Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@x-tinction wrote:
@peter86 wrote:
Zojuist gespot bij de lidl in echt
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Dit was ik ook haha, wel toevallig binnen 3 dagen 2x gespot. Maar even correctie emte was het. Moest met men moeder boodschappen doen, omdat ik vrij had
Idd moest emte zijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
De vectra is inmiddels weer thuis, kettingzpanner was kapot dus meteen maar een nieuwe ketting enzo erop gezet en de wervelkleppen van de inlaat is vervangen.
Maar hij loopt weer als een zonnetje ;)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Zojuist gespot bij de lidl in echt
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nu word ie gewoon gemaakt bij opel en hun zetten alles op papier zodat de kosten voor het andere bedrijf zijn.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Weer ff een update van de opel garage gehad, ze vertelde dat ze konden zien dat iemand aan het blok heeft gezeten en tegen de keer heeft ingedraaid, nu staan de nokken assen niet meer op tijd.
Andere garage wou er een nieuw spruitstuk met kat en waarschijnlijk nieuwe dempers onder leggen want dat was het probleem volgens hun, dus not[POUTING FACE] ze hebben hem zelf gesloopt en konden het probleem gewoon niet vinden
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
ik heb hem net naar de opel garage gebracht en volgens hun is de kat helemaal niet kapot, waarschijnlijk gewoon de benzinedrukregelaar
daar is ooit een terugroep actie voor geweest maar bij de mijne is ie nog niet vervangen.
ook het stangetje van de wervelkleppen vond ie raar dat dat kapot was.maar nu gaat het hopelijk goedkomen :jerry
net alweer telefoon gehad van de garage en nu word er weer gezegt dat de katalysator kapot is……..
tegen de tijd dat ie een keer klaar is ben ik volgens mijn een paar duizend euro kwijt :swear
vanmiddag weer een telefoontje gekregen van de garage en het stangetje van de wervelkleppen is gemaakt maar het probleem is was nog niet opgelost.
nu gaan ze morgen de egrklep afdoppen want nu ligt volgens hun daar het probleem????volgens de beste man is dit allemaal stom toeval dat het allemaal kapot gaat nu de vec bij hun staat :???: kan dit? vind het zelf namelijk een beetje raar
ik heb de vec nu langer dan een jaar en nooit problemen mee gehad tot ie daar is geweest…@marcel kranen wrote:
Die is toch al heel lang een goede garage/pomphouder waren ze al toenik nog daar woonde
hmmm :???: daar zijn de meningen toch nog over verdeeld
Mertens
we hebben het al gevonden, de inlaat aan de voorkant zit een of ander stangetje los waardoor dit waarschijnlijk komt
dit is mijn andere GROTE hobby
er werd ook steeds gezegd dat voor de stabistangrubbers het subframe moet zakken, maar nu zie ik er vet aanzitten en vraag ik erna…….
er hoeft helemaal niks los om ze eruit te krijgen kun je zo losdraaien……dus conclusie????? eerst is het allemaal moeilijk en kunnen ze er niet bij, vervolgens doen ze het toch en doet je auto het niet meer en dan kunnen ze er opeens ”gewoon” bij :???: :fy1
Nou heb ik net de vec opgehaalt, en man man man wat een k#t garage!!!!
Rij ik daar weg……helemaal geen vermogen, na 700 mtr slaat de auto af en krijg hem bijna niet gestart.
Na paar keer proberen start ie weer maar blijft maar met 500 rpm lopen en slaat weer af, zelfs gasgeven gaat nietWord er een beetje moe van[POUTING FACE]
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik ga het zelf proberen als ik tijd heb, lukt het niet kan ik hem altijd nog wegbrengen.
Maar niet naar de zelfde garage want daar staat mijn vec nu weer omdat ze de banden niet goed hadden uitgebalanceerd [POUTING FACE]
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
de beste man heeft er nu olie opgespoten maar dat helpt ook niet echt, dus toch maar zelf doen dus :???:
Vanmiddag rond 14:00 in beringe vec b station, volgens mij was het big sexy
Owja het vet wat erop zit is keramisch vet van innotec.
Ik heb vandaag de klauwen eraf gehaalt, lichtjes met fijn schuurpapiertje over de geleide pennen heen gegaan en daarna wat vet eroverheen gedaan.
Daarna weer alles netjes terug gemonteerd en……… met 1 vinger kan ik de velg weer draaien.
Nog even een paar keer flink geremd en handrem erop getrokken en het probleem blijft weg :thumbBedankt voor de info mannen.
@henk48 wrote:
je hebt kans dat je geleide pennen zwaar schuiven doordat er oktidatie zit tussen de aluminium remklauw en de rubberbus waar de pennen in schuiven, hierdoor wordt de ruimte in de rubberbussen kleiner.
Ik heb dat ook gehad, ga je de pennen extra smeren is het probleem er nog.
Ik heb die rubberbusjes er uit getrokken [gaat heel makkelijk] en toen de vrij gekomen gaten goed uitgeschuurd en goed ingevet, rubbers er weer in.
Vanaf die tijd gaat het primathnx zal het zaterdag meteen proberen
@Opeltje17 wrote:
Wat je nodig hebt is een inbus setje een een aantal steek sleutels, en m.b.t het terug stellen is in jou geval niet nodig maar gaf ik alleen aan omdat dat het enige is waarvoor je speciaal gereedschap nodig hebt.
oke :thumbup
@beurjean wrote:
Controleer de geleiders van de remklauw maar eens, groot kans dat deze vast gerot zitten.
ik zal deze week ff alles uitelkaar draaien en ff kijken of ik het zelf kan fixen
weet je toevallig ook wat ik daarvoor moet gebruiken? en evt waar verkrijgbaar?
@Opeltje17 wrote:
Als de auto op een krik staat met de handrem los kan je dan met een beetje kracht wel de wielen bewegen? niet dat ze compleet vast staan anders grote kans dat je remklauw stuk is, en anders:
Je remklauw links+rechts demonteren en kijken of je de remblokken zo uit het remzadel kan pakken(dat ze dus niet vast zitten) en het remzadel goed schoonmaken, ik zelf maak ze altijd schoon en spuit ze dan in met keramisch vet.
En ook goed kijken of de glij pennen niet vast zitten.
Als alles goed is weer monteren.
met de hand krijg ik de wielen niet gedraait, als ik de wiel sleutel erop zet en flink kracht erop zet dat gaat ie heel stoef.
achterrem klauw moet toch met speciaal gereedschap? of het zelfde als alle andere auto’s met steeksleuteltje en imbusje?die heb ik nagekeken maar die bewegen gewoon heen en terug als ik de handrem aantrek en loslaat, remblokken zijn ook nog dik genoeg.
misschien de cilinders die blijven hangen??
-
AuteurBerichten