Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
is het veld een beetje te doen?
en jammer dat ik nu zie dat het vorige maand was… :jerry
he jammer dat voor echte oldtimers is, anders had ik met de michalak langs gegaan. king:
Sorry het is een fwd platen sper.
als het mooi weer is dan kom ik met de corsa michalak of de corsa GT.
mooie foto’s! volgens mij was het weer iets minder. Zag ik daar nu dollarbiljetjes onder de kap… waar had ik dat nu ook alweer gezien….. king: :jerry
leuk! eens kijken of het cabrio weer is dan ga ik er met de michalak spider heen.
Ten eerste gecondoleerd met jullie clublid en wat een collectie. Altijd jammer dat mensen zoals Oenatje totaal respectloos hun mening geven, wat een lompe boer ben jij zeg.
Maar goed ik zag dat er een tweetal rijdende wagens bij waren, aan welke prijs moet je dan denken? Dit mag via PB.
Hee Niels,
ik ken Stephan, hij heeft bij mij in de straat gewoond. Ik heb nooit iets bij hem besteld, maar ik weet dat hij over heel Europa verzend. Zoals ik hem ken een betrouwbaar bedrijf bestaat ook al een jaar of 7 geloof ik.
groeten Danny
idd ruben (corsa16v) verkoopt volgens mij topsetjes!
ik heb evt nog wel een sport achterbank liggen, die mag je zo komen halen. voor reserve oid.
king:
@16v Calibra. Het blok blok is bij DP engering afgesteld zodat hij stationair kan draaien. Maar gezien de rest kwa meetinstrumenten nog niet in orde was, is hij niet verder afgesteld (als ik dat goed van Arjo begrepen heb)
Dit wordt geen sprinthok Sabastiaan en er is idd nog best wat werk aan.
Inmiddels is deze corsa in mijn bezit. ik heb hem geruild tegen mijn Astra G pimpride. Mijn doel is tzt de wagen weer te laten rijden. Daarvoor ben ik op zoek naar bedrijven die me daarmee kunnen helpen.
Er moeten een aantal dingen gebeuren:
-handrem maken (hydrolisch)
-het elektronische gedeelte, dw km-teller, toerenteller, turbo- en oliedruk meter en alle andere dingen die van het blok komen. (ruitenwissers, lichten, etc doet het al.)
-goede uitlijning, deze zit nog met plaatjes, moet bij gesteld worden en gelast worden.
-extra koelvan moet aangesloten worden
-daarna moet alles afgesteld worden op de bank. Er zit een vrijprogrameerbaar systheem op.Mochten er iemand bedrijven weten wie mij kan helpen, pm me even.
10 december 2013 om 21:14 In reactie op: ‘Nieuwe’ auto, Corsa A. Schroefset gemonteerd 21-12-13 #18198127wat een nette wagen… idd hopelijk kom je even kijken op het corsa a forum!
@Kadett1.2 wrote:
Prachtig.
Ben er zuinig op, originele Corsa SR zijn nog maar op 1 hand te tellen. Uitgestorven dus.Het is een GT ipv een SR :afro .. en gek genoeg staan er in NL nog meer SR’s ingeschreven dan GT’s… om precies te zijn 17. :jerry Dus op 4 handen. king:
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik ermee ga doen als hij weer helemaal netjes is.. houden of verkopen. :agent Hij rijd super en heeel zuinig.
@Turbo.d ze zijn er 3 uur met 3 personen meebezig geweest. :worsIk vind dat mijn corsatje ook een lekker kontje heeft. :angel
:jerry :jerry
dat wilde ik ook zeggen dus. :jerry king:
17 november 2013 om 09:14 In reactie op: Poetser / polijster gezocht en dit keer een echte uitdaging. #18181052Gisteren was het zover en heb ik mijn Corsa 1.3 GT laten poetsen Arjan en zijn team. Waarom een oude Corsa laten poetsen? Gewoon om dat het een leuke bak is…. en er omdat er nog maar 17 Corsa GT ‘s zijn in NL zijn die rijden. :jerry king:
Ik weet niet precies wat er allemaal gedaan is, maar mijn Corsa heeft een complete beautybehandeling gehad. De lak was erg dof, zo dof dat je niet eens een reflectie kon zien als de zon er op scheen.
De details zal Arjan zelf even posten.Eerst werd de corsa gewassen en gekleid, er zat heel veel vuil in de lak.
Daarna werd de dikte van de lak gemeten, die was dik genoeg. Als de lak te dun is werd er niet zo stevig gepolijst.
Daarna werd er verschillende keren gepolijst, en nog eens en nog eens. :angel
Op deze foto zie je duidelijk al wat verschil van voor en na.
De materialen en de kennis over poetsmiddelen logen er niet om. Nu had ik toen ik mijn astra had ook aardig wat spul… maar hier kon ik niet tegenop.
Met drie man sterk bezig met de corsa.
Het eind resultaat is een ongelooflijk verschil met het verschil.
Arjan zal hopelijk technische verhaal en betere foto’s op het forum zetten. Conclusie is dat mijn Corsa GT weer blinkt alsof hij net gespoten is. Dit had ik naar mijn mening zelf nooit gekunnen met de middelen die ik bezit. Dus Arjan en team hartstikke bedankt! :jerry
ja hoor !! Ze zijn niet eens zo duur.
http://www.ebay.co.uk/itm/1985-vauxhall-nova-hutchinson-convertible-for-restoration-project-genuine-/171168114690?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27da6a2802″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Hhaha er zijn heel veel verschillende open/cabrio Corsa A’s, ik heb ze even op rijtje gezet.
Michalak
Irmscher
Tropica
Hintermeier
Hutchinson
lieve mensen, heel erg leuk jullie Irmschers op de foto’s zetten, maar ik ben opzoek Michalaks, niet naar Corsa Irmschers, Hintermeirs of Hutchingtomn. :vertag
Die foto’s zijn van mijn michalak, die staat op kenteken uit 86, op de vintag staat echter dat de auto uit 84 is. Er is dus ergens een foutje ingeslopen.
Bijzonder! Maar hoe heb je gezien dat 89 van Michalak waren? Heb je misschien een printscreen die je wil delen? king:
Ik ben benieuwd hoe je aan die info komt, de info die ik had komt namelijk van de ontwerper (Michalak) zelf.
Het zijn naar mijn weten alleen maar geimporteerde michalaks. (die je nl zijn dus)maar wat bedoel je met die andere zijn Irmschers? Dat is een ander bedrijf en heeft niks met de Michalak te maken.
@robert_corsa wrote:
Duidelijk anders. Grill is dikker. Bumper heeft een lip.
mattig?zat ik ook al direct aan te denken. Ik kan het wel even voor je uitvissen. king:
-
AuteurBerichten