reed echt aanzienlijk beter, ondanks dat het maar 15pk scheelt, vooral het koppel scheelt veel.
Hangt echter wel van je verwachtingen af want 140pk is natuurlijk ruim voldoende om met het verkeer mee te komen!Qua verbruik reed ik met de 2.2 zuiniger tijdens de proefrit dan met de 1.8 en ik heb bewust dezelfde ronde gereden (lelystad-swifterbant-dronten-lelystad) met een stukje snelweg erbij. komt wellicht doordat je het gas minder diep hoeft in te trappen en omdat je een 6e versnelling hebt.
1.8 deed 8.7l/100km
2.2 deed 8.3l/100kmIk rij nu een maand in mijn C2 2.2 DGI en zit op een gemiddeld verbruik van 1 op 12,5.
Ik rij dagelijks voor mijn werk lelystad-kampen en rij dus veel op 80km wegen, met die 6e versnelling is ie dan behoorlijk zuinig. Puur woon-werk haal ik 1 op 13,5 maar het gemiddelde wordt wat lager door overige ritjesZoals ik beloofd had toen ik mijzelf voorstelde, zou ik even een paar fototjes posten als mijn nieuwe wieltjes er onder zaten. Belofte maakt schuld:
Foto’s komen er zeker aan maar jullie zullen natuurlijk begrijpen dat ik dat zondag even doe. Dan zitten de nieuwe wieltjes eronder en kan ik hem even een poetsbeurt geven
-
AuteurBerichten