Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
of ik ga voor de ontsteking op de krukas sensor maar ik dat moet ik allemaal nog even goed uitzoeken
weet iemand mischien waar deze setjes te krijgen zijn ?over het spruitstuk maak ik me niet druk daar zijn mogelijkheden zat voor .
bedankt voor de reacties .
ik zit persoonlijk te denken aan een systeem op de mulit riem .de stuurbekrachtiging komt te vervallen
die ruimte wilde ik gaan gebruiken om een zelf gemaakte poulie de ontstekings rotor te laten aandrijven plus verdeler kap .
maar ik ben er nog niet egt overuit .op dit moment bestaat het project uit het verzamelen van materiaal maar ik heb bijna alles bij elkaar .
ik ga volgende maand van start.de carburateurs zijn geregeld .
het wordt een setje r1 carbs .
heb zelf de beschikking over een vrees en draai bank dus spruit stuk maak ik zelf.nu heb ik alleen nog wat info nodig over de ontsteking kan iemand mij hierbij helpen.
welke types ik hier voor kan gebruiken ?Gr
omdat de buggy behoorlijk klein is wordt ik heb daar geen ruimte voor .
en daarnaast kunnen alle sensors weg zodra de carbs erop zitten .
dat sgeeld een hoop gedoe als er een sensor kapot gaat.en vind carbs wel wat hebben .
vandaar de ombouw.
ben al aan het kijken voor informatie . het weber gedeelte is me aardig duidelijk .
alleen het ontstekings gedeelte is voor mij nog een beetje hocus spocus .tigra mag en kan niet veel trekken de karren die wij hebben zijn al te zwaar ledig
@Kimmes B. wrote:
@pluuske wrote:
@Kimmes B. wrote:
Volgens mij zit 10% van de mensen in een Tigra hier! :P
Zag vorige week ook een zwarte, jongen en meid erin keken ook echt zo van TIGRAAA :D maar zitten schijnbaar niet op het forum anders had ik het wel gelezen. ;)
waar heb je die gezien dan ? dat kon ik wel eens geweest zijn
Was een blonde vrouw achter het stuur, dan zou jij ernaast gezeten hebben? Stonden naast elkaar bij het stoplicht en ik was sneller…. :angel
ow hahaha nee nee mijn vriendin heeft nog geen rbw :P , maarja van dat inhalen zou kunnen :P ik heb nooit zon zin in sprintjes
maar dan heb je een andere gezien :P@Kimmes B. wrote:
Volgens mij zit 10% van de mensen in een Tigra hier! :P
Zag vorige week ook een zwarte, jongen en meid erin keken ook echt zo van TIGRAAA :D maar zitten schijnbaar niet op het forum anders had ik het wel gelezen. ;)
waar heb je die gezien dan ? dat kon ik wel eens geweest zijn
een weekje geleden mijn gasklep positie sensor vervangen en de massa veranderd . tot nu toe geen gezeur gehad met haperend starten .
viewtopic.php?f=27&t=140189&start=50
zo heb ik ut gedaan mischien heb je er wat aan
de kans is groot dat het toch door de schok breker komt .
in de auto is un geluid altijd moeilijk plaats te geven omdat je te maken hebt met geluid verplaatsing over het metaal .je mist alleen een kapje , je hebt het goede carter .
gewoon even op de sloop kijken voor zon nieuw kapje zit met 3 bouten vast maat 10 als ik het goed hebbedankt ,
dan kan ik alles gaan verbouwen :)precies :jerry daarom reageren er ook zo verdomd weinig mensen :P die hebbe er allemaal geen zin in
en een ori blok kan maar 0,4 bar hebben en hij voert ze met bar’s op :P
ja precies :P daarom geloof ik er ook geen bal van en het is zowizo raar een turbo op een 1.4 .
ik ga er gewoon vanuit dat zijn dynamo lagers eruit lagen . en de rest ook gewoon gaar was .
@pluuske wrote:
aan de manier van praten van hem doet het me erg twijfelen of hij een turbo heeft gehad aangezien hij al meerde topics geopend heeft.
en als je daad werkelijk een turbo hebt dan pas je ook de rest van het blok aan .
en heb je wel meer als 100 pk wat hij zij .en een turbo zit nooit naast het lucht filter die zit altijd aan het uitlaat spruitstuk en gaat via een intercooler naar de gasklep .
het enigste wat ik me kan bedenken is een super beun compressor maarja .maarja ontopic :jerry
aan de manier van praten van hem doet het me erg twijfelen of hij een turbo heeft gehad aangezien hij al meerde topics geopend heeft.
en als je daad werkelijk een turbo hebt dan pas je ook de rest van het blok aan .
en heb je wel meer als 100 pk wat hij zij .maarja ontopic :jerry
@xanquezer wrote:
@pluuske wrote:
@KiLLaHeRTz wrote:
Heb je foto van je turbo?
onder turbo verstaat hij de kat aanjager :P .
een blok naast de luchtfilter die gekoppelt is aan de toevoer van de benzine (of zo iets) ???
Hij blaast alleen in de hoge toeren (fffuuuuuuuuuutt)Kat voorverwarmer is er uit…
en tja… nu is de distributie bant geknapt omdat hij teveel PK`s heeft… kon die niet hebben… (aantal BAR opgevoert van de turbo)
wahhahahahaha dit is een mooie XD .
naja hier heb ik verder maar geen comentaar op :jerry@KiLLaHeRTz wrote:
Heb je foto van je turbo?
onder turbo verstaat hij de kat aanjager :P .
van de week mijn bumper gespoten en klaar gemaakt om te monteren .
dat ga ik gelijk met mijn gasklep positie sensor doen
en buiten temp sensor .
even massa kabels regelen .
en dan gaan we binnenkort eens lekker knutselenhahah oke ,
ik heb al iemand die wat voor me heeft liggen ga van de week eens knutselen hoop dat het dan allemaal over is .
heel irritant namelijk .zal wel even wat laten weten
bedankt alvast
kijk aan hier heb ik wat aan bedankt :).
dan ga ik dat eens allemaal doen .welke dikte heb je daar bij gebruikt ?
@Dominic wrote:
voor elke dikke + kabel vanaf de accu moet je ook een dikke – kabel trekken..
ow hahaha weer wat gerleerd
dit verklaar alles maar even kijken of ik hem aan het blok maak of aan het frame iemand tips ?heb je de goede thermoswitch ?
de onderste op je radiateur ? kom je haast niet bij .
helemaal rechts aan je rad helemaal onderin . ( rechts als je achter het stuur zit )niet de gene op je thermostaat huis .
ben vandaag ook eens gaan poetsen met klei en daarna gewaxt .
werkt super alleen nog een keer een poets apparaat regelen voor het betere werk :P . -
AuteurBerichten