patje.jagermeister

Aangemaakte reacties

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • patje.jagermeister
      Lid sinds:
      27 March 2010

      Ja dat snap ik dat die relai er tussen moet zitten.
      Maar 2 de zelfde relais voor de zelfde funcie is wat onnodig volgens mij.

      Ik heb vanmiddag een kabelboom van een kadett 16v binnen gekregen
      en na een blik geworpen te hebben word het idd makkelijker.
      Nu moet ik volgens mij alleen de motor kabelboom met de gedeelte van de startmotor verbinden.
      of moet ik dan nog extra draadjes trekken?

      groeten patrick

      patje.jagermeister
        Lid sinds:
        27 March 2010

        MMM oke.
        Nou ik ben weer ff bezig geweest en heb nu het volgende gedaan.
        Heb de 3 stekkers inc ecu terug getrokken na de motor ruimte. een zooitje dus!!
        Ik had nog een binnen boom liggen van een vectra daar heb ik de 3 stekkers afgeknipt die in de kadett niet zitten.

        Ook heb ik het boompje van de startmotor gekortwiekt.
        Dus de stekker die ik daar overhad van de c20ne heb ik compleet met relaiy verwijdert.
        Nu heb ik de draadjes die ik bij de ronde stekker over had gekoppeld aan de stuk kabel met de drie stekkers.
        Maar nu komt het!! heb stroom op bobine, ontsteking, injectoren krukas sensor… maar geen vonk bij het starten!!!!

        Ik het de temperatuur sensors en oliedruk sensors nog niet aangesloten.
        Kan dit de reden zijn van het niet vonken???
        Ik neem aan van niet

        patje.jagermeister
          Lid sinds:
          27 March 2010

          Ik kom uit nijmegen..

          ik hou 3 stekkers over.
          stekker een is groen zitten 5 draden in.
          1 groen
          2 zwart/groen
          3 rood/geel
          4 bruin/wit
          5 rood/blauw

          stekker 2 is zwart en zitten ook 5 draden in..
          1 dikke licht blauwe
          2 rood/blauw
          3 zwart/blauw
          4 zwart/bruin
          5 rood/wit

          stekker 3 is me wel duidelijk das een dikke draad
          rood/blauw ( brandstof pomp)

          groeten patrick

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)