Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb er momenteel een Remus DTM 2x90mm onder zitten maar die Rateld enormhard op 2500 toeren al.. klinkt wel goed tijdens stationair maar als de toeren oplopen gaat ie lelijk hard trillen en ratelen onder de auto maar ik vermoed dat het niet helemaal goed meer vast zit aan de middendemper
k hoop het wel :o heb me laten vertellen dat er n hele lage sound in zit met n klein plofje op hoge toeren
http://www.youtube.com/watch?v=znMW-lfM_AI&feature=player_embedded” onclick=”window.open(this.href);return false;^^
nee k heb t momenteel gemunt op een die speciaal voor de ze auto/carroserievorm gemaakt is dus alsgoedis kom k niet aant het buigen en passen t moet er zo onderkunnen zonder geklooi zegmaar..
t gaat mij erom of t gelast moet worden of datje het erop kan schuiven en met n klem vastmaken.
want ik heb namelijk geen lasapparaat :agent
g
[rquote=1871259&tid=141855&author=1985][rquote=1871107&tid=141855&author=rhandy1]koelvloeistof checken? vaak staan autos bij dealers al n hele tijd stil.. vloeistoffen kunnen verdampen check dat ff maar dat verklaard het motorlampje niet uiteraard.. naar mijn eigen ervaringen zou ik als ik jou was even alle leidingen onder de kap nakijken voornamelijk de gene achter t blok een dikke is het..
Drukverlies leid tot hoge temperaturen en of hoge toeren en weinig pit
[/rquote]
Leg mij eens uit hoe koelvloeistof of olie of hydraulische olie in een gesloten systeem kan verdampen?Of je komt nu met een prachtig verhaal wat mij van m’n stoel doet vallen of het bovenstaande heb je zonder goed na te denken getypt en op ‘plaats een reactie’ geklikt. [/rquote]
Je kan wel zo reageren maar ik probeer die jongen alleen te helpen,,,
en wat hij verteld komt me bekend voor bij mijn eigen tigra.. want moet Regelmatig Koelvloeistof bijvullen omdat t gewoon verdwijnt heb m sinds 1 november 2010 en heb al 2 keer dat tankje moeten bijvullen…
Dus ja t zal wel verdampen ja
en dan gaat ook mijn lampje branden dr begint wat te loeien onder de kap en als ik dan check is dat tankje we er leeg of dr ligt n klein laagje op de bodem van dat tankje.
dus k vertel m all1 over mijn eigen ervaring..
en wat het probleem zou kunnen wezen k zeg ook niet dat t perse dat is.dat zelfde verhaal overkwam mij ook mankeerde vanalles onder de kap mjha,, toch de stoute schoenen aangetrokken en de hele bende laten maken tot t lassen van de chassisbalken aantoe.. nog geen 3 weken later boort een andere gozer zen auto in die van mij…. ben tigrarijder tot mei dan moet ik m weg doen omdat ie totalloss is verklaard..
mag dus rijden tot de apk keuring en dan moet ie weg,,, :cry :cry
Maar have fun met je zwarte tigra (is ook veel mooier als een blauwgroene :P)
dan ga ik er dus vanuit dat de kant met het pijltje vanaf voren van het motorruim ofzo komt en de kant met t pijltje van achter de auto interieurlucht”
koelvloeistof checken? vaak staan autos bij dealers al n hele tijd stil.. vloeistoffen kunnen verdampen check dat ff maar dat verklaard het motorlampje niet uiteraard.. naar mijn eigen ervaringen zou ik als ik jou was even alle leidingen onder de kap nakijken voornamelijk de gene achter t blok een dikke is het..
Drukverlies leid tot hoge temperaturen en of hoge toeren en weinig pit
haha oke maaarrr soms ruik ik idd uitlaatgassen kunnen die van mij wezen maar ook die van de voorgaande maar dat ding regelt dus geen warmte?
kennis van me heeft t gedaan buitenom kantoor uren dus heb geen manuren betaald slechts de materialen en dan vanuit me zelf n 2 tientjes extra voor de moeite
haha ja dat verhaal ken ik heb ik ook vooral tijdens het filerijden :P komt gewoon door je ventilators in je auto dat je de uitlaat gassen van de persoon voor je ruikt :P
ik was voor het vervangen van mijn distributieriem en waterpomp in totaal 180 euro kwijt
dus viel voor mij nog wel mee denk ik :o:O bang dat je achterlicht naar de kl*te gaat maar je sub maakt nie uit? :O
njha hij gaf als het ware antwoord op mijn tekstje dus vandaar de vraag als hij het wil weten en hij laat ff wat weten zal ik uiteraard in mijn eigen topic antwoorden :P
tape m anders af bij de dop zovaak heb je m ook weer niet nodig :P of maak n speciaal ophang gevalletje (zelfde idee als waar je bekers in kan doen haha alleen dan ergens achter in de auto waar ie niet het mooie aanzicht van een tigra vergalt :P
ahahahaha ik zou zeggen in de zijvakken in je kofferbak ^^ daar staat die van mij :P ( hij word wel rechtop gehouden door n verbanddoos en een setje starterkabels hoor )
wie ik of dominic :P
mjha al met al t blijft klote vooral als je zelf geraakt word door een ander aangezien we allemaal een auto rijden van rondom de 15 jaar oud (op de mensen met een tigra twintop na) en vrijwel direct total loss is..
blij dat je auto nog te redden was hoop dat die van mij ook nog gered kan worden (zonder dat ik zelf alles moet lappen)
das t stomme van n ongelukje en verzekeringen ookal ben je op z’n duurst verzekerd.. t gaat je altijd geld kosten :S
pff geen flauw idee nog
moest alleen voor zo’n brief een ongeveer bedrag hebben…
zo’n officiele taxatie kost me nog eens 95 euro lol mjha das voor de tegenpartij
maar ze schatten dus 1750 tot 2500 euro…
maar of ie total loss is hangt af van de staat van de auto heh..
qua dagwaarde is ie finito maar die kerel van t schade bedrijf zei wel..: de onderdelen zijn vrij prijzig dus je heb grote kans dat ie kwa waarde als wrak net genoeg waard is om de schade te laten fixen op kosten van de verzekering dus…
ben benieuwd :cryhaha al met al had t niet gebeurd hoeven wezen als die koe voor dr keek ^^ :P
precies wat je zegt ”hebt gehad” alles was n week voor die aanrijding gemaakt
chassisbalken gelast nieuwe koplampen erin nieuwe waterpomp/distributieriem etc.er mankeerde niks meer aan dus ik zou niet weten waarom een andere als er net voor 800 euro aan gesleuteld is
hijs vandaag naar voor n taxatie geweest 1500 – 2500 euro gaat t kosten om m te repareren
:'(ja njha k hoop dat dat schade bedrijf dat niet weet xD en dat t gewoon netjes gefixed word..
het ongeluk heeft het proces zeker versneld vooral met al dat zout op de weg en die regen van nafgelopen weekidd maar n klein ding is inmiddels netjes opgeschuurd en weer netjes gemonteerd loopt weer als n zonnetje :P
nou deze week maar ns de schade taxeren nu ik eindelijk feedback van de tegenpartij heb :Sen bu5t3d DIE HAD IK NODIG THANKS!! :D
haha heb ik al gedaan :P maar dat was t probleem niet..
heb net met men pa anderhalf uur in de regen gestaan en we zijn erachter gekomenDe kabel die van de + loopt (wsl naar je dynamo) was helemaal los allemaal koperdraden die allekanten op staken
De coating was helemaal gesmolten ( koortsluiting ) toen men pa dus die kabel er met de hand op drukte met de losse koperdraden
deed ie het weer en liep hij zolang ik op t gaspedaal pompte stopte ik viel ie direct weer uit ( als men pa die draad er weer afhaalde )komt er dus op neer dat hij niet lang genoeg via de accu draait tot de dynamo aanspringt dus pleurt ie direct uit
mjha morgen maken we die draden weer goed vast aan de pool en dan moet hij in elk geval weer lopen.
en dan maar op naar een schade bedrijf om de schade te laten taxeren :P
bedankt voor de antwoorden :D
-
AuteurBerichten