Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9 november 2010 om 14:15 In reactie op: Ga jij met je vec naar de nationale opel test dag? #17751442
Ook ik ben met mijn auto heen geweest
alleen waren er nog wel 56 w88 voor me
maar na 3uurtjes wachten was die dan eindelijk aan de beurd
en hij is geslaagdheb er ook gelijk een winterplan opgekocht
Bakker
origineel gepost door tmug
origineel gepost door svdk20
lampen zijn zo aan te sluiten oude lampen loshalen en nieuwe plaatsen stekker erin en klaar.
vergeleken met orgineel een heel groot verschil zelfs zonder xenon.
en ze zijn goed gekeurd voor xenonkwaliteit is zoals boven al vermeld gewoon goed enkel is het wel aan te raden om de rand tussen je behuizing en je koplamp glas een likje kit te geven zodat je zeker weet dat er geen vocht in komt maar dit doe ik met orginele lampen ook.
Dat had je gedacht…
Best een hele operatie, bumper er af, stelmotoren plaatsen, en alles weer terugzetten, gauw uurtje of 2/3 werk. Lichtbeeld laten chekken bij je garage.
Klopt bumper aan 1 kant los is wel voldoende kan in een uurtje gedaan worden maar mijn eerste om b2 lampen te plaatsen zag ik ook niet zitten en kan je dan lang bezig zijn ik heb toen hulp gehad van Crazy Bertje
Maar even over de stelmotors Kan je die gewoon van de orginele koplampen overzetten op die devil-eyes ?
Bakker
origineel gepost door Maurice89
Deze staat weer op mp?weer?
maar zou kunnen natuurlijkmaar dit is voor mij de eerste keer dat ik hem erop heb gezet
origineel gepost door Gts32v6
Ter apelkanaal??Gr. Gts32v6
Idd kwam daar net uit de was straat :)
Gr,
BakkerGr,
Bakkerorigineel gepost door Fearless
Dat is een ankerplaat….
Tis meer werk dan ff een ringetje achter je pin.Tis maar net wat je zelf wilt.
Ja oke maar goed het zal wel weer klaar moeten.
Alleen €100- vind ik nog al wat
morgen eerst maar es bij dealer informeren of die dingen echt zo duur zijn .Maar iig bedankt voor het berichten van hoe het heet :thumbup
Gr,
Bakkerorigineel gepost door testdrive
ja dat is gewoon het beste gewoon nieuwe handremschoenen.
en zo te zien ook maar 2 nieuwe pennetjes met veertjes en borg.
hoe is het met de andere kant ?
anders zou ik dat nu ook meteen doen heb je er later geen last vanga idd beide kanten doen want andere kant is net zo.
Maar weet jij hoe die dingen heten want die persoon zegt dat ze 100- nieuw kosten maar ken nergens iets vinden
hij heeft ze als handremschoenen staan maar dat zijn het natuurlijk nie , lijkt me soort hitte schilt of nie ?Gr,
Bakkerheb hem gebeld maar krijg voice mail dus heb even een mail gestuurd , En nu maar afwachten dan.
Gr,
Bakkerorigineel gepost door georgie
Dan heb je deze toch nodig??:Thnx ik ga die man gelijk even bellen om te vragen wat die er voor wil hebben incl verzendkosten..
Enig idee hoe ik die monteer ?
want volgens mij kan je die r niet zo maar af pakken.Maar goed eerst maar zien of ik het eens kan worden met die man
THNX
Gr,
Bakkerorigineel gepost door teungts
dan lagen jou remschoenen er ook los in dus, er moeten ook nog 2 ringetjes bij zijnEn idd remschoenen lagen er vrij los in
werd nog bij elkaar gehouden door die lange veren
maar zo zit het nu ook eerst weer want zoals je hebt kunnen lezen kan ik die haakjes niet monteren omdat waar die achter moet vallen niet goed meer is.en die ringetjes nee die waren er niet , daar keek ik ook al raar van op.en zowieso het rare is dat het aan beide kanten is achter zowel links en rechts.
Gr,
Bakkeren bedankt voor de foto en tekening :thumbup
heb hier idd iets aan
maar wat ik al quote , waar de haakjes achter vallen is er niet meer , is gescheurd/rotdus zoek daar nog even oplossing voor
maar heb alles er eerst maar wel weer opgezet zodat ik de auto wel ken gebruiken.
en kijk in een later stadium als ik oplossing heb wel weer :)Gr,
Bakkerorigineel gepost door testdrive
snap alleen niet hoe dat pennetje in de remtrommel terecht is gekomen.
dat zou betekenen dat de achter zijde van je remtrommel waar die pennetjes tegen worden gehouden gescheurd of verrot is.
en daar door het pennetjes naar binnen is getrokkenNet nieuwe montage setje gehaald
en ja hoor je hebt gelijk
waar de pennetjes invallen is gescheurd/rot
wou de nieuwe er in haken maar vliegt er net zo snel weer uit :Sdus en nu ?
Gr,
Bakkerorigineel gepost door svdk20
euh de remklauw achter kan je los halen door 2 bouten er uit te draaien dan til je zo de klauw van de schijf af.
schijf zit vast met 1 schroef maak je die los kan je zo bij het handrem mechanisme komen wat in /achter de schijf zit.Ja was net in gesprek op msn en weet niet , maar is net zo als je het normaal doet , snap ook niet waarom ik dat op dat moment niet meer wist :(
maar goed weet het weer , En iig ook bedankt voor je reactie :thumbup
Gr,
Bakkerorigineel gepost door wim-v6
Bakkertjeeuuuhh (VTN)Ziet er goed uit..
Houd roest in de gaten bij deze ”eerste modellen” Calibra.
Blikerig geluid over klinkerwegen zal haast eerder versleten ophang punten zijn dan remmen.
Continu schaven dat ligt meestal wel aan de remmen (meestal handrem).
Willem
Ben erachter waar nu het blikkerige geluid weg komt
het komt uit die trommel achter waar de handremschoenen inzitten, maar wou die er dus afhalen en ja ben leerling monteur dus zoveel weet ik niet
normaal is het even klauw los en je pakt het hele schijf eraf
maar dit systeem ken ik blijkbaar nog niet want wou de klauw los draaien en toen kwam er ineens olie uitstromen , dus heb hem gauw weer vast gedraaid,maar weet iig nu waar het weg komt,dus dan op het werk na de vakantie maar even collega op het werk vragen,of weet hier iemand mij uit te leggen hoe ik met dit systeem de schijf er af krijg ?Gr,
Bakker@CalibraMenno
Thnx en idd voor een Cali vind ik deze er ook wel netjes uitzien want heb er in korte tijd veel gezien maar meeste allemaal rot en verrotbij deze is enige minne plek rechter spatbord rand.Zit er aan te denken om te kijken naar van die scherm randen die je ook voor corsa’s hebt of die er zijn voor een cali.Maar aangezien de auto maar tijdelijk is wil ik daar nog even over na denken of moet ze al 2hands voor een prikkie kunnen vinden.
Gr,
BakkerIdd mijn gemiddelde ligt momenteel ook rond de 7l/100KM
Ben voor de rest eigenlijks niet bekend met Calibra , enige opel waar ik bekend mee ben zijn de astra’s en de Vectra’s
En was ook niet een bewuste keuze dit want kreeg hm smiddags aangeboden en we zijn het ook eens geworden
en het is voor mij beter dan wat ik had.Had een vectra B uit 98 en die had ik weg gedaan voor een Renault Megane 16e op G3 maar dit beviel me totaal niet en aangezien de vectra al weg was kon ik die niet terug krijgen
Maar ben met de calibra eerst tevree en als de vakantie straks voorbij is dan gaat die ook in de verkoop zodat ik weer een normale gezins auto kan aanschaffen , Want afgelopen weekend met vriendin en 3kids weg geweest nou geloof me das nie fijn dan in zo´n auto dus heb de calibra ook maar voor tijdelijk ,
wil er straks even nieuwe keuring erop en dan Te-Koop bordje erop en dan toch weer kijken naar een leuke Astra of Vectra , daar ben ik nog niet over uit maar hoop toch in november a december weer een andere degelijke auto te hebben.Gr,
Bakkerorigineel gepost door wim-v6
Bakkertjeeuuuhh (VTN)Ziet er goed uit..
Houd roest in de gaten bij deze ”eerste modellen” Calibra.
Blikerig geluid over klinkerwegen zal haast eerder versleten ophang punten zijn dan remmen.
Continu schaven dat ligt meestal wel aan de remmen (meestal handrem).
Willem
Idd maar dat is gelukkig niet het geval
enigste minne roest punt is rechterspatbord achter wat niet mooi afgewerkt is maar mss dat ik dat ff opnieuw laat doen.En idd ophangpunten daar was ook het eerste waar ik aan dacht.want had bijna het zelfde geluid bij me vec en dat waren toen de rubbers,Maar heb hem bij kwikfit op de brug gehad en daar konden wij niets aan vinden we hebben alles na gekeken alleen remmerij niet nagekeken daar,Maar zal hem bij me op het werk anders nog eens op de brug zetten,maar heb eerst vakantie dus zaak is tot 16aug dicht vandaar ff kwikfit geweest.
Gr,
Bakkerorigineel gepost door HardcoreHell
Ziet er op t eerste gezicht goed uit.
En geel zie je niet zo vaak.Moet ik je naam trouwens linken aan een serie internetfilmpjes over een groep hangjongeren :jerry??
Neej daar hoef je me niet aan te hangen :)
zijwindschermen op me vectra
die Marmul aanbood hier op het Forum http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=127114&page=1#pid1684727Gr,
Bakkerorigineel gepost door DOCTOR007
Mooie interieur. Leuke sub control!Is dat voor een JBL amp??? Is die Tech2 van jou? Zo ja dan is het wel lekker handig zo een ding:DDankje En ja is voor een JBL
en Die Tech-2 nee helaas dies niet van mij had ik wel gewild :)Gr,
BakkerVandaag heeft mijn Vectra even aan de Tech-2 gehangen voor het om programeren Zo dat de datum in me TID blijft staan zodra ik me radio aan doe.
Gr,
Bakkervandaag me vectra voorzien van een TID die geen dooie pixels heeft
en gelijk maar voorzien van blauwe ledsdit heb ik al vanaf dat ik de auto heb en heb hem vorig jaar nog voorzien van nieuwe rubbers en stabilistang achter maar kraken is er nog altijd
dus denk dat het echt een vectra kwaaltje is waar we mee moeten leren leven :)
origineel gepost door sw_reijnders
was dat niet 25 euro?Ik geloof ook ja een setje schroevjes met een sleutel €25- bij de Dealer
origineel gepost door JanW75
Ik heb ff voor je gezocht.Bij deze verkoper heb ik mijn Bobinebrug gekocht, was binnen twee dagen binnen.
Deze kabelset is wel niet origineel maar wel heel voordelig.
Ik geloof dat er iets van £ 16,75 aan verzendkosten bij komt.
En ik had mijn bobine twee dagen na betalen binnen.
En om het compleet te maken heeft hij ook de dis-module.
Prijs: £67.50
Op bovenstaande onderdelen krijg je 12 maanden garantie
Oke en die kabels zijn wel goed denk je ?
ja ik ben niet zo van imitatie spullen
maar die prijs is idd intressant
bedankt voor die link :thumbup -
AuteurBerichten