Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
OK…
Dynamo laten reviseren… lampje vervangen… en hijs weer als nieuw :)
Bedankt iedereen voor de reakties en hulp!!
origineel gepost door fanskar
origineel gepost door Ropel
Heb m dus net even kunnen doormeten op de accu (44ah-210A accu weet niet of dit ook belangrijk is?.
Motor uit komt hij op 13.4 volt
Met lopende motor is dit 15.7 voltDus te hoog… wat kan dit betekenen?
Blijft ie 15 , 7 volt als je meer toeren maakt dan stationair of loopt ie veel verder op ? . Loopt ie echt veel verder op……. regelaar naar de kloten . (echt niet mee rijden ) Blijft ie ongeveer gelijk ….regelaar waarschijnlijk nog heel maar fout in je meting met de multimeter ( niet betrouwbaar goedkoop ding uit de 5 eurobak bij de gamma ) . Neemt niet weg dat je koolborstels waarschijnlijk niet fris meer zijn .
ijk anders je meter ff op een andere spanningsbron , dan weet je het zeker .groet fanskar
Dit heb ik dus niet meer kunnen testen helaas. Maar het was geen multimeter uit de 5 euro bak in ieder geval.
ok.. bedankt voor de rakties in ieder geval. Dynamo ligt op dit moment bij de revisieboer.
Heb de hoop dat na de revisie het probleem verholpen is en mn lampje ook weer doet wat hij moet doen.
Zo niet… zal ik dus het lampje vervangen. En wat lees ik over een motorcomputer Wim-v6? Kan het zijn na het reviseren van mn dynamo dat ik dat dus ook nog moet gaan doen? En hoe weet ik of mn motorcomputer ook naar de kl*ten is?
Heb m dus net even kunnen doormeten op de accu (44ah-210A accu weet niet of dit ook belangrijk is?.
Motor uit komt hij op 13.4 volt
Met lopende motor is dit 15.7 voltDus te hoog… wat kan dit betekenen?
Ik heb net een multimeter geregeld en ga dat vanavond even doormeten. En dat lampje achter mn dash vandaan pielen… lijkt me een flinke opgave of niet? Ben best handig maar dat gekl**t met lampjes achter mn dash word ik kriegel van.
Bedankt! :)
-
AuteurBerichten