Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Slot doet het gewoon nog steeds voor mij is dit topic dus klaar.
Iedereen die heeft gereageert heel erg bedankt voor de hulp en info!!
En zie jullie nog op het forum!
Groetjes Glenn
Die witte heeft denk ik geen 140pk maar 125pk let er goed op!! Daar willen ze je nog wel
Eens mee foppen met een 1.8 moter. En die andere
Heeft ook denk ik geen 140pk maar 125pkGroetjes Glenn
Dag mensen, ik heb net me auto gewassen en me sleutel
Werkt ineens weer paar x geprobeerd net of die het altijd heeft gedaan dit was een paar
Weken geleden ook et geval na et wassen deed hij het toen 2x hoe kan dit in godsnaam dan
Zit het toch niet inde cim iemand raad en kennis met dit ?? Zal straks nog een x kijken of die het doetGroetjes Glenn
Vandaag bij de dealer geweest en laten uitlezen de module bleef op actief staan dus de CIM moet vervangen worden zoals hun zeggen. Kost me 350 euro nu heb ik nog iemand anders die ik ken en ben daar geweest en maakt het voor 200 dus dat is nog te overzien. Hoop dat hier het probleem mee is opgelost ik zal sowieso blijven updaten hier volgende week donderdag wordt het afgehandeld. Als iemand nog wat tips of ideeën heeft altijd welkom :)!
Groetjes Glenn
@WillemR wrote:
Weet niet waar je woont,maar waarom doe je hier geen oproepje of iemand met OP-Com of een Tech2 die bij jou in de buurt woont jou even helpt met uitlezen.
Zijn er genoeg hier die zo’n apparaat hebben en wel handje willen helpen.Weet niet of er veel verschil is tussen Astra G en Astra H , wat betreft contactslot, anders zou ik adviseren om even de HOW-TO Astra G – stuur/contactslot reparatie, doorlezen.
Achter cilinder contactslot zit een pin in een schakelaar en die wil wel eens uitlubberen.
Zou ook goed die schakelaar zelf kunnen zijn die achter de cilinder zit.Ik woon in brabant in omgeving db.
Ik heb al een afspraak gemaakt bij de dealer.
Maar voor de volgende lijkt me dat een geniaal plan!!
En ik hoop idd dat het een rubbertje is ik zie het straks wel
Alvast bedankt voor de hulp en info !!Groetjes Glenn
Ik heb ook een Astra H gtc en ik heb een inleg greenfilter en ben er tevreden mee
Hoop dat je wat aan deze info hebt Haha succes met het vinden van de juiste Voor je gtcGroetjes Glenn :thumb
Goedemorgen,
Deze ochtend gebelt naar de opeldealer en de werkplaats
Aan de lijn gehad. Situatie uitgelegd en hij denkt zelf aan een kapot CIM
Ik vind dat te snel geroepen want me lampen en claxon werken perfect. Het zou wel kunnen dat hij gelijk heeft maar laat hem liever eerst uitlezen en dan weten we ook bijna zeker wat het is. Iemand nog tips voordat ik daar morge heen ga?Groetjes Glenn
Terug gebelt door de monteur, hij zei dat hij het zelf niet kon maar
Dat ik dus echt naar de opel dealer moet. Dus morgen maar weer
Contact met de opeldealer. En hij zei dat hun hem moeten uitleren/lezen. En als dat
Het niet is dat het een duur grapje gaat worden.Groetjes Glenn
Heb vandaag contact gehad met een bedrijf, hij zei dat uitlezen geen zin heeft. Ik ken de monteur want hij heeft meerdere auto’s voor me gemaakt. Hij belt me later nog terug mssn iemand nog andere ideeën van wat het zou kunnen zijn?
Groetjes Glenn
Als ik de sleutel uit het contact haal
hoor je duidelijk de klik
ook het stuurslot gaat er gewoon op.
Ik zal is gaan kijken waar ik in de buurt me cim kan uit laten lezenGroetjes Glenn
@opel-mark wrote:
ik denk dat het probleem in je contactslot it, misschien dat sileconenspray erin spuiten helpt, dat deed ik bij de G ook, dit omdat de radio ook aan blijft staan, anders wellicht cim module.
Ik heb het eerste geprobeerd dit gaf weinig vooruitgang.
Wat bedoel je met de cim module ? Moet ik de auto ff laten uitlezen?
Want hij geeft verder geen niks aan op het dashboard.Groetjes Glenn
-
AuteurBerichten