Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoop het ook, maar het ziet er goed uit, voorheen kreeg ik eigenlijk elke rit, wel een abs storing.
En vooralsnog heb ik 3 ritjes gemaakt, zonder storing.
Dus de frequentie van storing is iig afgenomen.gevorderde doe het zelver…. ach, met name veel geduld (met name om de behuizing zonder schade te openen) en verder is het wat basis soldeerwerk.
En zoals gezegd als dat 400 euro uitspaart, dan is het de moeite wel waard.vr gr Rogier
tja ik vind het toch ook raar hoor 0.7 is niet een druppeltje ofzo.
het betreft een frontera 2004 met Y32NE motor.We hebben niet gemeten hoeveel liter eruit is gekomen
Het is lastig te zien of de olie op de pijlstok mooi helder is, ik heb het gevoel van niet.
dit zou inhouden dat er nog ergens ca 0,5 liter is blijven hangen.
Maar hoe dat zou kunnen zou ik niet weten, de auto stond gewoon netjes recht tijdens aftappen
en we hebben de plug zeker 30min open gehad, tot er echt niks meer uit druppelde.Olie filter is ook vervangen, dus dat is het ook niet.
Had ik de auto schuin moeten zetten om meer het het carter te krijgen, of is dat niet de normale procedure?vr gr Rogier
liefst koop ik inderdaad een allround systeem
dat ook de frontera ondersteund.
zodat ik het systeem ook met andere autos kan gebruiken.
Zou Autel ook de frontera kunnen uitlezen?btw maxidas ds708
las hem onlangs niet uit.geloof niet dat het zo werkt hoor
bij de km stand kan helemaal geen extra data afgebeeld worden.Ik zal eens zoeken naar een beer, misschien dat die meer bruikbare info heeft
Aha, staat ergens in de kleine letters.
1,05mm +/- 0,05mm
dus van 1 mm t/m 1,1 zou in orde moeten zijn.Opvallend prijs verschik bij NKG kosten ca20,- p/st
bij Bosch bij 7,-vr gr Rogier
Overigens betreft dit een auto op benzine.
Vraag me nog steeds af of de BOSCH 0 242 236 544 electrode afstand 1,0mm
een goede keuze is?vr gr Rogier
vandaag aangeschaft
was eerst nog aan het twijfelen over dot5.1
maar bij de autohandel was men er niet zeker van, of dit de juiste keuze was.
Dus uiteindelijk gekozen voor een fles waarop staat dot 3 & 4 / inderdaad 1 liter.Nou gaan we kijken of de ontluchtings nippels uberhaupt los te krijgen zijn
vr gr Rogier
onderdelen zaak komt met
BOSCH 0 242 240 653 electrode afstand 0,7
BOSCH 0 242 236 544 electrode afstand 1,0mmheeft er 1 de voorkeur
heb geen idee welke bougies dat zijn.
ik zou kunnen kijken wat er nu inzit, maar dat zegt natuurlijk niet alles.welke electrode afstand moet aangehouden worden?
vr gr
dank wim,
en een advies voor de bougies?
vr gr Roger
voor diegene die misschien nog steeds opzoek zijn naar een oplossing voor hun defect MID
kwam onderstaande site tegen.
Is wel grappig, want je kunt dan ook extra informatie displayen op het schermpjehttp://veramon.czweb.org/en_pp_astra_g_mid.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
vr gr Rogier
ben er inmiddels achter.
Het knopje met 4 wielen, is op de 4×4 in te schakelen
De extra pook is voor de lage gearingOok weer opgelost
oke,
well thxs anyway, wellicht zijn er gewoon weinig problemen met dit type auto.
Met google vind ik ook haast niks.
Ik eens op isuzu rodeo problemen zoeken, missschien komt er dan meer naar vorenvr gr
ha willem dank voor je uitleg
zoals meestal, ligt eea. toch even complexer dan je wellicht zou denken.
ik weet nu hoe het zit.
thxsWeet je toevallig nog problemen of items waar ik op moet letten / kan verwachten met deze motor?
oke dat is dan duidelijk, ik kon er niks van terugvinden op het net.
Andere optie was om het bij de dealer na te vragen, maar goed…er zijn hier waarschijnlijk zoveel opel fanaten, dat men het hier ook weet dacht ik.
Met dank aan Haasje17ja dat dacht ik ook
vandaar mijn vraag.heeft iemand een idee?
kan het niet met 100% zekerheid zeggen, want ik heb de auto nog niet
maar als ik op kenteken zoek:Opel Frontera (6B) 3.2 V6 24_V Wagon Kat. Y32NE 151 kW
Dus ik gok : Y32NE
heb gelezen dat de 3.2 toch wel een riem heeft.
dus de vraag blijft staan denk ik -
AuteurBerichten