Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je vervangt gewoon alle pijpjes die in je luchtfilterhuis zit k&n inleg filter er en je hebt het zelfde
grotere lucht toevoer erop en je hebt echt hetzelfdealles filter zijn pks verkopen in een blik meer is het niet
had mijn auto calibra turbo op de testbank gezet met de originele filter/huis 225pk
inleg filter 225pk
openfilter 226pk
het ziet er wel dik uit dat zekerecht trap er niet in dit soort onzin
pak dan gewoon de inleg filter uitwassen olie erop en gaanje zult je computer moeten aanpassen en je motor
je moet lagere compressie zuiger moeten plaatsen
ja zou dan beter een turbo blok erin hangen is goed koperhet zal hoe dan ook geld kosten
ik ben zelf met mijn calibra bezig voor 350/380pk
alles is duurhad alles goed schoon gemaakt
pakking goed in de kleppendeksel gedaan die had ik ook schoon gemaakt
had alleen een flinter dun laagje over de gehele pas vlak
zal dat proberen
ik kan alleen met mijn momentsleutel minimaal 10nm al staat 8nm voor geschreven
die 2 nm lijk mijn geen invloed te hebben :hmmzja met momentsleutel en niet te vast
en kruisling vast gedraaithet is net wat je wilt
ik heb een van mac audio gekocht
deze klinken super goed
waar je voor al moet op letten zijn de hz 20 is laag 29000 is hoog
en met de db ook wel een beetje hoog pakken 90/95 dit is voor de ruis/zuiverheid
als je hier naar kijkt kom je veel leuke speakers tegen voor een nomale prijsconrad heeft ook leuke van Sinustec ST-165 deze zijn echt niet duur en zullen wel leuk klinken
plus hier zou je ook nog een leuke 100 versterker op kunnen zetten om dat deze 150 wat rms issucces
ik ben wel op zoek naar een mooie zonder krassen schroefgaten
ik hoor het wel wie mij een mooi prijsje kan geven ;)imperia :puke liever hier niet bij mij zetten
ik heb voor de fun(hobby)
calibra turbo 300 pktje
dus geen impreza :puke
maar calibra turbo :thumbben een echt Opel lief hebber
ik maak ongeveer 15000 kilometer
maar ik ging er alleen van uit dat je een keer per maand tankt
ik kan 650km+/- (1:12.5) gemiddeld met een volle tank doen
dan zou ik er 860+/- (1:16.5 gemiddeld) mee doen das toch 210+/-
210/16.5=12.5 liter dat schilt elke tank beurt €22.50X12= €271heb ook gekeken er aan bakjes op voor 199 euro die 75000km hebben gelopen
dan zou het een jaar zou en hoppa
lijk mij toch een goed idee :thumbdat licht eraan
want als ik een wr+ erop zet deze is voor een diesel
en als de auto dan wel zuiniger zal doen dan zou je erwel wat aan hebben
mocht de auto 1:18 kunnen halen dan zou je met 48 liter 864km kunnen doen
je tankt 15 keer per jaar bespaar je 475 op jaarbazis
een versnellings bak kost op ebay 400 dan heb je een goede
al zou dan de auto zelfs 1:16 halen 2 jaar is het eruit
klinkt toch wel erg aan trekkelijk :thumbwat als je n een versnellingsbak van een diesel pak
bij 120 maakt die bak 2650 toeren zou dat ook gaanof loopt de motor dan te zwaar
die van mij rijd inderdaad 3450 +/- bij 120
dan zou de motor 800 toeren minder lopen
zou je dat er nog eruit halen????ik rij niet 80 in ze 4 ;)
rij zelf 60 al in ze 5dat trekt de motor makkelijk dan rijd je makkelijk 1:14
maat goed dat vroeg ik niet omik rij niet 80 in ze 4 ;)
rij zelf 60 al in ze 5dat trekt de motor makkelijk dan rijd je makkelijk 1:14
maat goed dat vroeg ik niet omik rij veel met de cruise control
als ik veel wegen van 80 pak rijd de mij astra 1:14 gemiddeld dat zegt de boardcomputer
niet slecht maar zou net ff 1:15 zelf 1:16 gemiddeld willen
misschien een kat vervanger en daar een high flow 200CPSI sport kat tussen lassenik dacht dat de druk hoger is en dat daar door de injectoren juist fijner vernevelen
fijner vernevelen is makkelijker verbranden is zuiniger dacht ikmaar dat ze niet meer inspuiten
dat regelt de ecu naar belang wat de motor vraagt toch
als er meer lucht is regelt de ecu voor meet benzine
minder lucht minder benzine
of heb ik dit mis??is het dan ook beter op en brandstof druk iets hoger te zetten??
van 3,0 bar naar 3,3 bar
of verbruikt d auto hier meer vankijk dat zijn nog een opel liefhebbers bedankt
hoe meer hoe beter alvast bedankt jongens -
AuteurBerichten