Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooie dag goed weer leuke mensen mooie opels
En wanneer beginnen feest?? :fy1
motorlagers versleten was de conclusie, inmiddels voiture verkocht
De nieuwe eigenaar heeft de lagers vervangen en de rekord E2
2.0E rijdt weer, met een supergepoetste lakbedankt ! , heb ze besteld, originele opel bougies
made in china WR7BC korte schacht
10 stuks met verzending 14,50wat een onduidelijk..
ik reed met m’n 2.0e(E2) gemiddeld 1 op 9, lange afstanden
iets zuiniger nog 9.5/10 hangt van topsnelheid af
heb nu sinds kort een E2 2.0S, ben benieuwd
benzine rijdt ie gemiddeld zo 1 op 10, in de stad 1 op 7 a 8
weet binnenkort meerInmiddels vriendelijk en naar tevredenheid geholpen!
http://www.emerpark.nl , Jos Blankenstijn 076-5879587 (bedankt ! )
120 euro per jaar 10.000km dagelijks gebruik als enige auto , Opel Rekord 1985
Mijene Heren
Uwen kennis doet mij deugd, Dank !Heb de getallen op de kop even bekeken
het lange getal onder geen P
maar 10 cm daarboven staat nog één paar cijfers
en wel P2
Zoude het dat zijn?zeker fijnstof
Zijn de kleppen van een Rekord 2.0S (E2) geschikt voor gas?
Moet ik sowieso denken aan geharde klepzetels/kleppen
en liever iets met flashlube?
plaatsing van de verdamper
verdere tips?alvast dank
Inmiddels vriendelijk en naar tevredenheid geholpen!
http://www.emerpark.nl , Jos Blankenstijn 076-5879587 (bedankt ! )
120 euro per jaar 10.000km dagelijks gebruik, Opel Rekord 1985
http://www.flickr.com/photos/9029347@N06/5367065468/sizes/l/in/photostream/
Inmiddels weer wat verder
enige auto en 10.000km bij A.A.P verzekeringen
incl. rechtsbijstand en inzittenden voor 230 p.j.
De goedkope oldtimerverzekering voor dagelijks gebruik met redelijke kilometers schijnt verleden tijd.
Veel posters hier schrijven , ik ben hier en daar verzekerd
bij navraag blijkt bijna niemand een oldtimer als enige auto te verzekeren
(broekhuis, europeesche was dus nekklets)europeesche wil aleen als 2e auto verzekeren
en bij wie svp
Beleefd
Hoi
Het laatste nieuws, van deze nitwit
Wijzer in het rood is dus te lage oliedruk
Dit werd mede veroorzaakt door een kapotte klepzetel
druk is nu iets beterOk , bedankt
Ik dacht dat ik duidelijk was, maar blijkbaar..Simpel (hoop dat dat werkt) gezegd loopt de meter van de oliedruk, bij laag toerental in t rood, dus naar beneden op de wiizerplaat.
En bij stationair begint ‘t oliedruklampje te branden.24 augustus 2010 om 17:37 In reactie op: Opel Rekord loopt nog heet…. Na nieuwe radiator en koppa #17711867Bedankt beste lieden
een paar dagen en weekend verder
bleek er een scheurtje in de kop, vlak naast een koelkanaal
Gelukkig heeft m’n garagist een gebruikte kop(..)
Er op gezet en nu de :Ptikken van een klep nog verhelpen
een maand verder, maar oorzaak gevonden,
hopelijk was t dat even:swear
20 augustus 2010 om 10:16 In reactie op: Opel Rekord loopt nog heet…. Na nieuwe radiator en koppa #17711865OK
lekke kopping bekeken, niets te zien.
We hebben gemerkt dat de radiator van boven niet heet wordt, wat zou kunnen betekenen dat er lucht of lpg in t koelwater komt,
(membraan van verdamper lek?)
Maar hij heeft altijd goed op gas gelopen, anderhalf jaar.
We gaan nu de waterpomp maar s vervangen, en op benzine
de evt. lekke membraan uitsluiten.Iemand verder nog ideeen svp
VRGR
Paul13 augustus 2010 om 21:50 In reactie op: Opel Rekord loopt nog heet…. Na nieuwe radiator en koppa #17711862hallo
Inmiddels weer even een testrit gemaakt
en ja
witte rook uit de uitlaat
Nu maar de kop wel laten vlakken
scheisse13 augustus 2010 om 16:24 In reactie op: Opel Rekord loopt nog heet…. Na nieuwe radiator en koppa #17711859nogmaals hi
Heb even gedraaid aan de Fan, hij draait lustig rond, de eerste
keer even weerstand maar daarna draait ie 4, 5 slagen
Betekent dat dat de viscokoppeling niet meer werkt?
Is dat te vervangen?13 augustus 2010 om 16:17 In reactie op: Opel Rekord loopt nog heet…. Na nieuwe radiator en koppa #17711858dank
Kan ik de viscokoppeling zonder problemen afkoppelen? -
AuteurBerichten