Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2011 om 12:07 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373320
OF samen met flatshift gebruiken !
Dan hoef je de koppeling helemaal niet te gebruiken met schakelen :thumb ;)
Gr pascalDe raakvlakken van de remblokken op de zadels goed schoonmaken.
‘Speciaal’ remmenvet op de raakvlakken smeren.Het makkelijkste is, om met een grote schroevendraaier de zuiger terug te drukken voor je ze er af heb.
Gr Pascal. Succes , stelt niks voor :) ;)
Wat voor turbo is het?
En neem je een screamerpipe of doe je de wastegate weer terug de uitlaat in??
Mooi project hoor:thumbupOp mn werk, Brezan, kennen we plaatwerk regelen.
Anders orginele bij Zeilemaker in Purmerend ff proberen.
Gr Pascalja hoor. collega van mij rijdt er ook mee, en doen het prima! :)
Gr PascalIk zou de 12 14 011 monteren. Deze hebben 4 electroden
Lengte E.D. is hetzelfde.
Gr PascalHeb nog een subaru wrx (2.0 turbo) pomp liggen. Deze zit in een houder van een Kadett. Deed het perfect op mijn C20NE :)
Leuk bod en hij is voor jouking:
Gr PascalIk heb een C16NZ, maar zover ik weet is dat ook een 1.6s..
Het complete blok(MET MAAR 39xxxKM:o) heb ik te koop, maar bied maar wat voor dat ding :) (blokje is trouwens met versnellingsbak. serviceboekje van de auto er ook nog bij)Gr Pascal
sloperij even aflopen, moeten er genoeg zijn.
wil die van mij ook wel verkopen:P:hmmzVoor het vervangen van die ‘schotel’?
Ik had er toen volgens mij 1 van een 1.4 8v Corsa B op gedaan. Past 1 op 1.:angel@ Bjornno,
Original equipment manufacturer, oftewel: standaart (vanuit fabriek gemonteerd)En de watertemp. sensor zelf?:angel
weet niemand et?:hmmz
Volgens mij kan je met een overbrengingsverhouding van 50/50 geen donut draaien op asfalt…
:hmmzVan de week in mijn Kadett gezet: :)
Gr Pascal
3 oktober 2009 om 12:34 In reactie op: kadett c 12 ohv turbo of compressor opbouw wie weet raad? #17530645origineel gepost door folkyc20xe
toen ik nog naar de okccn meeting ging in Budel ( 2000??) reed er daar een duitser met zo’n ding. Volgens mij met een td03 van een scooby. Ding draaide nooit goed, altijd stuk, dus nooit goed bekeken :afroEven tussendoor: impreza heeft standaart al een TD04:P;)
Gr PascalIs Calibra hetzelfde?
zo ja, heb ik nog gele koni’s.
U2U me maar als je interesse heb.;)
Gr PascalKan je de nippel boven de thermostaat afsluiten?
Zie namelijk bij bepaalde foto’s wel een slang lopen, en bij andere niet.Gr Pascal
Als hij niet inhoudt zal ik niet veel doen aan dat turbogeluid.
Wij hadden op m’n werk ook een combo als servicebusje. Die hoorde je ook erg hard, maar vanaf het begin had hij dat al.Gr Pascal
Op mijn werk zijn er 2 geweest (van de 2 die we hebben rijden volgens mij:hmmz) Die terug zijn gekomen omdat ze inhielden.
Toen een aantal kleppen, waar ik nu de naam niet van weet, in de pomp vervangen. En ze rijden weer als een trein.:)Gr Pascal
Ik heb het met een collega van me een paar maanden geleden bij een Z28LEL gedaan, en daar trokken we de slang van de orginele DV af, en dopte die af.:angel
Heb je al een flens om de dumpvalve aan te sluiten?
Zo ja, die zet je zo dicht mogelijk voor de gasklep in de intercoolerslang.
Op de dumpvalve sluit je een vacuumslangetje (direct vanaf je intake) aan.Vacuumslangetje van de standaart dumpvalve trek je los, en die dop je af.
Gr Pascal:)
Leuk om te zien:)
Wel jammer dat je de helft van de cilinders gebruikt..
Zal een hoop in spoolup en vermogen schelen.
Je gaat op je eigen motor wel alle cilinders gebruiken voor de turbo? En wat voor turbo wordt het?Gr Pascal:thumbup
-
AuteurBerichten