Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
niemand :cry:cry:cry::P
origineel gepost door firoz
hey gert,
die orange auto is het. rijdt verder goed en is groot.wat wil je voor die set hebben?u2u gestuurd
ja even een betere veer er op en dan moet het goed zijn…..
is die rekord toevallig orange ik ben vorige week bij een rekord wezen kijken en die had het zelfde euvel liep ook te hard stationaire en die was ook van 79 begon met kenteken ff dacht ik
was verder wel een leuke rekord hij vroeg me net iets te veel voor die auto maar daar zat een 1900n spruitstuk op met een enkele carbrateur……
heb trouwens nog een spruitstuk liggen een 2liter met varajet carbrateur met luchtfilter er bij dus set kompleet als die auto het is hoort er zon setje op te zittenkan het niet missen is het er een van een 1900 motor loopt die toevallig op lpg
er zit een driehoekig plaatje op de plaats waar de ontsteking zit rij zelf met een rekord met 18s motor (achterwiel aangedreven) :D
kleppen te strak staan bij koude motor loopt i netjes waneer hij warmer word gaat hij op 3 poten lopen
groeten gertik denk dat je het beste een r 25 bak van een omega a kan nemen (wel een ohc bak zit de startmotor ook aan de andere zijde als een cih motor die bak past zonder problemen achter de c20ne en ook de tussenas heb je nodig het voorste gedeelte aan de bak zijde van de omega tussenas moet je aan de as lassen die er nu onder zit (andere aansluiting van bak) dus even de tussenas aan passen op goede lengte en ik denk dat je tunnel ook aan moet passen omdat een d rekord een lange pook heeft als ik het goed heb en het gat op een andere plaats zit de r25 bak zit de pook een stuk naar je toe dus al met al een hoop werk
en dan krijg je de uitlaat nog zit ook aan de andere kant moet ook aangepast worden denk dat je als je slim bent beter een cih terug kan plaatsen maar dan een goed blok een 2liter of zo …..dan heb ik het nog niet eens over het aanpassen van de tank gehad omdat je een injectie heb moet daar ook een benzine pomp worden geplaatst met retoer leiding
groeten gert……….of de nokken van de nokkenas moeten bewerkt zijn :o
zouden het geen 1800 nokkenasen kunnen zijn ik heb hier ook nokkenassen liggen maar die zijn van een 1800 s motor en daar zitten ze ook op die schijven ….omdat die wel een benzienepomp heeft op de kop
groeten gert…..thank.s….. en dat rijden maakt me niet zo veel uit das een hobby :D
aan welke prijs moet ik ongeveer denken voor zuigerveren lagerschalen sealt,s pakkingen enz enz ………
riem en waterpomp heb ik nog nieuw …..
groeten gert……..ik kom uit arnhem corsaboy :D ik ga me van de week ff voorstellen hier op het forum nog even foto,s maken van me rekord en gelijk voor de avator……
wie weet er een goedkoop adresje waar ik de zuigerveren en lagerschalen enz enz kan kopen
groeten gert…….oke thank,s voor de snelle tip,s ( corsaboy) ik ga er zeker.s mee aan de gang
groeten gert……..oke dat ben ik met je eens (corsaboy) dat dat de beste oplossing is en dat scheelt me al 25 pk
voordat ik de motor er in hang wil ik alle pakkingen vervangen en lagerschalen en zuigerveren
omdat ik het gelijk zo goed mogelijk wil doen ….omdat de kop er toch af is wil ik vragen helpt het flowen ook kwa pk,s
of is dat onzin om dat te doen ….. (lees ook veel dat het juist niet helpt als ik google)
en ik wilde de kop dan ook maar laten vlakken tot hoever kan ik gaan
en wat levert het op om dat te doen ……..zijn er verder nog leuke dingen te doen om hem nog iets sneller te krijgen door niet al te veel euro,s er in te stoppen
groeten gert…
-
AuteurBerichten