Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
950 euries.
Prima wat mij betreft ;)Ik heb zojuist mijn Omega verkocht. :(
Dat betekend dat mijn Opel avontuur, kort maar krachtig, voorlopig ten einde is. Ik heb er intens van genoten en wil een ieder bedanken voor zijn of haar enthousiasme! :DDat het niets opbrengt ben ik me van bewust, maargoed, we’ll see.
Ik poep ‘m in ieder geval niet weg aan een goudzoeker.
Ben best bereid verder te zakken met de prijs, maar anders maar schorsen en te zijner tijd in onderdelen weg doen of iets dergelijks.De belangrijkste eisen ken ik wel…
In de laadruimte moet een blok passen van 125 cm lang, minimaal 20 cm breed en 98 cm hoog, de ramen verwijderd worden en er moeten blindering panelen vast aan de carrosserie gemonteerd worden, het eerste rechter zijraam in de laadruimte mag open blijven. Voor het blok moet een volledig schot komen die vast aan de carrosserie verbonden is tenzij het dak verhoogt is, dan voldoet een schot van minimaal 30cm hoog. Het dak verhogen zie ik niet zitten (vind het vaak lelijk en daarnaast teveel werk).Wellicht is het ook niet deze Omega die ik dan zou willen ombouwen, maar een wat jongere Omega en dan diesel, maar zag al wel dat die veelal minder luxe zijn uitgevoerd. ‘t Was ook maar een brainwave. :afro
Inmiddels is de distributie vernieuwd alsmede de achterste schokdempers. Dat rijd een stuk vertrouwder. Dat moet ook want ik ga er vrijdag mee naar Frankrijk.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat! :afro@DarkNL08 wrote:
Als directeur lease je toch een ruige bak ;)
:jerryIk ben niet zo van het geld over de balk smijten, ik woon op fietsafstand (heb zelf een Create Fixie voor woon-werk verkeer) van de zaak en de Omega is meer van ‘t meisje…
… Ik vind het daarentegen wel weer een verademing om eens aan een vreemd merk te sleutelen, het is een van de weinige merken die we hier bijna nooit zien.Stootlijsten van een B2, past dat zomaar? Ik vind dat chromen randje wel zo afzichtelijk… :(
Dank jullie wel! :thumb
Donderdag ga ik eerst het nodige reguliere onderhoud uitvoeren en wat plekjes bijwerken; zoals de automaatbak flushen, motorolie en filters verversen, stofzuigen in de parafaanbak :wors .Voor volgende week staat de distributie op het programma, maar ik wil eerst weten hoe ze zich houdt. Ik moet zaterdag 450km rijden dus ik ben benieuwd. Als het een beetje bevalt ga ik naast de distributie ook even nieuwe koplampen bestellen, waterpompie, lampjes halen voor het dashboard, nieuwe schokdempers scoren en een nieuwe uitlaat… :afro
Ik zoek trouwens nog een aantal dingen die ik wellicht via hier wel kan scoren; de stootlijst van de linkerachterdeur, een knopje voor de deur (voor het op slot drukken) en een radio die ook werkt in combinatie met de CD wisselaar die achterin ligt.
-
AuteurBerichten