Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nee maar vindt 85euro nog best veel geld voor z’n simpel pompje.
En aangezien de auto niet veel langer meer dan een jaar mee gaat wou ik niet zoveel geld er meer aan uitgeven. :hmmzAuto is bij de garage geweest. hij is weer apk goedgekeurd met grote beurt.
Waren overigens niet de rubbers die het dweilen en trillen veroorzaken maar de schokbrekers aan de voorzijde. die zijn totaal op.
rubbers waren nog goed na 300.000km.thanx voor de reacties
:thumbupik neem aan dat als ik de hele draagarmen vervang ik alle rubbers gehad heb toch.
:)zijn de draagarmen makelijk te vervangen :hmmz
wat kost z’n setje draagarm rubbers… en eventueel het eronder laten zetten kwa uren. Mijne zijn naar wat ik hier lees ook aan vervanging toe. (mag ook wel na 300.000 km). :P. en aangezien hij donderdag voor de grote beurt gaat. dan kan ik alles late doen.
staat de verlichting in het stuur niet los daarvan. Ik heb ook geen originele radio meer maar mijn lampjes branden nog wel. bediening doet het overigens niet hoor.
Ah ja das jammer. gokken kan natuurlijk een dure zaak worden. Is overigens de automatische koplamp verstelling niet over te zetten?? Dan neem ik aftermarket koplampen met een lens erin.
Nou het poetsen met een kunststof hersteller werkt niet. Dan maar overstappen op nieuw koplamp kunststof..
andrew2:
Welk merk koplamp heb jij gebruikt om uit te wisselen. Dit ivm de pasvorm.dat spul heb ik toevallig nog liggen, ik weet bij god niet hoe ik er aan kom. Maar heb het. haha.. Zal eerst eens die Cabrio scheibenreiniger proberen. als dat niet lukt dan ga ik voor het kunststofglas vervangen.
Thanx voor alle reacties. :thumbupDaar heb ik toevallig mijn schadehersteller over gehoord. Waar kun je dat krijgen… Is zeker het proberen waard :wors
Nou ja dat heb ik al wel eens gedaan. Alleen die coating die er opzit is er vanaf na een aantal keer polijsten. dus nu zou ik ze ongeveer elke 2 a 3 maanden moeten polijsten. maar daar heb ik geen zin meer in.
vandaar mijn opmerking over het over zetten van nieuw kunststof.
Maar past het wel. of hebben ze net een iets andere pasvorm. Dat waterdicht krijgen lukt me wel.jeb.
Kan het zijn overigens dat de aanjager van de kachel piepende geluiden maakt.
Er komt namelijk een piepend/knarsend geluid uit mijn roosters. (geen blaadjes). Dat geluid verdwijnt als ik de blazer minder hard zet. Zeg maar stand 3. Tussen de 4 en 7 gaat hij piepen.:(Is goed. thanx voor de tips. sensor is nu helemaal kapot. remlichten werken ook niet meer. Morgen maar gelijk een nieuwe halen/bestellen.
Bedankt allemaal :wors
De schakelaar opzich werkt. Blijft niet hangen. denk dat er iets in het blokje kapot is. valt dit zelf te repareren.
zo nee, wat kost een nieuwe ongeveer.
en zo ja en zo nee.. hoe krijg je die schakelaar uit dat stalen beugeltje :hmmz . kan niet echt indruk klemmetjes vinden. stekker heb ik er al wel af.@Marksman.
Ik weet wat je bedoeld. daar krijg ik hem mee uit het scherm. alleen blijft er dan onder in de hoek check staan en als ik hem in de p zet dan krijg ik hem daarna er weer niet uit. evenals de cruisecontrol die niet werkt.
@wim-v6
Zal dat morgen avond gaan bekijken. Klinkt ook wel logisch.Thnx voor alle reacties.
ja klopt. remlichten werken wel. alleen de automaat krijg ik niet op de normale manier meer uit de parkeerstand. en de cc werkt niet meer.
Heb van de week tijd om te kijken. Alvast bedankt voor de tips en info. :thumbupWat zou ik eraan moeten zien als hij kapot is. Zal van de week mijn garage opstoken en eens rustig gaan kijken.
Mocht hij kapot zijn. is die dan ook een beetje door een handig iemand zelf te vervangen.De remlichten werken overigens wel… Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. De cruisecontrol weer niet. die deed het voor dit probleem nog wel.
Is dit een duur grapje om te laten repareren :vertag
mag hopen van nietZal ik eens doen. Moet in principe lukken deze vakantie. :P
Kan nog wel eens het bakje los schroeven en foto’s maken van de positie.Zou de tijd nemen. Je komt er moeilijk bij. Je moet eerst het kunstof bakje waar TURBO DIESEL op staat verwijderen. Daarna kun je hem zien. dan zit hij onder een één of andere verdeler tegen de voorzijde van de motor. Er lopen een aantal stalen leidingen voorlangs. Je hoeft deze echter niet te verwijderen om de thermostaat te vervangen. Het is wel een erg krappe sleutel ruimte.
De thermostaat zit met 3 schroeven vast. en er zit een middelmatige dikke slang op.Zou de tijd nemen. Je komt er moeilijk bij. Je moet eerst het kunstof bakje waar TURBO DIESEL op staat verwijderen. Daarna kun je hem zien. dan zit hij onder een één of andere verdeler tegen de voorzijde van de motor. Er lopen een aantal stalen leidingen voorlangs. Je hoeft deze echter niet te verwijderen om de thermostaat te vervangen. Het is wel een erg krappe sleutel ruimte.
De thermostaat zit met 3 schroeven vast. en er zit een middelmatige dikke slang op.ah kijk top. heb hem gevonden.
Dat is / wordt zo te zien een klusje voor de vakantie. Niet voor eventjes snel sávonds. ;)Bedankt voor de info mensen :thumbup.
Ja daar was ik al bang voor. haha. wou ik net zien te voorkomen.
Alleen kan dat ook met fabriek-af xenon. Heb het wel eens opgevraagd bij tuning-shops en dan van die zwart kleurige maar die zeiden dat het niet ging in samenwerking met die automatische hoogteverstelling.
Iemand ervaring mee. :wtfJa hierbij moet ik ook zeggen dat ook ik ze gepolijst heb. ze leken weer nieuw. Met de nadruk op leken. nu een halfjaar verder zijn ze weer dof. ik heb het idee dat er een een of andere coating weg is… Iemand daar misschien een oplossing voor. :hmmz
Alvast bedankt;) -
AuteurBerichten