Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De NL versie via FB wordt er bij mij direct afgeknikkert (.exe file) wegens een Trojan?
vervuild bestand?
alle andere clone versie engels blijven wel staan (2008 en 2012)Bedankt!
Ik heb hem gevonden: aan 1 kant is een aansluiting helemaal afgebroken. Dus meteen maar een nieuwe besteld bij mtech (Opel dealer zit 20km hier vandaan)
Ik hoop dat het olieverbruik dan ook wat omlaag gaat. Ik had ergens gelezen dat een defect klepje ook voor olieverbruik kan zorgen?Bedankt voor je reactie.
Wat zou dat carterventilatie klepje geplaatst moeten worden?
Ik zie hem namelijk op geen enkele direct intake zitten.
K zie alleen maar een slang van de kleppendeksel naar de dikke inlaat buisHmmz, de medewerkster zei dat ze ook bovenstaande vaak te horen kreeg, maar ook bij bestellingen van 5euro zag ze inklaringskosten van 2 tientjes. En zij zat steeds met boze mensen. Het schijnt ook dat als je het pakketje laat liggen, het inklaringsbedrag via een incasso bureau gaat lopen.
Ach ik ga de gok maar wagen denk ikIk hoorde vandaag bij het postkantoor afhaalpunt dat zo ongeveer op elk pakketje uit China kosten van rond de 20 euro moet worden betaald (inklaring. Oftewel de kosten die de post dienst maakt voor het aanmelden bij de douane)
Dan wordt zo’n China cloon dus ruim 2x zo duur.
Wat is jullie ervaring hiermee?Of heeft iemand nog zo’n kabeltje met software liggen voor mij (zaf uit 2002)
@samendjinn wrote:
…..
Zonder tuning was het een beetje irritant maar na de Tuning was het huilen met de pet op! Turbo stuk? Katalysator dicht? Na de tuning viel de ontsteking helemaal weg.
…..
Het vage is ook ipv 241 PK had de auto 220pk. De 320 NM was standaard 337 nm
We konden na de tuning even zien dat we op 428 nm zaten…….Beetje verwarrend om bovenstaande te plaatsen en daarna te melden dat hij niet getuned is.
Overigens is het altijd na te gaan hoevaak en wanneer je ecu voor het laatst geflashed is.Desalniettemin: succes met de afhandeling en keep us updated
Tussen motoren van hetzelfde type kunnen grote verschillen zitten met vermogen. 20 pk verschil kan zomaar, al helemaal bij een auto van 10 jaar oud. Daarom zit er ook veel verschil tussen naar welke tuner je gaat. Veel schrijven er een standaard programma op, terwijl dit misschien helemaal niet optimaal voor jouw motor is. Een goede tuner zal hem dus specifiek op jouw motor fine tunen met meerdere runs op de bank.
Km stand zegt niet zoveel, en liefhebbers kunnen ook flink gasgeven. Je geeft zelf al aan dat de motor hikt tot aan 7000 toeren en jij bent ook liefhebber ;)
Verder :
En hoe goed is de rollenbank daar? Hoe wordt het vermogensverlies van de aandrijflijn bepaald bij dit type? Hier kunnen ook al enorme verschillen onstaan, er wordt immers aan de wielen gemeten. Ik heb zelf ook wel eens getest op een vermogensbank. Zelfs dan krijg je verschillen als je op verschillende manieren terugrekend.Ik hoop voor je dat de garage coulant is met garantie. Je hebt hem immers laten tunen en gaat daarna terug naar de garage om garantie te claimen. De garage kan nu zelf niet meer vaststellen of je probleem voor het tunen al aanwezig was. Ik heb zelf jaren bij een dealer gewerkt, alle vorm van garantie vervalt na tunen. Meerdere keren eigenaren moeten teleurstellen hiermee.
Overigens vind ik het persoonlijk absurd dat deze tuner aan de software heeft gezeten terwijl je de klacht al had gemeld.Succes
19 januari 2016 om 22:20 In reactie op: Originele xenon lampen achteraf ingebouwd in Zafira A #18308150@juffer:
Dat is inderdaad wat ik bedoel.Als er een schakelaar in de auto zit, moet het ook werken.
Nu kan ik de schakelaar er voor de apk dus wel uit trekken, maar ik zou het juist ook werkend willen hebben ivm rijden met zware aanhangers.
Om alles in te gaan bouwen met originele niveau sensoren op de assen vind ik wel veel werk en moet dan vanalles gaan aanschaffen.Heeft er iemand toevallig een electrisch schema van de halogeen en xenon units? Of weet iemand waar ik deze kan vinden?
Bedankt alvast
17 januari 2016 om 20:08 In reactie op: Originele xenon lampen achteraf ingebouwd in Zafira A #18308144Heb je toevallig een electrisch schema van de koplampunits?
Of zijn hier verloop kabeltjes voor?
Ik heb ze helaas nog niet kunnen vinden.17 januari 2016 om 17:27 In reactie op: Originele xenon lampen achteraf ingebouwd in Zafira A #18308142@warhamstr wrote:
Origineel is dus niet pilot…
Klopt, maar de koplamp unit is origineel Opel xenon.
Echter zonder de regelapparaten etc.
Je kan ook Pilot sets in D2S etc krijgen. Als vervanging van de originele lichtbronnenMaar xenon units via de halogeen hoogte regeling (draaiknop bij de lichtschakelaar) is dus niet mogelijk? Lijkt me dat daar ook een motortje in zit/kan die de hoogte regelt net als bij halogeen maar anders aangestuurd wordt?
Foto’s heb ik nog niet gemaakt. hij is origineel, alleen achter iets verlaagd. En hij is zwart.
De navigatie is een ncdr 1100?
Is deze te verwisselen voor een cd70? -
AuteurBerichten