Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nee deze spatbord verbreders zijn gemaakt voor de C-Kadett.
Sniksnak levert deze. Die zit hier ook op het forum als ik het goed heb.
Die zijn er inmiddels ook af. Lag volgens mij nu 15 inch onder.
Nu moet ik even bedenken wie ik dan voor me heb Ben_M.
Maar zoals je ziet blijven we er toch wel mee bezig.
Mijn vader nog altijd met de bromfietsen en ik ben steeds drukker met de auto’s.Zo wou ik hier ook wat projecten neer zetten. Komen er in de loop van de maand nog wel een paar bij.
@JvV wrote:
@Pietje wrote:
Ik ken deze sedan nog wel. Ben je letterlijk bij mij om de hoek geweest.
Ik heb deze auto destijds aan die mensen verkocht. Als orginele Berlinetta.Zou dan een Berlina moeten zijn. Coupe is alleen Berlinetta. Een Caravan of Sedan is er alleen in een Berlina uitvoering.
Daar zou je dan wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik zou dit terug moeten kijken op de Foto’s.
Hij had destijds wel alle kenmerken. H4 Koplampen chromen randjes rondom bruin interieur. enz. enz.Auto had ik verkocht aan mijn overbuurman en die verkocht deze auto weer na 2 jaar aan een kennis van hem om de hoek. (klein dorpje). dus praktisch alles is om de hoek.
De handremkabel is van een Manta B.
Ik ken deze sedan nog wel. Ben je letterlijk bij mij om de hoek geweest.
Ik heb deze auto destijds aan die mensen verkocht. Als orginele Berlinetta.heb je geen axiale speling op je krukas??
Weet wat je zegt Niels weet wat je zegt.
Netjes hoor Niels.
Alleen wat ik me nog kon herinneren van de kadett is dat je er overal zo makkelijk bij kon als je er aan wo sleutelen.
Dat zie ik hier niet meer gebeuren moet ik je eerlijk bekennen.
Maar wel netjes gemaakt.
En Koekie tijdens het inrijden ligt er een steen onder het gaspedaal dat je niet volgas kunt. Snap je het dan??
Ja precies.
Op mijn sedan zit ie er aan 1 kant ook niet op.
En de keurmeester heeft er niks van gezegd. alleen mag de veer er niet afschieten dus mss wel even makkelijk om te weten waar deze is afbrokkeld.
Ik vind het interieur wel wat hebben.
Vooral het Dashboard. Heb je daar ook wat meer info over?
Hoe heb jij het pookmechanisme aangepast van de Getrag 265??
Maar neemt niet weg dat als die klaar is ik hem wel een keer aan het werk wil zien..
Ziet er in ieders geval alvast goed uit.
Je word toch een dagje ouder he.
Er rijden er meer met de Volvo 240 assen heb ik me laten vertellen onder de C Kadett tjes.
Daarom ben ik zo nieuwsgierig hoe deze as gaat passen.
Loop al een paar jaar met het idee als ik tijd over heb zon as onder de Coupe van mij te maken.
Wel met een sper erin dan uiteraard.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dit met de tussenas gaat werken.
Ik ga het topic eens even mee in de gaten houden.
Vinden jullie toch niet erg he Sik en Koekie.
Groetjes Peter.
Maar destijds toen deze auto gebouwd is geworden mocht die naar Lelystad dat weet ik nog wel.
Ik sprak van de week nog met de oude eigenaar die hem gebouwd heeft. Hij was benieuwd hoe het met de auto was.
Ik heb hem de link maar doorgestuurd van dit topic dus die zal ook wel een keer voorbijkomen.
Van welke type Volkswagen komen die eigenlijk schijven af?
Lijken van een Polo te komen of niet.
Mag ook via U2U.dat is de stekker van de lock-up.
Heb zon bak wel eens ooit ingebouwd.
Mooi systeem klant was er erg blij mee.
origineel gepost door pipo
origineel gepost door mhakstege
Hey,
Dankjewel, ik zet deze week effe foto ervan op dit forum van hoe die er nu bijstaat.
Echt doodzonde zoals die er nu bij staat.
Ben van plan om hem te verlagen, dikkere velgen, opnieuw spuiten, mischien ook nog interieur.
Iemand een adresje voor spullen voor c kadet?
Mvg:D
:D:D
Hoeveel PK ik heb geen flauw idee. Of je het merkt.
Ja ik vind het op het moment niet zo heel fijn lopen maar dat komt meer door de afstelling van het webertje waar ik maar niet aan toe kom.
Alles op zn tijd. Denk wel dat het heel goed moet kunnen lopen.
IK WEET DAT WEL ZEKER.
Kijk even boven je eigen bericht.
Er zijn wat moderne auto’s die daar inderdaad geen raad mee weten.
ik zal die van mij hier ook nog eens een keertje posten.
Is alweer ff geleden dat ik dat gedaan had. Is wel weer het een en ander veranderd sindsdien.
Sedan. 1.2S met Webertje (40MM)
Motor is nog helemaal in de “oude” stijl gespoten dus veel verschillende kleuren.
Wordt ooit nog eens werk van gemaakt.En mn Coupeetje.
Met een nieuw klaargemaakte 2.4Er moet wel het een en ander aangepast worden daarvoor maar zeker niet onmogelijk.
Ik heb het bij die van mij ook erop gebouwd en de schijven en leidingen zaten er met een uur of 3 kant en klaar op.
Alleen dan nog de hoofdremcilinder en remdrukregelaar. die moet je dan eigenlijk ook vervangen.
origineel gepost door ar
origineel gepost door Pietje
ga jij dr mee over het circuit ja….Waarom niet???
Ik hoorde vandaag van een klant dat ie er ook was geweest maar dat ze hem toch niet in hebben kunnen halen..
En hij rijdt notabene met een NSU.
-
AuteurBerichten