Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 september 2013 om 05:28 In reactie op: Steinmetzpaul..astra h station(80%oem style) nieuwe update #18115828
prijs verschil zit niet perse in de onderlip. Tis gewoon een andere bumper. En je betaald uiteraard voor de naam.
Ik zal vanavond ff kijken voor een foto.
8 september 2013 om 19:16 In reactie op: Steinmetzpaul..astra h station(80%oem style) nieuwe update #18115825Vergelijk de bumpers maar eens goed.
Opc bumper heeft een “uitstekende” onderlip, en een line pakket steekt het middelste gedeelte rond de gril meer uit.
Ik heb zelf een astra h opc staan, dus ik zie het verschil redelijk goed.Begrijp me goed, het is niet om je wagen af te kraken want het is gewoon een mooie station. Ik hoop alleen niet dat je teveel betaald hebt. Aangezien in me kennissenkring er wel 1 mee in de fout is gegaan. En ik weet dat er meerdere te koop staan met onjuiste beschrijving.
7 september 2013 om 12:30 In reactie op: Steinmetzpaul..astra h station(80%oem style) nieuwe update #18115822Wordt een mooie station.
Wel ff een vraag. Heb je die bumper als OPC bumper gekocht, of als OPC Line 2 bumper. (Tis namelijk geen OPC bumper)
controleer je vacuumslangen achterop je blok/onder je inlaat spruitstuk eens. Als daar een slang los van komt, krijg je ook een “krekel” geluid, en behoud je je vermogen.
geen probleem. Gelukkig is het goed gegaan.
Ik geloof best dat dat trilde ja! haha.
gr
@Corsa16V wrote:
En prachtig hoe we alsnog goed thuis zijn gekomen, wat een bob de bouwer oplossing moeten maken zeg.
Is de hele rit terug goed gegaan? :thumb
11 november 2011 om 16:44 In reactie op: Astra H – Originele xenon HELLA inbouwen- Welke kleur lampen #179401334300K geeft meer licht opbrengst dan 6000K. En is ook veel mooier om te zien.
Ik zou zeggen, ga ff op youtube zoeken naar Astra H’s in het donker. (bv filmpjes van de OPC/VXR.) Vast en zeker dat je wat vind met originele xenon koplampen.@Juffer, als je het over je auto op je avatar hebt, dan zijn dat halogeen koplampen, met een aftermarket setje xenon erin. Dat is niet te vergelijken met een lens koplamp, en ziet er ook totaal niet origineel uit. No offence btw. Maar je kan dat absoluut niet vergelijken. Wat spacejam al zei, 4300K geeft meer licht opbrengst, in originele lens units.
5 augustus 2011 om 15:06 In reactie op: Vreemde vondst marktplaats: dik inlaatspruitstuk C20XE #17867370Er bestaat ook nog een spruitstuk die je niet kan vinden in de EPC van opel. Ik heb toen dat nummer van een Werks Kadett GSi spruitstuk overgeschreven. Deze had een motorsportnummer.. En deze was aanzienlijk dikker dan een originele.
Alleen met me stomme kop ben ik dat nummer kwijt geraakt…Je zou ook gewoon die betreffende persoon kunnen bellen, om te vragen wat voor nummer erop staat. Dan is deze hele discussie niet nodig over of tie het waard is………
Hoi Eddy,
Nee ik weet er eigenlijk niet meer over. Heb het ooit ergens gelezen op een engels forum. En dan was er nog iemand die dat dan deed programeren. Details weet ik verder niet.
mvg Roger
Volgens mij kan dat allemaal niet. Degene die dat gedaan hebben, hebben er een module tussen gemaakt dacht ik. (heb het eens ergens op een engels forum gelezen.) Ik ben er zelf ook wel eens op zoek geweest (voor de spiegels en ramen) alleen geen suc6. Voor de rest hebben ze bij mij met de tech 2 alle opties aangezet.
Dat van je koplampen is toch eigenlijk onnodig? Je hebt niet voor niets een lichtsensor.
Suc6 met de zoektocht.
gr Roger
Ik zou je bobinerail maar eens nakijken. Dat is nogal een kwaal bij die dingen. Mijne had het ook. Vooral vollast 4e versnelling, wou die nogal eens in noodloop gaan, door een misfire op 1 van de cilinders. Ik heb me bobinerail vervangen
Is dat niet de oude auto van Theo, vader van Jeffry (die met die M3 gele Kadett van jaren terug?)
@Dkadett84. Klopt ja, dat is hem. Ik zag inderdaad in me ooghoek, dat er wat met die voorbumper aan de hand was…
Achterklep is van een 8 klepper, maar op kenteken staat als C20XE
zaterdagnacht om 01:00 op de A4, zwarte (of donkerkleurige) Kadett GSi met kenteken xk-51-**
klopt, tis hittewerend, maar waarom dan primeren, en overtrekken? (ziet er zeker wel goed uit hoor, maar warmte lijkt me belangrijker)
opzich netjes.. Maar waarom denk je dat vanuit Opel/GM die speciale laag op de crossover en inlaathoedje is gezet?…….
Mail courtenay zelf ff. Die kunnen je alles vertellen, en zijn zeer behulpzaam, en klantvriendelijk.
Originele poten zitten met een klempassing vast. En die moet je er doorheen persen. En dan max 20mm, want anders kom je tegen je homokineet aan.
Anders toch schroefset kopen. Ik was net zo laag, al dan niet iets lager als sai man op het laatst. Carterpan lag paar cm van de grond af. (en ja, ik kwam over alle drempels!)
Dit was een KW variant 2 schroefset.Maar als je het circuit op gaat (met standaard poten), is zo laag helemaal niet zo goed. Heel je geometrie + het feit dat je totaal geen vering meer hebt, krijg je een klote wegligging. Als je met standaard poten 90mm laag gaat, kan dat wel, alleen zit je op het einde van je dempers. Dus stuitert het bijhoorlijk.
V6 of cali/vec turbo klauwen + Meriva A 1.8 (4 gaats) schijven kopen. (gewoon bv. bij automaterialen zaak, maar dan wel Brembo’s kopen, en geen chinese meuk merk)
Dan 2 RVS centreer ringen laten draaien voor die schijven. Naaf van jou is 56.6mm, en meriva is rond de 60 geloof ik. Maar dat kan je vinden op de tekeningen van de remschijven.
suc6!
Wat een gezeik. Help die gozer gewoon.
Mike, als je een beetje duits kan: Opel Infos
Kan je links bij getriebe je bak kiezen, daar kan je ook de verhoudingen vinden.gr
origineel gepost door GlennGSI
daar is die van mij ook gedaan toch Roger ? ( ex kadett van verbocht )Pfoe, moet ik ff goed nadenken.. Ik geloof het inderdaad wel ja.
Metaal Techniek Morée in Sleeuwijk.
Link: Metaal Techniek Morée
Informeer daar maar eens. Ik heb daar een complete kooi laten lassen in me wagen. Ik kon toen kiezen om het met of zonder certificaat te doen (flink prijsverschil)
Gr Roger
origineel gepost door asconahobbyist
idd,verlaagde/gepimpte/getupperde GSI tjes zijn er zat,mooie originele worden zeldzaam.
En blijven op termijn veel meer waard.
Je moet het zo zien.
Een dergelijke auto is nieuw is een mooie blitse kar voor de jonge of jong gebleven man met genoeg centjes.
Vanaf een jaar of 6 is t een mooi ding voor de jongere jongens die er t geld voor hebben en m ook op een fatsoenlijke manier verbouwen/verfraaien.
Vanaf 10-15 jaar komen ze in handen van de boy-racers die m dan volhangen met audio en spoilers en grote wielen om m compleet af te trappen.
ten vanaf het 15e jaar komen in handen van petjes die het laatste beetje leven eruit trappen en meestal binnen een jaar de motor om zeep helpen of m om een boom heen vouwen/in een sloot parkeert.
Dan als de auto een jaar of 20 is zijn het de liefhebbers die vroeger zo’n ding hadden die er weer eentje opzoeken en m weer netjes maken,vanf een jaar of 25 (nu dus) zijn de meesten het erover eens dat het inmiddels een bijna klasieker is die een rustig leven in originele staat verdienen en bij voorkeur binnen slaapt.
de petjes inmiddels hebben de meeste Astra Ftjes al verrot getrapt en beginnen nu de Gtjes te mishandelen,helaaszo gaat het.
Dus heb je nog een originele Astra F GSI,origineel houden en donders zuinig op wezen!He chef?! Ik zou ff je woorden terug nemen, met je generalisering van autoliefhebbers.
Zoals meeste weten is deze auto van mij geweest, en ongeveer alles wat je in je post zet, is 1 grote bullshit. Over mij, of over heleboel andere mensen. Die een zelfde smaak als mij hebben.gr Roger.
Ik had wel een andere gevonden, maar die verkocht hem met courtenay slang. met aftak. Alleen die past niet bij een linkshandige versie.
Maar ik zal daar eens kijken corsaboy. bedankt!.
gr Roger
Hey mayhem, harstikke bedankt. Ik ga eens ff snuffelen.
@ sebastiaan :sleeping
-
AuteurBerichten