Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kabel doorgemeten en ook weerstand tussen verschillende elementen in de motorruimte en accu min. zeer weinig weerstand, dus dat zit wel goed.
Binnenkort effe langs bij mn monteur voor t dash. Stekker controlerenNog wat eigenaardigheidjes gevonden, iedere keer na tanken moet ik nogal lang doorstarten.
Bij indrukken sport knop, krijg ik in t dash geen sportstand icoon voor de automaat, mis ik wat?Weet nu inmiddels hoe ik de ac aan en uit kan zetten en dat met licht aan en ruitenwisser op interval, dat ie automatisch sneller/langzamer wist.
Zo leer je iedere rit weer wat bij.[quote quote=18381983]Het uitvallende dashboard heb ik ook gehad bij mij was het uiteindelijk de massakabel die niet goed meer was die heb ik vervangen voor een gevochten massakabel en het was voorbij[/quote]
Waar zit die kabel? achter het dash zeker?Zeker een dikke slee,ben er tot nu toe heel tevreden mee, op 1 puntje na…
Nu eens kijken of ik het af en toe uitvallende dashboard kan (laten) fixen.
Rare is dat het hele dash uitvalt, maar er verder alles blijft werken, zelf de verklikker van de knipperlichten.
Bediening alarmlichten, of openen deur, of auto uitzetten en opnieuw starten, dan doet alles het weer.
Ik vermoed een slechte stekker verbinding of iets dergelijks.Hey allemaal,
Pas een dikke Vectra C uit 2007 aangeschaft.
Executive uitvoering, V6, automaat, zo’n beetje alle opties op n schuifdak na, irmscher spoilerpakket.
Dealer onderhouden, paar kleine schoonheidsfoutjes aan de buitenkant, wel beetje hoge km stand van 219.500.Potverdikkie wat rijdt dat lekker zeg.
Hiervoor een Swiffert sport gehad en daarvoor een Vectra B sport uit 2001.
De Vectra C stond al een tijdje op mn verlanglijstje nadat de B kapot liep en ik uit nood de Swift moest kopen.Naast de Vectra heb ik nog een Opel Monza 1979 (2.8, automaat en is te koop) en een Chevrolet K30 (6.2 V8 diesel).
Groeten, Rob
-
AuteurBerichten