Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zit altijd rond de 6.2km/100.
dus ik noem jou verbruik zeker geen zuipen…..22 september 2013 om 18:15 In reactie op: Cuppend geluid en af en toe vermindering van vermogen #18174941bij mij was het geluid weg met nieuwe banden en nieuwe rubbers achter.
@jraaf wrote:
Jo, ik heb toendertijd een ombouw laten doen.
Mijn vec van 2004 had een ccr2006, das cassete radio met 4 cd wisselaar.
Heb er nu een dvd90 in. Dat was wel een hele ‘operatie’.Welke maand 2004 is je vec? Daar kan de crux liggen.
Je kunt of een cd70 met aux inn nemen of een dvd90 met aux inn.
Neem ff mijn topic door dan weet je waar je aan begint.Groet jraaf
Ik heb even gekeken,maar het is inderdaad een beste klus die je daar aan gehad hebt.
Zover wil ik eigenlijk niet gaan,Dan zou een jack plug erin bouwen nog de beste optie zijn. ;)@jraaf wrote:
Jo, ik heb toendertijd een ombouw laten doen.
Mijn vec van 2004 had een ccr2006, das cassete radio met 4 cd wisselaar.
Heb er nu een dvd90 in. Dat was wel een hele ‘operatie’.Welke maand 2004 is je vec? Daar kan de crux liggen.
Je kunt of een cd70 met aux inn nemen of een dvd90 met aux inn.
Neem ff mijn topic door dan weet je waar je aan begint.Groet jraaf
de vectra is in augustus 2004 op kenteken gezet.
Maar hij kan natuurlijk al eerder bij de dealer hebben gestaan.
Ik ga even in jou topic kijken.
thnxhelemaal niemand die een andere radio in zijn vectra heeft gebouwd van een andere opel??
@StinG wrote:
is een FM transmitter geen optie ? die heb je ook met usb en sd-cardreader en aux aansluiting
heb ik en het werkt voor geen meter :thumbdown
zeker als je naar het buitenland gaat moet je regelmatig de zender zoeken zonder storing.
vond het niet goed werken……helaas.@vanieba wrote:
Ik ben van Nierop :thumb
ahaaaa er word wat duidelijk :D
ik neem binnenkort wel even contact op ;)
@vanieba wrote:
@ rocket ron : waar woont je huis :D
Ik wil um best een x GOED voor je uitlijnen, een Vectra C uitlijnen stelt niks voor,
het is juist een mooie auto om uit te lijnen omdat je er bijna alles kan verstellen.Ik woon in maartensdijk(vlakbij Utrecht)
Werk jij bij van Nierop?Dat alles te verstellen is is misschien ook wel het gevaar ;)
de nieuwe banden zitten eronder,het lijkt wel dat de auto nu een stuk minder naar rechts trekt.
dus uitlijnen zal nog wel moeten.
Maar de bridgstones voelen al beter aan dan de goodyears..@arjontje wrote:
@rocket ron wrote:
@arjontje wrote:
Idd is een vectra c moeilijker dan een andere auto.
Maar het is niet enorm moeilijk. je moet alleen 2 dingen tegelijkertijd doen.
Als je bij de vectra c achter de sporing afstelt dan veranderd de camber ook, en vice versa.Het is niet moeilijk het kost alleen iets meer tijd en geduld.
En dat heeft de kwikshit niet.die jongen heeft zijn best gedaan,maar ze hadden de goede apparatuur niet.
en wat ik toen niet wist dat achter de draagarmrubbers versleten waren.
dan word het natuurlijk ook moeilijker om het af te stellen ;)Ik bedoelde het algemeen. had nog even bijvoorbeeld voor gemoeten. ;)
geeft niet hoor ;) :D
je ziet snel genoeg als je erbij blijft of iemand zijn best heeft gedaan en of hij verstand van zaken heeft.@arjontje wrote:
Idd is een vectra c moeilijker dan een andere auto.
Maar het is niet enorm moeilijk. je moet alleen 2 dingen tegelijkertijd doen.
Als je bij de vectra c achter de sporing afstelt dan veranderd de camber ook, en vice versa.Het is niet moeilijk het kost alleen iets meer tijd en geduld.
En dat heeft de kwikshit niet.die jongen heeft zijn best gedaan,maar ze hadden de goede apparatuur niet.
en wat ik toen niet wist dat achter de draagarmrubbers versleten waren.
dan word het natuurlijk ook moeilijker om het af te stellen ;)@ico75 wrote:
Ik he die bridgestones ook, maken behoorlijk veel herrie. Vooral in de station die een behoorlijke klank kast heeft.
De banden lagen er bij aankoop van de auto op.
De volgende banden worden toch weer het huismerk van profile tyrecenter de interstate, heb ik goeie ervaring mee op de alfa,s lekker stel en goeie grip. (naar mijn rijstijl dan, gematigd sportief)Mvg ico
In de revieuws stond inderdaad dat ze iets meer geluid maken.
Maar de grip was goed in zowel nat als droog.
Nu zitten er goodyears onder en die maken ook redelijk wat geluid……gewoon de muziek wat harder :hmmz@Baba wrote:
Als je dit bij de dealer laat doen, mag je er dan niet vanuit gaan dat het dan goed gebeurd?
het uitlijnen hebben ze niet gedaan omdat ze daar de apparatuur niet voor hebben.
anders was dat wel gebeurd.
maar doordat de bussen/rubbers versleten waren bij de draagarm achter(bonkend geluid over klinkers) kwam hij er achter dat de wielen niet recht stonden en dat de achterbanden niet goed waren afgesleten.dus de dealer heeft hier niets mee te maken.. ;)
ik heb de Bridgestone turanza ER 300 gekocht,Volgens de testen die ik heb gelezen een prima band.
Hoe deze het onder de vectra gaan doen…..geen idee.Ik had inderdaad al een keer in een topic over dit bedrijf uit staphorst gelezen.
Maar aangezien vlakbij Utrecht woon is dat een beetje uit de buurt.
Maar als er geen goed bedrijf hier in de buurt is dan ben ik best bereid om een stukkie te rijden voor een goed resultaat.Ik heb afgelopen week wel nieuwe rubbers en bussen laten monteren,daar kwam ook al boven dat de wielen niet recht stonden,Nu dus weer wel.
@Klopper wrote:
Rare jongens die Fransen :P
Zal de koppeling leuk vinden als je daar in de file staat met de neus richting de wolken :P
er stond inderdaad een behoorlijk file,gelukkig voor mij de andere kant op. :D
maar het uitzicht boven op de brug is mooiWillem,
Ik ga dit eens controleren.
De slangen zijn bij mij iig goed,de rest zou vervuild kunnen zijn.thnx :thumbup
Mijn Vectra c 2.2DTR uit 2004
Frankrijk Port Normandie.
een stop bij Port of Normandie in Frankrijk.
@ Willem,
het is geen vermogensverlies.
de motor gaat in noodloop bij +/-1900toeren als er een heuvel op gegaan word of als je een zware aanhanger er achter hebt.Als de de turboslangen kapot zijn dan slaat hij ook in noodloop als er geen vermogen gevraagd word.
vacuumslangen zijn ook goed bij mijn auto,en ik heb nog steeds deze storing.@oglak wrote:
Hi rocket ron ,
Ik doe hetzelfde,even terugschakelen naar 4.Maar toch,dat is toch niet normaal?
klopt het is niet normaal.
maar ze hebben bij mij al een keer de turboslangen vervangen omdat het ook als ik zonder aanhanger reed de storing optrad,een klein scheurtje in de slang bleek het probleem.
maar toen ik weer op vakantie ging kwam het probleem weer terug als ik een berg op moest.ik ga iig geen onnodige kosten maken om dit op te lossen.
het eerste probleem wat jij omschrijft is een turbodruk probleem.
Er komt een hoge piek in de druk en slaat de motor op noodloop.
Op dit forum is er al aardig wat aandacht aan besteed.
En allemaal met een 2.2 DTR.
Het bleek over te zijn als de turbodruk iets verlaagd werd.
Ik heb zelf ook het probleem als de auto even vermogen nodig hebt en je rond de 100km rijd(1900rpm)
nu weet ik wat het probleem is en schakel gewoon even naar zijn 4 als er en berg aan komt.
Ik doe er dus niets mee,Het gebeurd ook alleen als ik er een zware aanhanger achter heb of bij een behoorlijke heuvel.ziet er goed uit zeg!!!!!!.
Mooi kleurtje ook,dezelfde kleur als mijn motor :worsdie heb ik er ook in zitten :D
-
AuteurBerichten