Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
he….
iemand enig idee wat een pomp bij de Opel dealer zou kosten?
Heb geen zin om een week te moeten wachten op een pomp:D
moet nu met de motor naar het werk. En zo’n lekker weer is het
op het moment niet. Ga morgen het bedrijf bellen waar al mijn onderdelen
tot nu vandaan komen.Aont moarn!
He mensen,
denk dat ik toch voor een nieuwe pomp met aanzuigbuis ga. De plunjer zit bij de nieuwe pomp wel bij neem ik aan?
Iemand enig idee wat deze ongeveer kost? zag bij duparts een complete Kit voor 329,00 euro. Weet niet of dit
een goeie prijs is. Laat maar even weten mannen!weer bedankt!
Groetjes
hallo mensen,
vandaag toch nog gelukt plunjer uit kanaal te halen…..plunjer koud gemaakt en buitenkant warm gestookt. Met een magneet kwam hij toch nog los. alles schoon gemaakt en netjes geschuurd. starten lamp uit:D
laten lopen, nog steeds goed. Proefrit na enkele minuten rijden. JAWELLLL weer die vuile rode stink olielamp:thumbdown
mss gewoon blok eens spoelen. Lijkt me dat de pomp nu toch goed is?
ga van de week kijken of de plunjer weer vast zit. En dan spoelen.
Ben het intussen flink beu aan het raken:puke. Maarja nog even doorzetten.Groetjes
he mayhem,
ligt er maar net aan waar ik het aan smeer en wat voor systeem het is:P.
heb er ooit bij mijn scooter wel eens de uitlaat mee dicht gesmeerd.
( maar dat was echt teun de beun!!:thumbdown)
Rond de ring zit niet veel. klein beetje ingesmeerd das alles.Heb vandaag trouwens de dop waar de plunjer achter moet zitten los gehaald.
er zit inderdaad een veer achter. krijg er alleen de plunjer niet uit :hmmz Zou
hij dan toch vast zitten? zometeen nog even pielen om hem er uit te krijgen….. of hebben
jullie daar een tip voor?groetjes
hallo,
gister carter gedemonteerd aanzuigbuis gecontroleerd. De ring bij montage met vloeibarepakking ingesmeerd.
Alles weer in elkaar. Lampje nog aan :hmmz. Weet iemand waar de plunjer zit die de druk regelt?stoppelflieger, Blok is uit elkaar geweest. drijfstanglagers waren nog goed. oliepomp zelf dacht ik ook omdat ik voorheen geen problemen had. Kop is uit elkaar geweest alle kleppen zijn opnieuw ingeschuurd en klep seals zijn vervangen.
Alle pakkingen en keerring zijn vervangen. Zuigerveren zijn vervangen waarbij natuurlijk cilinders opnieuw zijn gehoned.Het is wel een raar probleem. Wil nu nog graag die plunjer controleren. Dacht dat hij achter die grote stop zat boven je oliefilter. Maar daar zit bij mij volgens mij niks achter. Of hij moet blijven hangen dat ik hem niet zie zitten?
Morgen weer verder prullen:puke
alvast bedankt voor jullie reacties:D
Hoi Fearless,
Zat ik eerst ook aan te denken. Tot dat ik ook merkte dat onder
die 2500 toeren mijn klepstoters weer tikte. Dus druk is echt niet goed.
neem aan dat je de druksensor zelf bedoelt?hoor het wel:)
-
AuteurBerichten