Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarschijnlijk een lpg injector defect.
Diagnose door slangetje naar injectoren één voor één dicht te knijpen met een tang. Aan het motorgeluid kan je horen welke injector defect is. Want er is dan geen verschil in toerental/regelmatigheid.
Injector vervangen en je bent ervan af. Dit was bij mij het geval. Inmiddels 3 injectoren verder. (Koltec necam).
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Pm gehad van Holl met adres gegevens. Toppie!!
Holl pm gestuurd met verzoek adres gegevens van injector leverancier.
Heb op het ogenblik helaas ook weer last van een haperende injector.
Groet,
RLeeraarVectra C 2005 op LPG 259000 km
Hallo,
Is de kunststof contactbrug over de benzine injectoren goed geplaatst? Werkt de vergrendeling met de injector nog of veert het geheel terug? Bij mij is een van de vergrendelingen gescheurd. Hierdoor geen goed contact met de injector. Opgelost met een bundelbandje. Motor (1.8XE) draait weer als een zonnetje.
De Vectra doet het weer :thumb
Oorzaak: overgangsweerstand in het hoofdrelais defect.
Overgangsweerstand is vervangen.
Cim is ook vervangen, als eerste :hmmzOndanks dat er een aangepast uurloon is berekend. Toch een klap geld :cry :cry
Moet nog wel ff terug want niet alles doet het zoals het was………
Onze Vectra staat sinds vrijdag j.l. bij de Opel dealer. Cim is inmiddels vervangen. Dit heeft de storing echter niet verholpen. Er gebeurd nog steeds niets bij omdraaien van de sleutel.
Is er iets als een startonderbreker?
Wim-V6 bedankt,
Enig idee wat dat onderdeel/vervanging/reparatie kost?
Ik heb net vorige week € 800,00 uitgegeven aan een beurt + distributieriem. :cry :shock:
25 januari 2013 om 10:51 In reactie op: Vectra C1 2.0 turbo op LPG loopt op 3 cilinders bij starten #18083534Waarschijnlijk een lpg injector defect. Ik heb hetzelfde gehad.
Diagnose door slangetje naar injectoren één voor één dicht te knijpen met een tang. Aan het motorgeluid kan je horen welke injector defect is. Want er is dan geen verschil in toerental/regelmatigheid.
Injector vervangen en je bent ervanaf. :thumbup
Hallo,
Zelf rijd ik in een Vectra Z1.8XE 2005 op lpg. Deze had ook last van pufjes/plopjes in de uitlaat. Dit bleek te komen door een defecte injector(lpg). Na vervanging klacht niet weer gehad.
Heb inderdaad ook de bobine vervangen aan de hand van de fout code (garage). De motor draaide wel goed op benzine maar toch.
Diagnose via één voor één dichtknijpen van de slangetjes naar de injectoren. Je kunt aan het motor geluid horen welke injector defect is. (bij de gasspecialist)
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
-
AuteurBerichten