Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ook vanuit Niewleusen, Van Harte!
Ik had laatst ook zoiets met mijn manta (ook 2.0E)
Bij mij zoog hij veel valse lucht via de slang van de luchtmeter naar het inlaatspruitstuk.Ik heb ook eens gehad dat de “5e” injector bleef lopen.
Toen viel hij ook naar een poosje uit, maar toen verzoop hij als een gek…2 x aaa batterij oplaadbaar is 2,4 volt.
Dat kun je laden met 3 volt.
De meeste telefoonladers zitten rond de 5 volt.
Daar moet je wel mee oppassenDan wou ik toch minstens 50 euro hebben voor elke deuk die die eikels er in tikten met hun hamertje.
origineel gepost door The_Undertaker
origineel gepost door opelnofx
Die van mij liep net ook heel schokkerig, en horten en stoten.Maar ratelen en tikken zal die niet gedaan hebben denk ik?
Nee,Liep vrij redelijk…
Die bougiekabels ziet er gewoon uit als ouderdom.
Bij sommige automaterialen kun je ze ook op maat laten maken.
Maar pasklare bougiekabelsetjes zijn ook nog wel leverbaar.Ik weet niet of dit ook een oplossing voor het tikken is….:(
Die van mij liep net ook heel schokkerig, en horten en stoten.
ik heb de zelfde motor als jou.
Bij mij zat er een scheur in de slang van de luchtweger naar het inlaatspruitstuk.
Daardoor zoog hij valse lucht aan.
Even vakkundig dicht tapen en hij liep weer als een zonnetje.Afgelopen zaterdag tijdens de autorodeo in Nieuwleusen.
1x een donkerblauwe ascona b en een witte met de opelkleuren en windsplitters.
Stonden beide op de parkeerplek van het feestterrein.
De witte zag ik later nog weg rijden.origineel gepost door babyblue
12,7 tot max 13,5 dat zou niks uit mogen makenVoor je radio moet dat gewoon kunnen jah.
Maar als je dynamo wel teveel spanning geeft moet je dat meten met een draaiende motor.12,3 volt meet je waarschijnluk met de motor uit.
Probeer het eens te meten met een lopende motor, hoeveel volt meet je dan?
Tussen de 13 en 14,5 of beduidend hoger?Vandaag tijdens de oldtimerrit in Nieuwleusen,
Een B1 en een A manta…
En een autobedrijf hier in de buurt heeft nog een grijze gsi te koop staan…Het was wel een mooie opvolger voor de eerste GT geweest.
Deze haden ze gewoon naast de manta b moeten produceren, maar dan met klapkoplampen…
Ik neem een setje over van dragon1
Allemaal hartstikke bedankt voor het meedenken en zoeken!!
Ik heb ze gevonden met dank aan dragon1
Verder iedereen ook bedankt voor alle aangeboden onderdelen!
eventueel ook nog de 4 pennen waar de klauwen overheen schuiven…
Die missen blijkbaar ook uit mijn collectie…
Heb net nog even wat lopen struinen op het net, en dat zijn inderdaad de dingen die ik mis.
En blijkbaar ook nog de 4 pennen waar de klauwen overheen schuiven….
Wie o wie…
Ik geloof het wel.
Aangezien ik zelf allang geen kadett meer heb, en aleen maar losse gsi klauwen, zou ik het zelf ook niet helemaal precies weten.
Het lijkt wel op de onderdelen die ik volgens mij mis….Ik heb ze op mijn manta van de kofferklep van een E kadett.
Werkt ook perfect.Van een gsi zijn ze nog zwaarder,weet niet of dat goed gaat…
hij is te koop….
En na de apk dauw ik de schakelaar er gewoon weer in…
We proberen het wel zonder kapje.
Dat moet ook goed gaan.ff gepost onder een andere naam trouwens.
Groeten opelgirl
We gaan naar handmatigen omdat de lens in een electrische kapot is.
Er moeten dus nieuwe koplampen in, en handmatigen zijn beduidend goedkoper.
Het electrische stellen wekte ook niet meer. de motortjes reageren niet op de schakelaar.
De bedieningsknop heb ik er al uit gehaald.Dan bestel ik dus een set handmatigen.
Bedankt voor de snelle reacties!
origineel gepost door McKaamos
Gistermiddag rond een uur of 4, een donkergroene Manta (B?) met een (volgens mij) aftermarket spoiler op de Ceintuurbaan in Zwolle. Wou invoegen vanaf een uitrit net na de Shell Express. Ik heb hem voor gelaten. Bestuurder droeg een oranje veiligheidsjas.
Hij sloeg af de Kranenburg weg op (paralel aan de A28 richting het noorden). Ik zat (as usual) in m’n bordeaux rode Corsa A Sedan.
Toevallig iemand van hier?Dat was ik.
Een donkergroene met een gigantische deuk in het spatbord.
Ik bracht m naar de garage om de schade te laten bekijken.
Met de gladheid heeft iemand er tegenaan gereden terwijl de manta geparkeerd stond.
Leuke corsa heb jij ook wel, en bedankt dat je mij er ff tussen gelaten hebt.Leuke site.
Ik zag dat jou eerste manta ook mijn eerste is geweest…
En jou 230ste ofzo is dus mijn 2e.zaklampje in je mond en op je rug tussen de pedalen kruipen.
Kan je hem zo aan de achterkant zien zitten en vervangen.
ben je nog geen schroevendraaier bij nodig….Tussenplaat zwart, zeker weten.
En velgen donker, maar geen zwart.
Dat blackchrome is wel mooi, heb ik ook op mijn manta.Ik zou zeker niet voor die rode accenten gaan op de wielen :puke
Dat is mijn mening…..
1 augustus 2009 om 21:37 In reactie op: Distrubitie riem veranderd, maar de waterpomp niet #17506197Ik laat de waterpomp normaal ook altijd zitten.
ik wum de nieuwe riem er weer op zonder de waterpomp los te halen.
Als je een oude waterpomp verdraait om de riem te spannengaat hij bijna altijd lekken.Als je m laat zitten en dan de nieuwe riem er op druk is de spanning direct goed en gaat hij bijna nooit lekken.
Wel altijd controleren of er speling op de lagers van de pomp zit…
-
AuteurBerichten