Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 heb het al gewist maar blijft terug komen neem aan dat er een soort actuator opzit of motorjewat dit bedient od is dit niet te vervangen want de balk en de kleppen zijn vrij te bewegen
jammer dan maar mijn lucht inlaat schoonmaken en weer monteren
heb miss nog 1 ding ik krijg in me motormanagement dat me kleppen vast zitten maarr de balk is gewoon nog bedienbaar wat is hieraan te doen ?voor zover ik weet is dit idd op beide motoren mogelijk om te modden.
nu zit ik meer met practische zaken zoals egr en de wervelkleppen aangezien die niet meer in de 2.4 inlaat zitten volgensmij en wat moet ik weizigen om de 2.4 inlaat te bevestigen en werkend te krijgen op mijn 2.2hollo iedereen.
heb nu de xenon ingebouwd vrij simpel.
nu heb ik profesorisch de balasten vastgemaakt zodat ik toch kan rijden.
maar kan mij iemand vertellen waar jullie die balasten hebben geplaatst.mvg :thumb
nee is idd een c1 h7 ga morgen setje bestellen wel jammer dat het zo ingewikkeld schijnt te zijn ivm de ledjes :hmmz
hmm dacht dat ik h7 had?
maar voor ik bestel contoleer ik het even
:thumbi know die haal ik er ook af schoonmaken kan nooit kwaad
ok dacht dat led canbus ook kon dat verschillende die hier ook werkend hadden gekregen
en kwa adapter of past dit gewoon?
ok ja is echt een klep want als ik erop duw is het tikken weg maar er wordt wel elke keer een beweging gegeven
waardoor tikken getriggert wordt lijkt wel.maargoed maak me niet druk hij rijdt als een zonnetje :thumb
hallo crunch
fijn om te weten ja heb nietveel ervaring met ketting motortjes dus vandaar.
zal vande week maar een de egr enzo schoonmaken en de carter ontluchting :thumbok dank voor je hulp
dan ga ik nu verder met de rest wat gedaan moest worden en wat pics s hieten :thumb
138.080 op dit moment 2.2 direct 2004
nee ik niet :hmmz
wel over eventuele uitbreidingen in de wagen:P
ga zoiezo mijn egr afdoppen dat is nog iets wat niet gedaan is
en van het weekend keer leuke foto’s maken :thumbdus voor zover je hoort niks raars lijkt beetje diesel geluid of hoor ik het verkeerd?
iemand enig idee of dit van mijn wervel kleppen komt of is er meer aan de hand?
https://www.youtube.com/watch?v=iHhWm-8RHps” onclick=”window.open(this.href);return false;
hierbij het filmpje van het tikkenook merk ik dat me motor wat geluidruchtiger en wat trilt in stationair.
ok nja ff kijken dan .
wel een kut geluidje is da :fy1
hij rijd ook als een zonnetjeja en vrij soepel ook zit wel speling op dit stangetje / stang
ok ja wou miss de inlaat spruitstuk eraf halen en alles keer schoonmaken miss dat die gewoon vastzit?
hee
nee nooit rijdt als een zonnetje.
zal het een maken morgen is een tikkend geluid.
je hoort het alleen als ik stilsta.heb vandaag nog eens gekeken en er loopt een balk tussen de inlaat door daar komt het tikken vandaan.(zit met een ijzer pinnetje verbonden aan het balkje door de inlaat door en verschuif als je hem uitzet)
iemand die weet wat het is een enorm irritant geluid :fy1hallo
er zit idd geen verschil in c1 lampen behalve de uitvoering dus of zwart of licht of afl.
:thumb
hee bedankt voor wat oplossingen
zal van de week eens naar de sleutel maker gaan
hopelijk komt het goed :thumbde prijs is nogal laag als ook je balans assen mee gedaan zouden zijn.
zover ik lees op de bon is alleen je distributie ketting gedaan.
dus je geratel kan nog van je andere ketting afkomen.
en 10w40 mag wel maar aangeraden wordt 5w30 of 5w40.dus ben bang dat je nu de rest van de kettingen aan de beurt zijn.
waar je balansassen op zitten correct me if i am wrong. -
AuteurBerichten