Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
12 mei 2010 om 14:26 In reactie op: opel rekord C/D Commodore A/B Treffen 15 mei 2010 MET SLALO #17590174
Ha melvin,
Denk dat wij ook nog even langs komen.
Het zal alleen wel met de kadett zijn, aangezien mijn ranger nog bij de spuiter staat.
Ik ben een paar weken geleden nog bij je vader geweest voor onderdelen, maar na wat ik gezien heb gaat het helemaal goed komen a.s. zaterdag.
gr joop
Je kunt even kijken op http://www.dtafast.co.uk Een engelse site maar, je kunt onder downloads kijken welk type sensoren en ander klein materiaal kunt gebruiken.
Hier is ook het schema met de penbezetting te downloaden.
Je kan de motor zelf redelijk afstellen, maar wil je echt 100% zul je toch iemand met de juiste apparatuur moeten vinden. (wij laten dit nog een keer doen bij alons motorsport).
Hier iig een filmpje van een kadett die we op dta hebben gezet, hij staat hier alleen nog wel op een economisch programma ivm apk.
http://www.youtube.com/watch?v=kRKSsnCXu7Y
gr joop
Hoy,
Code 94 is storing op de nokkenaspositiesensor (voltage high)
Code 93 is storing op de nokkenaspositiesensor (voltage low)
Dus wat je ook geteld heb, ik denk dat deze dan aan vervanging toe is.
Gr joop
En krijg je na het wissen van de codes deze fout weer terug?
foutcode 37 is toch inderdaad van het motorstorings lampje, Waarschijnlijk kortsluiting met massa.
gr joop
Hoy,
Ik heb de mijne laten maken bij ons in dreumel.
(zit hier af en toe ook op het forum geloof ik)
Gr Joop
Hallo,
Heb je je sinterplaat er niet omgedraaid inzitten? dan kun je ook deze problemen krijgen.
Als het goed is staat dit gegraveerd op je plaat
Swungradseite : vliegwielkant
Getriebesiete : bakkantGr Joop
Als ik het me goed herrinner is de ronding aan de bak kant groter.
-
AuteurBerichten