Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zou je mij willen laten weten of de armsteun je bevalt?
Is namelijk een stuk korter bij een Business Edition dan bij de overige modellen.
Werkt de climatronic goed, want ik lees er alleen maar zorgelijke meningen over…Mijn Insignia wordt namelijk nu in elkaar geschroefd om na de bouwvak geleverd te kunne worden…
De armsteun is inderdaad korter, eigenlijk zo kort dat ik hem niet meer gebruik. Ik had hiervoor een Vectra. Bij de Vectra kon ik de armsteun een stukje naar voren schuiven, dat mis ik bij de Insignia wel. Ik blijf het vreemd vinden dat de middenconsole i.c.m. navi 900 zonder knop is.
De armsteun bij de andere uitvoeringen is ook niet optimaal. Ik zat telkens met m’n elleboog een beetje klem.
De climatronic doet wat ie moet doen. Je moet alleen niet vergeten de airco knop aan te zetten, anders zit je nog steeds te zweten.
Gelukkig is die van mij op tijd geleverd, zodat ik nog van de 20% bijtelling gebruik kan maken.
Andere bevindingen tot nu toe (160km):
– de portiergrepen linksachter en rechtsachter zijn verschillend. Linksachter is het bruin plastic en rechtsachter metaalkleur (netzoals voorin). Ik ben hieroor teruggeweest, de verkoper ging een nieuwe metaalkleurige portergreep bijbestellen.
– de bediening van het infotainment system vanaf het stuur was in de Vectra (CD70) beter geregeld. Je kon via het stuur alles bedienen. In de Insignia kun je bijvoorbeeld niet door de lijst met nummers scrollen vanaf het stuurwiel. Als je dat probeert wordt het volgende nummer gestart. Misschien is dit nog ergens in te stellen, maar ik denk van niet.
– de motor is wel licht, maar kan toch lekker meekomen met het verkeer.
– de Luxor kleur is erg mooi (was wel een beetje spannend, want ik had de kleur nog niet in het echt gezien). In de schaduw overheerst de blauwe kleur en in de volle zon wordt het een beetje paars. Erg gaaf!
– met drie kinderen is beige bekleding ook wel spannend. Ik had er lederen bekleding bijbesteld, maar het is niet gelukt om dit voor de afleverdatum in te bouwen. Dit komt later wel.
– de spraakbesturing werkt erg goed. Ik kan eindelijk weer onder het rijden de navigatiebestemming invoeren. Minpunt is dat de spraakbesturing de eerste keer stopt, omdat ik de disclaimer telkens eerst moet wegdrukken.
– in plaats van Turbo staat er nu EcoFlex op de achterkant (beetje jammer)Tot nu toe erg blij met deze koets!
“Mijn” nieuwe Opel Insignia Sports Tourer 1.4 S&S Turbo Ecoflex
Uitvoering: Business
Kleur exterieur: Luxor
Kleur interieur: Beige (nu nog stof, maar wordt vervangen door leder)
Wegklapbare trekhaak (niets van te zien ;-))
Infotainment: Navi 900 (helaas zonder middenconsole knop ivm business uitvoering)
Wielen: 18″ 10 x dubbelspaaks velgenEnjoy!
Ik ben er in ieder geval erg blij mee!
https://picasaweb.google.com/116584411289709502409/OpelInsigniaSportsTourer#” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten