Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dit zijn de codes die ik krijg als ik hem uitlees het vreemde is dat het meestal gebeurt na een lange rit op de autosnelweg normaal gezien zou ik ook mijn boost/*vacuum moeten kunnen uitlezen maar dat geeft het prog. aan het het niets heeft voor uit te lezen bij mijn weet noemt het in het prog MAP =boost of vacuumnog snel een vraagje wat is de boost/vacuum op stationair
@Esox Lucius wrote:
Wat is het motortype?
en voor welke auto/ bouwjaar.astra g cabrio z20let 2004
ik zou graag rond de 300pk hebben dus best ineens daar op verder gaan lijkt mij het beste
@tijgetje57 wrote:
Ik zou een 3″ nemen. Hoe lang heb je die 260Pk chip. Bevalt dat?
Vraag eigenlijk vooral omdat die van Mpech is.
eerst heel veel problemen mee gehad maar toen ik die ngk idrilium nest er uit smeed en overstapte naar de bosch f5…. sinds dien heel goed alleen mis ik nog wat koppel
@turbosix wrote:
kijk ook eens naar een aangepaste collins van Andre Botter…
Luister eens vanaf 38 seconden,
http://www.youtube.com/user/turbotter#p/u/4/p6izXunDotw” onclick=”window.open(this.href);return false;beste kan je mij hier wat meer info over geven deze klinkt echt lekker
type ….prijs…. plaats voor te bestellen@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
@needlefreak wrote:
ik heb de E85 gebruikt om naar de keuring te gaan mijn co was buiten tolerantie hij gaat er op maar rond de 3000toeren begon hij te stotteren dit was wel met mij originele boegies met de bosch f5…. gaat het wel veel vlotter (en de auto is zuiniger )
met wat voor auto/moter was dit?
ik neem aan dat hij niet op E85 afgesteld was?
ben benieuwd!
dit was een z20let met leh turbo en de 470cc injectoren met chip van m -pech
ik deed er 50/50 in niet puur e85 mijn co was zeer laag het verbruik was veel minder maar hem echt tot de 5500rpm treken ging niet zo goed maar voor rustig te rijden en niet altijd door te trekken is het een aanrader
ik kan zelf de inspuiting regelen in de auto dus voor mij is het niet echt een probleem om 20% meer in te spuiten
autostyle heeft ook een instelbare brandstofdrukregelaar voor weinig geld dus als je van plan bent er op te rijden denk ik dat dit de goedkoopste manier is om het aan te passen zo kan je door de week E85 tanken en in de weekends 95 zo doe ik hetheb de bosch f5dp0r er nu ook inzitten het stotteren is weg maar heb nu de indruk dat mijn boost minder agresief inslaagt
nog tans geeft mijn boost meter nog steeds 1.5barik heb de E85 gebruikt om naar de keuring te gaan mijn co was buiten tolerantie hij gaat er op maar rond de 3000toeren begon hij te stotteren dit was wel met mij originele boegies met de bosch f5…. gaat het wel veel vlotter (en de auto is zuiniger )
heb bij m-tech de leh turbo ,470cc injectors ,3.5bar brandstofdrukregelaar,en de 260pk software
nee maar ik vond dat die 200originele pkt toch maar zwak waren en toen begaf mijn turbo het en de snelste manier om de auto terug te maken was door alles bij M-tech gaan te halen en sins dien gaat het hier en daar wel wat mis vooral mijn lamba waardes en de co en daarom dat ik dacht aan het ipf systeem van edc
bijna opgelost heb een groene keurkaart de co was goed (dank aan de E85 ) maar mijn lamba waarden waren nog steeds veel te hoog kan iemand mij uitleggen wat lamba waarde eigelijk is ???????????
ik weet het maar ik heb een iphone 4 dus waarom niet
als ik de olie sensors bij koop werken die dan via de obd ???denk dat ik ook beter een andere tuner kan zoeken nu zecht die van m-tech dat ik de slang van de brandstofdrukregelaar er moet af halen voor ze gaan meten
en het kan geen problemen geven aan de motor of zo als die e85 er bij doe
ik kom uit belgie heb nog nooit van e85 gehoord
ja hij is gechipt bij m-tech tot 260pk
vraagje hoe weet je wat voor bak je hebt ik lees hier van alles over een m32bak maar hoe zie je het verschil en welke zijn er nog
ondertussen is mijn bumper naar de kloten maar er komt een nieuwe op zodra ik mij grotere intercooler heb nu is de olie koeler nog zichtbaar
maar bumpers en gril ezv is origineel en staat op mijn factuur deze kit was optie
dit was mijn eerste astra cabrio een droom van een auto toch heb ik hem verkocht voor een z20let cabrio
mis hem wel was maar een 1600 op gas maar wel een mooi beestjehallo hier nog een cabrio z20let
ja de mijn is een g cabrio met de z20let 147kw
als de link niet moest gaan gelieven dan je mail adres door te geven dan stuur ik het pdf bestandje via mail door
deze download heb ik gemaakt uit autodata het bevat alle versies van de z20let dus de 190pk de 192pk en de 200pk http://www.megaupload.com/?d=DD5FHHWN” onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten