Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
laadspanning is 14V , met alle stroomverbruikers uit geschakeld , heb ik geen stroomverlies , als ik de klem van de batterij losmaak , dan is de batterij nog geladen s morgens , kun je me soms de relais aangeven van de achterruitverwarming , dan kan ik die eruit halen
kan toch niet op 1 nacht leeg zijn de batterij ?
@potop1961 wrote:
Goeieavond , kan iemand mij helpen , astra H , Z17DTL , rijdt goed , maar aan 2700tr/min , komt de turbo niet ingang , heeft wel een foutcode PO105 druk inlaatspruitstuk , zie niets abnormaal , kan iemand mij helpen , heb geen ervaring met die motor…..Heb alle leidingen nagekeken , zie niets abnormaal..
hallo , goeieavond , heb een upgrade gedaan van motor stuurdoos , alles opgelost , was al van 2008 niet meer gedaan. Vriendelijk bedankt om mee te zoeken , grt marc
heb je het al gedaan ?? (vervangen turbo)
roetfilter onderaan de uitlaat , waar de druk regelverschilsensor op gemonteerd is , heb het toch zo gedaan (uitgeblazen en uitgestoomd ), nieuwe partikelfilter 1700 euro + taksen , is de moeite waard voor te proberen , voor aan de wastegate hendel van de turbo te geraken , veel werk ??
marcheb hem gedemonteerd , uitgeblazen , uitgestoomd
heb de partikelfilter uitgekuist , tervoren versmachtte hij , hij trok niet meer , was verzadigd , nu rijdt hij heel goed , behalve de schokken, geeft geen foutcode, als ik er mee doortrek , sportief , dan heb ik geen schokken , kan het dat de wastegate hendel knelt ?
Exc mij , zal mij voorstellen ,mijn naam is marc ,van brabant belgie ,had straks geen tijd (zoals iedereen), was druk bezig , ben al wat bezig met auto s , is mijn hobby (grootste passie) , probeer ook alles te begrijpen , technisch , elektrisch , auto trok niet meer , foutcode partikelfilter verstopt ,drukverschil sensor , uitgekuist , ok , dan foutcode lucht inlaat lucht systeem lekkage (foutcode P2279) , heb de egr veranderd , had ook produkt om partikelfilter te kuisen ingedaan van bardall , (redelijk duur produkt ) ok , rijdt goed, maar heb nu ratekes (haperingen , schokskes) aan 2000-3000 toeren , benzinzetank leeg gereden , geen foutcodes , heb er een forté ingedaan , en hij schokt meer. Dus mijn vraag is ?? Turbo ? Variabel ? Wastegate ? En om de wastegate te bekijken , denk ik dat er veel gedemonteerd worden of niet ? vriendelijke groeten marc p.s. heb wel een foutcode van de gloeibougie , maar dat zal geen probleem maken ?
-
AuteurBerichten