Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
25 januari 2012 om 17:17 In reactie op: storing tankmeter en temp.meter wie kan mij helpen??? #17982588
oke oke dankjewel
mvgr niels
25 januari 2012 om 17:12 In reactie op: storing tankmeter en temp.meter wie kan mij helpen??? #17982586@kiyamizio wrote:
Spanningsregelaar achter op je dashboard stuk
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
oke oke bedankt voor de hele snelle reactie
waar zijn die dingen te halen??mvgr niels
volgens mij heb ik nu al alle informatie bedankt;)
nee een turbo eraan hangen is niet zo uitdaging
als een complete motor bouwen
is mijn mening :thumb@prayer wrote:
en als dat niet werkt, kan het zijn dat je een knop hebt zonder, kijk dan even naar je raam, of daar eigenlijk wel verwarming opzit, ze zijn er ook zonder geweest!
waarom jij tweedezelfde knoppen hebt? geen idee? misschien bediende je daar het alarm mee?
oke nee denk niet van het alarm omdat ze namelijk de orginele draadboom in gaan zal het straks wel even uitzoeken.
en ik heb een raam met verwarming.
misschien heb ik vanavond meer informatie.mvgr niels
@Aapje wrote:
Rechts naast de asbak hoort een aanstekerplug of leegafdekdopje.
Overzicht van een dash:
snap er al niks. heb links van de asbak een zelfde schakelaar als rechts
hoe gaat de achterruitverwarming aan bij een kadett?
daar heb ik geen schakelaar voor volgens mij.gr niels
wat is het beste om erin te gooien en moet er dan ook loodvervanger bij doen omdat de oude eigenaar dat wel deed.
en het is een 1200n motor voor de poelie.mvgr niels
en nu ben ik nog op zoek naar een krukaspoelie
die is krom kwam ik net achter wie o wie kan mij helpen???gr niels
oke oke bedankt
nu zoek ik nog een orgineel stuur
heeft iemand die?gr niels
heb zelf een f16 bak en er is al 2 x de nachtcross mee gereden een uur lang en 4 clubwedstrijden
en er markeert nog steeds niks aangr niels
oke nou moooi en bedankt voor alle snelle reacties
weet iemand toevallig nog een carosserie van een e-kadett?mvgr niels
@ruph wrote:
waarom zou je dat willen doen?
voor zover ik weet zijn er jongens in de crosswereld die dit doen!
omdat ze standaard maar met een 1.8 mogen rijden kunnen ze zo illegaal met een 2.0 rijden.
probleem is alleen dat de koppakking er steeds uit vliegt dan!
(wellicht vanwege de compressie)of anders verkeerde pakking,die van een 1.8 is ietsiepietsie kleiner.
en wat ik wel weet is dat een kop van een1.8SE of E grotere kleppen heeft en meer compressie dan een ‘normale’1.8.
maar of dat ook geldt ten opzichte van een 2.0 weet ik niet!maar neem aan dat grotere kleppen alleen maar beter is
omdat ze vaak ook de 18seh kop met nokkenas over zetten op
een c20ne onderblok.
maar als ik steeds de koppakking eruit hebn liggen heb
ik ook geen zin anoke oke bedankt
!!!!!!heb de korte as van de kadett en van de astra met abs naast elkaar gehad
en alles na gemeten zijn gewoon het zelfde moet de lange nog even na meten.
rijd nu met de astra as erin gaat gewoon goed.gr niels
oke bedankt vor de goeie informatie:D
-
AuteurBerichten