Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgens mij zijn dat Smoor velgen, oude type mini’s reden/rijden er veel mee.
Maar kan het fout hebben.
Als ik het kenteken na trek kom ik uit op een Opel Manta ipv een Transeurop Engineering TE2800.
Maar zou hier ook wel nader info over willen, met name over herkennings punten anders dan Kenteken natrekken.
Wat voor filter wacht je op dan, misschien dat ik hem anders voor je kan meenemen ;)
We hebben wel contact anders (had je al op FB)
Oplichter is ie zeker niet, staat vrij hoog in het VW wereldje & zit ook al bijna zijn leven in die shop, was voorheen van zijn vader namelijk ;)
Heb er zelfs mijn Ronal Turbo velgen laten overwinteren om ze te laten verdichten.
Dit heeft zo’n 5 maanden geduurt in totaal, maar dat was omdat ik geen haast had, ga ja niet in de winter met me nette zomer velgen rijden ;)Maar zal vast wel goed komen ;)
@Terry, Stroeve doet normaal niet moeilijk met leveren, ben er al even klant en heb soms mega lang moeten wachten, maar hij belt mij meestal netjes van duurt langer en dergelijke.
Zou idd gewoon een keertje bellen, dan kan hij kijken of de bestelling wel goed gegaan is ;)
Maar dit stond op de website:
Contact informatie
Wegens vakantie is onze winkel gesloten t/m 14 Augustus , woensdag 15 augustus zijn wij weer geopend.@McKaamos wrote:
@ReneGrobbee wrote:
Voor wat ik weet word de veerpootbrug gewoon vast gezet onder de Moertjes van je Veerpoot.
Dit is zo bij me A & die schijnt wat betreft de voorpoten zo goed als hetzelfde te zijn.
Heb zelf ook een Wiechers op me A zitten (had onder & boven, maar ivm ombouw naar 2.0 past onder niet meer)
Is wel degelijk verschil tussen A en B.
Misschien dat het zo kan dat een veerpootbrug passend is op beide, maar de meeste merken hebben ze appart.Klopt dat er verschillen in zitten, maar aangezien er voor een A weinig meer gemaakt word & de B toch opvolger is passen sommige delen gewoon over namelijk.
Maar zoals te zien bij die van Wim, zitten ze wel degelijk onder de moeren van de veerpoten.Maar zou gewoon even een mailtje uit doen richting Stroeve & die kan je voor 98% zeker zeggen welke je moet hebben, bestel er zelf ook veel, alleen rij ik er altijd langs ;)
Staat er lekker bij kerel :D
Voor wat ik weet word de veerpootbrug gewoon vast gezet onder de Moertjes van je Veerpoot.
Dit is zo bij me A & die schijnt wat betreft de voorpoten zo goed als hetzelfde te zijn.
Heb zelf ook een Wiechers op me A zitten (had onder & boven, maar ivm ombouw naar 2.0 past onder niet meer)
Daarom is de Astra ook gewassen en de Peugeot niet :jerry
Maar ziet er netjes uit de astra :D :thumbup
Daar lijkt het wel op ja, gezien de lijn van de ‘achterklep’
Dan zie ik de bekende hoek van het achterlicht, welke kenmerkend is voor een Golf 3
Me ‘iPad’ middenconsole een kleurtje gegeven die ik nog in de schuur had staan.
Speciaal voor Bassie :P
Binnenbekleding eruit, en dan 2 moertjes los draaien en een stekkertje los wippen, denk max 15min werk ;)
Ga mijne misschien alsnog doen, maar ligt aan de kleur die op me ‘nieuwe’ Coupe gaat komen.
Kwa lichtopbrengst durf ik niet te zeggen, maar er rijden ook auto’s rond met kapjes over het remlicht etc.
Zie hier voor gelaserde remlicht Klikje
of hier voor meer ‘Opel lichten’ Klikje
Ik zou persoonlijk ook je 3de remlicht ook even een paar laagjes geven.
Had zelf op me oude Coupe Gelaserde lichten en moest me 3de remlicht ook nog doen.
Ziet er verder netjes uit zo :)
Variabel is leuk, maar niet als je een S-Type wilt pesten en je ineens merkt dat je geen Turbo vermogen/druk hebt.
Moet het er maar eventjes mee doen, ook wel gezegd, snel me Corsa Maken :P
@Helmer opelfan wrote:
Merci Merci Rene :wors :jerry
Helemaal geen turbo meer dan?
Af en toe is er geen druk & dan wel weer, maakt ook een beetje een ratelend geluid, dus die is zo goed als overleden :(
Maar is opzich wel prima, kan ik toch meteen gaan kijken voor me Garrett GT28 setje :D
Heb je goed gezegd Helmer, mooie Coupe (geen Turbo) aangezien die het nu toch voor 90% begeven heeft….
Verder zeker een geslaagde dag op het korte buitje na, maar die was wel lekker, koelde het toch nog een beetje af.
Zal morgen avond mijn Foto’s er even op ‘gooien’
is het niet geluidoverlast, dan wel huisvredebreuk :P
Als ie hier is, denkt ie dat ie thuis is, weet de glazen en koelkast al te vinden, haha :P
Lelijkerd, nu toch ook maar aanwezig hiero :P
Succes iig en het zou kunnen zijn dat je code +1 is.
Dit was bij een kennis namelijk wel zo (hij had beide Gewoon op papier, maar zat alleen 1 verschil bij laatste cijfer)
Wel alle handelingen weer gedaan?
AS Knop inhouden terwijl je radio aanzet?
Je zou het direct achter elkaar mogen blijven proberen tot de 10 pogingen op zijn.
Rusty zou toch weer opnieuw opgebouwd worden/zijn.
Was echt een beest van een auto
die heeft de dealer nodig om via de Tech2 dingen te kunnen wijzigen/inleren.
is dit nog de originele radio die vanaf fabriek is geleverd?
zo ja, dan zou je kunnen proberen om de Securitycode +1 te doen, dat was bij een kennis wel het geval
dus bijv. Securitycode = 1234 dan word je radiocode 1235
Er hoort namelijk een aparte pas bij te zitten met daarop alleen je Radiocode.
-
AuteurBerichten