Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
schakeld de auto ook moeilijk,dat had ik samen met het zelf weg rijden namelijk.Pompje onder het pedaal stuk waarschijnlijk!!!!!!!!
Hoi
Er zit een zaak in friesland,die heeft er heel wat liggen.50 euro,dan is die flexibel.Zaak zit in Hemrik,ben even de naam kwijt.Staat ook op MP bij opel onderdelen.
1 augustus 2009 om 10:54 In reactie op: Speaker z'n B-station : the end !! LAATSTE BERICHT !! #17477507origineel gepost door stillekracht
ha ha ha ha had ik toch gelijk !Mooie kleur, ben benieuwd naar de uitrusting.
Veel veilige kilometers !!!
Diesel, Stationwagon, 5 Deuren, Handgeschakeld 6-versnellingen,, Motorinhoud 1900CC, Vermogen 150 pk, Ecc Climate Control, Fabrieks Navigatie systeem, Fabrieks Audio met cd, Cruise Control, lichtmetalen velgen 16″, Luxe Velours Interieur, ABS, Airbags rondom, Bagageafdekhoes, centrale vergrendeling afstandbediend, Chromen Dakrails, elektr buitenspiegels verwarmd, elektr ramen voor achter, gordijnairbags, in hoogte verstelbare stoel(en), middenarmsteun, , boardcomputer, In hoogte verstelbaar stuur, Trekhaak.
Dit is het wel zo’n beetje
Na wat kleine details,is ie zo geworden
lijkt bij mij,of de boel verbogen is.Of hoort dat er zo uit te zien.Zal eens smeren
oke,die tang heb ik wel.Bedankt voor de snelle reactie
Fiat Bravo wisser is volgens mij hetzelfde.Heb ik vandaag even erop gezet.En gelijk even chroom deurgepen van de sloop gehaald.
en die wisser past er zo op,of aanpassingen gedaan.Mooie vec trouwens
Hoi
Ik heb het zelfde probleem,volgens mij zit het in die kleine witte geleidertjes,die van plastic.Nieuw mechanisme kost 142 euro.Dom probleem ofnie,leuk voor parkeergarage of mcdrive.Krijg je je raam niet helemaal weer dicht.Je kunt die geleiders niet los kopen,en smeren helpt niet.Het is vet genoeg bij mij elk geval.
Bij deze mijn vec 2.0 TD uit 97,ik maak nog meer foto’s.Maar wou m graag hier plaatsen.
En deze heb ik van astraman gekregen,superrr
hahahaha,ja hoe raad je het.Beetje jammer dat je het ziet staan,ik maak nieuwe foto’s.
werkt perfect,nu alleen even in het goede topic plaatsen.
mijn diesel heeft 2 ton gelopen,zegt mij ook niks.Als je de boel goed onderhoud dan komt dat wel goed.En voor een diesel vind ik 2 ton wel mee vallen.En ben gek met mijn vectra,dus wat moet gebeuren,dat gebeurt.:)
Hoi,ik heb zelf ook de cd uitvoering.Ik heb er airco in zitten ( climat control ) , is idd een optie.De mijne is een 2.0 diesel,gekocht voor 2400 euro met 2 ton op de klok . Binnen een maand 900 euro aan onkosten mee gehad,o.a regelklep turbo,en pomp onder koppelingspedaal is vervangen,remblokken + grote beurt . Grote beurt is natuurlijk geen onkosten post.Dat doe je uit voor zorg.Maar dan rij je wel een heerlijke vectra he.Elk merk heeft voor en nadelen,maar het hoort erbij.Veel succes met de eventuele aankoop:thumbup
zal m ook eens half ingedrukt laten staan.Hoop dat het iets werkt.
daar dacht mijn zwager dus ook aan,de cylinder achter het pedaal.De garage gooit het op de koppelingsplaten.Zit kwa prijs wel een heel groot verschil in.Vandaar dat ik het graag wil weten of die cylinder dus stuk kan zijn.
zwager kreeg niet alle lucht eruit,koppeling cylinder onder pedaal zou dan waarschijnlijk oorzaak zijn als het weer zou gebeuren,maar koppelingsplaten lijkt mij stug,aangezien hij na ontluchten weer goed schakeld.Maar rem vloeistof is toch een en hetzelfde bakje als waar de koppling ook op werkt.Of zit er een apart gedeeelte in voor de koppeling.Want ik zie maar een bakje!!!!!!!!!!!!
astraman heeft u2u,bedankt alvast
6 juni 2009 om 10:12 In reactie op: MONTEURS HIER HELP HELP vectra gts gaat in zijn noodloop #17483659Dietrich,bij mij was het een regelklep voor de turbo,linksvoor als je voor de auto staat.Klein zwart ding.
Wij hebben ook eerst de slangen e.d gecontroleerd.Eerst slangen en koppelingen los gemaakt om te ontluchten,hielp niks,toen de regelklep vervangen en klaar ( kostte mij 152 euro )
En hij gaf geen STORING aan bij het uitlezen.
Staar je daar niet blind op,niet alles word geregistreerd.
Die klep kan je zelf ook wel vervangen,snelste manier ,oude er tussen laten ( wel afkoppelen ),nieuwe monteren en vast zetten met kabel bandjes.Of gewoon oude er tussen uit halen ( wat jij wilt )
Jouw probleem komt overeen met wat ik had,kijk een op de sloop voor zo’n regelklep,je zet m er zo tussen.Probeer je m even,en als die klaar is koop je m over van de sloop boer.
Links bovenin,heb je anders mail adres waar ik foto heen kan sturen,dan maak ik een foto voor je,kan je precies zien waar die zit. Duidelijker kan ik het niet maken voor je,27 mei 2009 om 18:38 In reactie op: MONTEURS HIER HELP HELP vectra gts gaat in zijn noodloop #17483648ik had de vacuumklep stuk , zit bij mij links voor.Hij gaf geen storing aan bij uitlezen ( komt niet altijd storing uit ) .Zelfde probleem als jij,en nu is die weer klaar,hij is te omzeilen,dan weet je gelijk of die stuk is.Ik bel mijn garage houder even,hoe hij dat gedaan heeft,is geen opel dealer.Maar hij wist het meteen,en hij had gelijk ook.Hoop dat je mijn antwoord nog wilt afwachten.
24 mei 2009 om 07:38 In reactie op: MONTEURS HIER HELP HELP vectra gts gaat in zijn noodloop #17483629Niet alle storingen zijn uit te lezen,mischien dat willem hier een antwoord op heeft.Maar hier zitten meer liefhebbers dan monteurs he!!!!
23 mei 2009 om 17:39 In reactie op: MONTEURS HIER HELP HELP vectra gts gaat in zijn noodloop #17483622Zit links voor , als je voor de auto staat.Hij zit bovenin , weet zo de benaming niet,maar die weten ze hier wel,ik kijk het na voor je.
23 mei 2009 om 14:08 In reactie op: MONTEURS HIER HELP HELP vectra gts gaat in zijn noodloop #17483620Ik had dat met mijn vectra uit 97, was een klep,alleen als ik m opnieuw op contact zette,dan had ik ook mijn vermogen niet terug.Nieuwe klep en nu is het weer zo als het hoort.Maar dat was niet uit te lezen,computer gaf geen fout aan ( dus als die is uitgelezen , dan kan het nog steeds iets anders zijn ). Bij mij deed die het boven 3000 toeren,lampje ging wel uit na opnieuw contact zetten.
Rijden er nog vectra’s in de omgeving groningen,die hier actief zijn op het forum.Kom ook geregeld een tegen die luchthappers in zijn motorkap heeft ( een zwarte )
ouderwetse opelmotoren, haha past wel bij die ouwe ritmo van m.
-
AuteurBerichten