Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Airbag ecu vervangen, probleem opgelost
Heb airbag ecu vervangen, probleem opgelost, lampje gaat weer uit.
Niks geen opcom nodig, plug en play
1 airbag
airbag 2,8 ohm
de gordelspanners elk 2,7 ohm
Omdat airbag lampje op dashbord blijft branden.
zijn nu geen foutcodes meer in opcom
in bcm zie ik crash sensor: inactive
maar zit die in een corsa c?
Airbag lampje blijft branden, nadat fout codes zijn verwijderd met opcom. (gordelspanners vervangen)
Na enige tijd gaat lampje gele sleutel ook branden
In opcom staat 1 code, 13 security code not programmed
Auto rijdt verder goed.
In Opcom: Body> instrument> Eeprommenu> read sec. code> FFFF
Waarschijnlijk is mijn ecu gereset: ik zie ffff in opcom bij sec. code
Hoe kan ik met opcom 1.39 de juiste code inprogrameren op basis van vin chasis nr?
werkt deze site voor car pass? https://www.easysoft.pw/opel-vin-decoder-v1-0
ik heb sinds kort een combo 1.3 cdti uit 2005
ecu is FGP 55194018
Vraag is of het de originele is, want er is nogal gebeunhaast met deze auto.
Met opcom zie ik dat de sec. code ffff is.
Ik kan de airbag foutcodes verwijderen en blijft weg, maar airbag lichtje op dashbord blijft aan, en na tijdje oranje sleutel lichtje.
In opcom kan niks programming, waarschijnlijk vanwege sec. code not programmed
Rijdt verder wel okay.
Jammer dat er op dit soort cruciale vragen geen antwoord is.
Vaak kom je met zoekfunctie of Google hier terecht.
Gelijk mee teruggaan.
Koppeling hoort na vernieuwing soepeler en lichter te drukken
Kan zijn dat tijdens remmen het toerental lager daalt dan stationair.
Druk je koppeling in tijdens remmen , beter van niet.
De rembekrachtiger trekt dan teveel vacuüm uit inlaat spruitstuk, toerental daalt, te weinig oliedruk en ook stroom.
Er zit meen ik een klepje in deze leiding dat evt niet goed werkt.
Of teveel roetvervuiling trottlebody door egr
Klinkt als kapotte Map sensor
-
AuteurBerichten