Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@henk 400rr wrote:
@postbusmanta wrote:
…Deze moet 3 bar zijn…
2,5, geen 3.
Ook ontstekingstijdstip even controleren, lijkt net of die niet goed staat ivm de temperatuur.
ik heb 2 dingen gecontroleerd dit weekend , ontstekingstijdstip die stond niet zuiver goed maar wel in de buurt, klein beetje verdraaid stationair nu ook rustiger
en ik heb de retour losgehaald en direcht van af de druk regelaar met een lange slang ( langs de auto) direct de tank in. toen gereden en de temp is beter ! wel nog warm maar niet meer in het rode gedeelte . maar het in houden na een km of 3 a 4 is er nog steeds , ik heb toen de retourslang bekeken wat mij opbrengst was , en helemaal niks meer … geen drup meer uit de retour .
na het contackt 2 min uit start weer normaal en loopt goed ook weer retour en ook weer vermogen.
de retour benzine is ook mooi schoon en filter had al ik vervangen .mijn gevoel zegt dat de pomp stuk is omdat ie ook zwaar begint te lopen wanneer er geen retour meer is.
was een nieuwe pomp die ik gemonteerd heb.of zou er nog iets anders aan de hand kunnen zijn ?
@postbusmanta wrote:
gooi eens een slang vanaf je retouraansluiting bij de motor, buitenom naar je tankvulopening.
Het lijkt erop dat je retour verstopt – vernauwd is. Hierdoor wordt de aanvoerdruk te hoog.of……….meet je brandstofdruk een keer.
Deze moet 3 bar zijn.
Kun je mooi meten door het slangetje van de koudstartinjector af te trekken en hier een meter op te zetten.
dankje wel .. ik denk dat je gelijk hebt , dit zou het wel eens kunnen wezen ik zal het morgen checken , en je hoord het zodra ik meer weet
@mantallica wrote:
Hallo Henk welkom op het forum :thumb
Waar ik het eerst aan denk is de bobine probeer eens een andere.
dankje,
ja zal het proberen , hier moet nog wel 1 wezen.
maar is het niet vaak zo dat ze dan beginnen te “schieten ” ?door dat die brandstof pomp zwaar begint te lopen dacht ik meer aan het brandstofsysteem .
-
AuteurBerichten