Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
13 maart 2012 om 15:07 In reactie op: C1.6XE 1994 hydraulische of mechanische klepstoters? #17999061
hey bedankt voor de reacties, maar ik merk dat er sommige mensen zich beledigd voelen als je met een vraag komt over hoe je een motor ongeblazen op kan voeren en voor een budget van 2000 euro naar richting de 200pk.
Grappig :wtf
stock terminals?? betekenis?
2000 euro had ik in mijn gedachte! wat ik uit wil geven puur motorisch
Ik heb altijd al een supercharger gewild zo een Eaton! Weten jullie iemand die dit tegen betaling wil bouwen in mijn auto…
Hahahha zo kan het ook…
@kiyamizio wrote:
Dan alles op de bank afstellen met e85:grin:
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
wat is een e85?
@trashmetal wrote:
Lexmaul weggooien en een mantzel dbilas of crooke powerbox pakken die zijn veel beter
een Lexmaul maakt nog steeds gebruik van dat onnodig lange inlaat traject
spaghetti spruitstukje er op met dikke group n of a pijp naar achter (katloos)
versnellingsbak pakken met een short ratio, plat vliegwiel er op
oliekoelertje er op is beter voor de kopen knallen maar! king:
wat gaat mij deze veranderingen opleveren ik ben ook bereid om mijn motor uit elkaar te halen wat ik hoogst waarschijnlijk ga doen. want ik wil intern ook veranderingen verichten aan de motor en niet met alleen aanbouwdelen.
zoals wat kan er intern veranderd worden ik wil tegen de 200 pk aanzitten!!!
Een lexmaul ram induction kit heb ik en een chip goed voor 25 pk
Extra! Maar ik wil veel meer dan 25pk!Ik wil rally rijden met 1.6 motor dus grotere motor inbouw is geen optie!
Geen bedrijf of particulier die motoren tunen zoals het hoort???
weten jullie toevallig iemand die verstand heeft van ouderwets tunen om zo te zeggen!!! want tegenwoordig zie ik alleen maar op internet chiptuning bedrijven en bijna geen echte tuners!!! tot mijn verbazing maar 2 kunnen vinden. Ik zoek iemand die ervaring heeft met tunen en die voor mij tegen betaling natuurlijk mijn c16xe blok wilt tunen.
Iemand die het als hobby doet om wat bij te verdienen!Ja want als ik zeker van me zaak ben lul ik zo een apk keurmeester wel om maar dan meot ik zeker weten of nou bijv. blootliggende kabels een probleem is en of een kachel motor zoals hierboven word verteld.
want ik ben er bang voor dat als ik aankom zetten bij een evt. apk. station dat ik een keurmeester krijg die niet weet watie ermee moet! en datie alles loopt af te keuren (zulke heb je er ook tussen)
ik begin zo me twijfels te krijgen. :P
ik ga maandag het chasi ophalen en dan zie ik wel :P hoe en wat :P
ok, daar schiet ik aardig mee op
bedankt Louwe16klepper..bedankt voor je reactie Emiel..
27 februari 2012 om 21:39 In reactie op: C1.6XE 1994 hydraulische of mechanische klepstoters? #17999066Heel erg bedankt voor je uitleg Wim…
vergt dat veel aanpassing of plug and play en is dat te doen door een garage bedrijf of moet het er eentje zijn die zicht heeft gespecialisseerd in tuning enz.groet,
-
AuteurBerichten