Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Allebei gedaan helaas geen goed resultaat dan maar even verder zoeken maar komt goed
Okee ik heb hem omgezet van de vectra naar astra maar alleen bestuurdersdeur werkt momenteel met sleutel en dacht dat het misschien aan de cv module lag….
Portierslot van deur ook al vervangen maar nog steeds alleen bestuurdersdeur…
Dan maar zoeken naar kabelbreuk of zoOkee en wat kost ie?
Aha ja van de vectra is stuk ik dacht misschien eens kijken wat ie doet als ik hem omwissel…. maar dan ga ik oo zoek naar een ecu van een vectra x18xe1
Heb ze allemaal nagekeken met paneel eraf maar zitten allemaal erop
En ik krijg de deuren idd alleen open door aan de pin te trekken
Millimeter moet zijn multimeter haha
Nee nog niet gedaan… heb wel een millimeter maar geen idee wat ik moet meten…
Niemand?
Alle draden in de rubbers bij de deur nagekeken maar geen kabelbreuk…
Het enige dat ik me kan bedenken is dat er drie portiersloten kapot zijn maar dat lijkt me sterkUpdate! Nieuwe cv motor gemonteerd maar nog steeds blijven alle deuren behalve de bestuurdersdeur potdicht…
Iemand een oplossing?Goedeavond even een update vanmiddag was het weer zover…
Aan de opcom gehangen en nu krijg ik foutcodes
P1515 terugkoppeling stationair toerentalactuator, onderbreking in signaal
P0352 ontsteking in cil 2, mislukt.
Icm de vorige foutcodes zie ik het somber in.
GroetjesOkee das zwaar k*t bah bah en hij kan me daarbij helpen? Groetjes
okee thanx! zal dit weekend eens effe kijken…
alvast bedankt voor de tips!okee ja vond het ook al ver gezocht maar omdat hij het met een volle tank niet doet dacht ik dat het misschien daar aan lag….
draagarmrubbers waren in orde bij de check voor de keuring…
las ook ergens dat het de handrem kan zijn…
dit weekend maar eens op onderzoek uit
bedankt!!!vectra b met x18xe…
Hij blijft wel netjes op temperatuur, maar 80 graden na letterlijk1 minuut is een beetje overdreven of zit ik fout?
Hij loopt dan ook niet netjes en heeft onderin weinig tot geen reactie als ik gas geefna vanalles geprobeerd te hebben begin ik steeds meer het idee te krijgen dat de ecu kapot is… heb alles geprobeerd wat ik op het forum kon vinden maar mocht niet baten
rij net naar mn ouders heel heftig stotteren en motorlamp aan meteen maar huis gereden opcom gepakt en geeft code p0352… ontsteking in cilinder 2 mislukt…
update… egr klep lmm en brandstoffilter gemonteerd maar blijft stotteren na een lang stuk rijden… geen foutcodes op de opcom… wordt er langzaamaan een beetje moedeloos van
okee heb een egr klep en een luchtmassameter besteld via onderdelenlijn en heb nog een brandstoffilter liggen die ik moet monteren… ik zal jullie op de hoogte houden alvast bedankt voor het meedenken
dat klopt idd maar als ik een goed werkende egr afdop gaat dan ook de lamp branden?
okee dus als hij werkt en je dopt hem af krijg je geen foutcode? als k de stekker eraf haal gaat de lamp wel branden
ik ben ook zeer benieuwd maar begin het vermoeden te krijgen dat de lmm en egr allebei slecht zijn… stekker van egr los en loopt goed…
nog een vraag als je de egr afdopt gaat dan de motorlamp aan? het is een x18xe1las ergens op het forum dat die temperatuur bij een koude motor ongeveer de zelfde temp moet hebben als de buitentemperatuur… en naarmate de motor warmer wordt stijgt deze… maar deze bleef 17 graden met warme motor
klopt ik bedoel de luchtinlaattemperatuur
wat me ook opviel was dat de temp van de mafsensor maar 16 graden was met warme motor… is dit niet wat laag?
-
AuteurBerichten