Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Aapje
Voor:
Na:
en het gsi interieur?
bij deze auto wou ik ook gaan kijken maar zoals ik het hoor hoeft het al niet meer dat bespaard me weer een rit ;) bedankt;)
deze heb dr een te koop
ja idd er volgens mij nog best wat van te maken
2 november 2009 om 19:56 In reactie op: zoek schema voor electrice ramen aan te sluiten corsa b #17540757ja schema heb je eigenlijk niet echt nodig en ja tussen de constante plus moet een 30 A zekering doen aansluiting zit al in de zekringen kast iig bij mij 28 geloof ik
je kan het opzoeken in het instructie boekje als je die nog heb en van de geschakelde plus moet je zelf een draad trekken met een 10 A er tussen
en massa van de carosserie afhalen
raam mechanisme zit met popnagels maar kan je ook goed vastzetten met kleine schroefjes eigenlijk zou er een x een howto gemaakt moeten worden omdat hier meer vraag naar is :vertag31 oktober 2009 om 15:40 In reactie op: zoek schema voor electrice ramen aan te sluiten corsa b #17540754heb het aangesloten werkt prima :Dconstante plus was al aangesloten geschakelde heb ik ergens anders vandaan gehaald moet alleen nog een kappie hebben voor de rechter schakelaar:hmmz
27 oktober 2009 om 19:28 In reactie op: zoek schema voor electrice ramen aan te sluiten corsa b #17540752ben hier nu ook mee bezig maar als ik het zo bekijk is het idd gewoon kleur op kleur.
van links naar rechts.
bruin massa.
zwart geschakelde +
rood constante plus
heb je de deur draadbomen er ook bij?
ik heb hier een schema op papier en daar zit een zekering tussen de contact geschakelde plus en tussen de plus van de accu zit ook een zekering verder niet heb het schema helaas niet op de pc staan.oke ben hier nog niet zo heel lang actief op het forum dus wist niet dat jullie adress annoniem was
kadett gsi champion ging van utrecht richting houten miste links achter een stuk van de side skirt kenteken iets met z…..
oke bedankt nee dan houd het op voor mij en laat ik de spruitstukken lekker zitten bedankt voor de reactie
ok misschien had ik het wat duidelijker moet uitleggen ja het is een multi point spruitstuk en ja dan zou ik waarschijnlijk de ecu en de draadboom ook over moeten zetten als het past tenminste iig bedankt voor de serieuze reactie;)
sorry maar volgens mij is het niet helemaal duidelijk voor sommige misschien is de vraag niet op de juiste manier gesteld
nee 1.4 staat ook op kenteken bewijs maar is een heel ander inlaat spruitstuk snap niet wat er te laggen valt waarschijnlijk zijn zij niet bekend met deze motoren anders zal ik wel even foto’s maken van bijde motorenhttp://link.marktplaats.nl/279506667
ze zijn alleen wel een beetje hooge kant geprijst
oke nou bedankt :thumbup
ik ga hem denk ik van dichtbij bekijken
maar het is dus geen bekende van het forum ?die eerste was zeker wel een irmscher iig er lag een irmscher motor in en klonk zeker niet meer als een kadett hoort te klinken ze hebben er hier nog ruzie voor staan maken aan de deur wie hem nou mocht kopen:P
-
AuteurBerichten