Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
20 maart 2013 om 11:08 In reactie op: Aansluiting leidng hydraulisch druklager bovenop F17 bak #18117538
Het is opgelost!
Heb bij de dealer een originele afdichtring gehaald en het bleek dus dat er niet een o ring tussen zit maar een soort hoedje ongeveer vergelijkbaar met een klepsteelrubber.
Heb hem gelukkig dichtgekregen en ik kan inmiddels weer rijden :D
18 maart 2013 om 20:32 In reactie op: Aansluiting leidng hydraulisch druklager bovenop F17 bak #18117536Dan denk ik niet dat deze kapot is aangezien ik redelijk wat weerstand heb als ik het koppelstuk eraf haal en ik heb ook geen beschadigingen/scheuren gezien.
Ik zal afwachten wat het doet met een origineel o ringetje en hopen dat het dicht is dan….
18 maart 2013 om 20:21 In reactie op: Aansluiting leidng hydraulisch druklager bovenop F17 bak #18117533Druklager is niet vervangen.
Lagers van de assen lagen eruit dus dat zou geen probleem moeten zijn.
18 maart 2013 om 20:05 In reactie op: Aansluiting leidng hydraulisch druklager bovenop F17 bak #18117531Het clipje is nog heel.
Het rare is dat ik verschillende o ringetjes heb geprobeerd en het koppelstuk ook goed klemt op de aansluiting.
Met het ontluchten blijft het dicht en zodra ik met mijn pedaal ga pompen komt het eruit.
Het plastic wat rond de leiding op de bak zit kan ik wel ronddraaien ik weet niet of dit normaal is?
Maar als de leiding eventueel gescheurd zou zijn zou dit betekenen dat de bak eraf moet… En deze zit er net weer onder….
Ik weet niet of er ATF origineel in zit.
Ik heb de auto sinds september 2012 en heb laatst de olie ververst omdat ik wou kijken of er iets aan de tandwielen te zien was maar aangezien dat niet het geval is heb ik opgezocht wat erin moest en bij mij op het werk stond er 75w90 voor handgeschakelde en ATF voor automaat.
Maar ik zal deze week de bak er eens af trekken en open halen en dan zal het problerm wel naar voren komen aangezien het geluid onderhand boveb de radio uit komt
Ik vind juist dat ie nu beter schakeld met de 75W.
Maar de benodigde 1.6 L zat er volgens mij niet in toen ik de ATF aftapte
Ja, dat ga ik morgen na het werk dus maar eens doen want ik vertrouw er helemaal niks meer van…
Onder deze auto zit een F17 bak als ik het goed heb he?
voor het geval dat ik dus op zoek kan naar een andere bak
Hmm, das dus mooi klote
Het rare vind ik dat het geluid aan de rechterkant te horen is en de passagier die zegt ook t lichtjes te kunnen voelen aan de voeten….
Ik zal morgen eerst eens uitsluiten of er niks aan met de assen of wiellagers aan de hand is wat ik zelf ook niet echt geloof omdat het geluid weg is als je de koppeling in trapt…
Dit issie dan na de schuiver :???: Morgen ga ik waarschijnlijk een spatbord en rechterspiegel halen van eenzelfde coupe en dan is ie weer netjes:D
@vectra208v wrote:
welkom en veel lees en post plezier hier.
en uh…foto van jou coupe zijn welkom :thumb
komt er binnnenkort aan!
Moet em eerst weer even oplappen. Heb maandag een schuiver gemaakt met schade :(
gr
Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan posten in dit topic?
Dan kan ik ff duidelijk laten zien wat er precies kapot is aan de spiegel.
@Blue-Dragon wrote:
Het spiegelglas/kap is indd hetzelfde maar om nu een losse adapterplaat om te gaan zetten lijkt me ook een beetje overbodig.
Koop dan liever meteen een spiegel van een coupe.@ Robvanherck Mooi dat jou schade dan nog meevalt. :thumbup
Nou, het spiegelglas en bevestiging is allemaal nog heel.
Alleen de kap eromheen en de kap die in kleur is mee gespoten zijn kapot dus ik heb alleen maar die kappen nodig.Ja, reed 25 km/u en schuif rechtdoor in een bocht op een geparkeerde auto.
maar gelukkig valt de schade mee vergeleken met de tegenpartij:pHoi,
Ik ben 20 jaar en rijd sinds september 2011 een opel astra coupe bertone 1800
-
AuteurBerichten