Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@wim-v6 wrote:
Toch vreemd dat het remlicht dan gaat branden..
als je bijde remlichten bolletjes eruit draait wat gebeurt er dan??
Willem
Dan blijft het stadslicht voor en achter branden.
@wim-v6 wrote:
Calibra heeft 2 lampjes voor achterlicht, en 1 voor remlicht.
het buitenste achterlicht is een Combilamp met remlicht (21/5wat lampje)
Als je het presteert deze op de kop in de fitting te krijgen geeft het achterlicht dus licht voor het remlicht en andersom
of hij heeft er een enkel lampje in gedruk zodat het remlicht ook gaat branden aan bijde zijde omdat deze nu met elkaar verbonden zijn..
willem
Nee de goeie lampen zitten erin, zelfs verwisseld met rechts en storing blijft.
Of zou het misschien een kapotte richtingaanwijzerschakelaar kunnen zijn, maar normaal werkt hij goed. Of kan het in het stuur zitten, bijv het meganisme wat er voor zorgt dat de richtingaanwijzer terug gaar, er zit namelijk een sportstuur op.
Bedankt voor de reacties, maar nee de richtingaanwijzer staat niet aan. zo gouw als het contact weer aangaat werkt alles prima, dus ook trekt hij geen massa weg als je remt. Als het contact uit gaat branden, stadslicht links voor en achter en remlicht links. Ben ban dat het een storing is die wordt doorgegeven vanuit het contacktslot, maar weet iemand een manier om dat makkelijk te kunnen proberen? Ik kan me niet voorstellen dat als het massa van het achterlicht niet goed is dat voor ook de lamp gaat branden, en als je willekeurig welke lamp eruit haalt achter dat de andere lampen blijven branden ( moet dus echt alle 3 de lampen eruit halen)
-
AuteurBerichten