Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik rij met koni rood van een Omega A en de veren van een B onder mijn eigen Omega B.
Is gewoon uitwisselbaar, zolang je maar sedan op sedan zet, en station op station.Hij is verlaagd met Weitec, en ik zei 4 cm maar het is 3 cm trouwens….
Ik heb nog een nieuw setje voorveren liggen van Weitec als je er belangstelling voor hebt.
Ik had vorig jaar een gebroken achterveer, en losse achterveren zijn niet te verkrijgen, vandaar dat ik een complete set heb gekocht, en de voorveren nu in de schuur liggen.
Let wel op met Weitec, het duurt ongeveer 3 maanden voordat ze echt op goede hoogte staan! Dus let goed op met de uitlijning!Hij is 4 cm rondom verlaagd.
En zo lijkt het nog lekker origineel, en met ori Opel wielen zit je altijd goed, dus geen gehobbel enzo.
Da’s met goedkope 18 of 19 inch altijd maar weer afwachten!Ik heb ook een Omega B1, met 17″ en 225/45 banden.
Het lijkt niet mega groot, maar ik ben er tevreden mee.Zal eens betere foto’s maken…..:hmmz
Uiteraard is voor en achter verschillend, maar dat kun je niet verkeerd doen.
Ik zal morgen even een foto posten, dan kun je het verschil in windingen zien.Ook je distributie kap even verwijderen trouwens!
Dat lijkt idd verdacht veel op je nokkenas sensor.
Ik heb hetzelfde een paar weken geleden gehad, even uitlezen, en ja hoor de nokkenas sensor stuk.
Vervangen en hij ging weer voorbij de 4500 toeren.
Je nokkenas sensor kun je vinden tussen de nokkenassen onder de afdekplaat op je kleppendeksel.
Met een torx sleuteltje kun je hem loshalen.
Wel voorzichtig met de kabel, die wil nog wel eens sneuvelen.Ik zal de mijne ook even voorstellen:
Omega B 2.0 16v Sport sedan uit ’99
Hij is nu verlaagd, 17 inch velgen van een face-lift model Sport met 10 mm spoorverbreders en een Vauxhall grille, eigelijk wel genoeg.
Misschien in de loop van de tijd nog een Irmscher einddemper en ik ben nog op zoek naar een origineel navigatie systeem, want zo’n beugeltje naast de radio is niet alles…. -
AuteurBerichten