Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1896255&tid=141596&author=wim-v6]Sluit je m dan ook aan op een OPEL oliedruk meter???
Deze gebruiken andere waarden dan andere (universele) oliedrukmeters[/rquote]
de sensor komt uit een kadett en is origineel
tja ik heb het eens uitgeprobeert .
Maar hij doet het niet ik heb ook al eens een andere sensor geprobeert die eveneens werkt , want we hebben mijn sensor geprobeert in de kadett en daar werkt het wel .
Want ik niet begrijp, hoe doet de sensor dan het olie lampje aan of uit gaan de sensor krijgt toch geen 12v of werkt dit met een weerstand in de sensor als ook een sensor voor de druk zogezegd ?
achterklep in full carbon kan ik niet echt snel vinden voor corsa b gsi van 93 :swear
iemand ?
hoogteregeling zit op je achteras … ik denk niet dat zo iets zelf te monteren is …. dat laat je er op zetten als je hem besteld …. ik heb toch nog niet gehoord dat je dat zelf kan doen …
een H7 of H4 setje eender welk merk is overal te krijgen .
enkel een wis-was functie is niet goed genoeg …
10 februari 2011 om 19:40 In reactie op: Lichte hapering naar versnelling 3 in Opel Corsa D #17814470te nieuw om zelf aan te sleutelen …. als je nog niet meer kapot wil doen … ik ga met m’n seat ook naar de garage als er iets aan is ik doe NIKS zelf aan dat ding ….voila :P
garantie godverdomme …. ze hebben allemaal zoveel lawaai over garantie ma das goed dan sta ik daar iedere keer als er iets kapot gaat wat niet normaal is … zolang de garantie geld :agent
idd … zo heb ik ook al van alles gezien … mensen die een auto droog laten staan een emmer warm water met zeep vullen een spons pakken en over de (droge) auto beginnen te vegen met hun spons en dan afspoelen . :wtf
ma idd hammerite ofzo …
[rquote=1864655&tid=142210&author=2e-c14nz]blijf hetzelfde rijden hoor, tank altijd bij onze zuiderburen. gisteren nog voor 1.44 voor 95.[/rquote]
gelukkig gaat dat voor jullie nog … als je aan de spaanse grens staat en je tankt daar nog wat bij en je durft iets anders te vullen dan je tank dan mag je het afgeven :jerry
tank je 95 of 98 ?
[rquote=1865084&tid=142407&author=Klopper]Ik krijg de temperatuur nooit hoger dan 93 graden. En dat haal ik pas als ik 120km/h in z’n 4 blijf rijden, kwartiertje ofzo…[/rquote]
waarm doe je zo iets ?:puke
of was je vergeten dat je een 5 had :wtf
trouwens ik heb een c14nz gehad die had dat ook … had thermostaat ook al eens vervangen dat hielp ook niet ….
daarna met een koele thermostaat ging het al een stuk beter.
niet slim he …;)
als het zo een paaltje was van een halve meter en je hebt echt niet gekeken voor je je auto in gaat zou ik zeggen ok
maar als je achteruit rijd kijk je alligt in je spiegel … niet ?
waarom zou ge die er af halen in de eerste plaats ?
dan heb je die lelijke zwart tekening daar nog staan op je ruit…of ga je ook een andere ruit steken mischien
10 februari 2011 om 19:07 In reactie op: uitslaan als ik de koppeling intrap onder het rijden #17811660is dat een vraag of een raadsel …. ???
of bedoel je dat hij dat allebei doet ??? :puke
[rquote=1863927&tid=142210&author=soepkiepe][rquote=1862683&tid=142210&author=Mr. Horsepower]natuurlijk als ze minder gaan rijden met autos die op diesel of benzine rijden ( waar ze uiteindelijk veel winst aan hebben )
dan gaan ze gewoon het rijden met electische autos en zo duurder maken wat logische is denk ik[/rquote]
ze weten zelf niet wa ze willen daar in den haag
daar waar bij het ene de belasting af gaat komt het bij het andere op, dit is zo met benzine en autos en nog veeeel meerkijk bijvoorbeeld naar dat roken verhaal, overal reclame en zo dat ze willen dat nederlanders gaan stoppen, veel mensen zijn inmiddels gestopt met roken, den haag mist die belasting.. wat doen ze? de belasting vrije autos er uit halen:s
ze vullen het ene gat met het andere [/rquote]
idd hier in belgië is dat juist het zelfde . eerste zijn ze de diese wagen aan het promoten (dat was 15 jaar geleden) nu een paar jaar terug vinden ze dat ze toch te veel roet uitstoten dus moeten ze een DPF filter en nu hebben ze weer een ander alternatief (electrische wagens) nu is het hier in belgië bij niet meer te betalen om met een diesel te rijden tenzij je meer dan 30.000 kilometer per jaar doet .
Totaal absurd
[rquote=1862716&tid=142210&author=woutertje]Ik ga LPG rijden, waarom niet? Goedkoper, schoner voor milieu, schoner voor de motor, geen aantoonbaar verschil in levensduur motor (ondanks wat velen zeggen). Enig nadeel is dat je de tank ergens kwijt moet…
[/rquote]allemaal waar
leg mij dan eens uit waarom je dan tocg EXTRA tax moet betalen op LPG :puke
natuurlijk als ze minder gaan rijden met autos die op diesel of benzine rijden ( waar ze uiteindelijk veel winst aan hebben )
dan gaan ze gewoon het rijden met electische autos en zo duurder maken wat logische is denk ik[rquote=1862666&tid=142210&author=robert_corsa]als het meer dan 2 euro wordt koop ik weer een corsa b 1.2 16v. die loopt gewoon altijd 1.15, als je rustig rijd 1.18
rij nu 1.11 1.10[/rquote]
ik denk eerlik gezegd dat veel mensen een zuinige auto gaan kopen .
of mischien helemaal niet meer met de auto gaan rijden[rquote=1862653&tid=142210&author=DeMeistah]vind de prijzen zoiezo belachelijk, woon gelukkig niet zo heel ver van de belgische grens af. 30 minuten hooguit dus kom er af en toe dan pik ik gelijk een volle tank mee, scheelt weer wat euros op een tank.[/rquote]
dat doen veel mensen van nederland ik zie dat hier veel aan de grens
ik woon zelf geukkig hier en ik hier het meest met een diesel dus het valt allemaal nog goed mee .[rquote=1856124&tid=141640&author=wim-v6]er zit verschil in de C16XE en X16XE spruistukken
die van de X16XE hebben meestal een aansluiting voor de secundaire luchtpomp.
die van de C16XE niet omdat ie zo’n pomp nooit gehad heeft.
en de lengte is anders.
als je een X16XE spagetti pakt moet je ook de kat van een X16XE pakken.
Willem[/rquote]
volgens mij klopt dat niet helemaal .
ik ben eens gaan kijken op mijnautoonderendelen.nl en als je daar gaat selecteren zodat je al de onderdelen van een x16xe kunt bekijken en bestellen en je doet dan eens het zelfde met een c16xe .
dan moet je eens gaan kijken bij uitlaatsysteem .
dan zie je dat als je een heel uitlaatsysteem zou bestellen van een x16xe en een systeem voor een c16xe dat de onderdelen (nummer enz..) gewoon identiek het zelfde zijn .wat haal ik hier dan uit .
dat als je een spaghetti spruitstuk van zogezegd een x16xe pakt dat dat dan ook op een kat of katvervanger van een c16xe moet passen .of ben ik nog altijd niet juist ?
:hmmz
dus geen spruitstuk specifiek voor c16xe ?
is er dan niemand met een c16xe die een 4-2-1 spruitstuk er op heeft zitten
:wtf
[rquote=1857967&tid=121236&author=arjo v d beemt]de e en f type kooien staan voor het dashboard
de kooien e/a en f/a gaan achter het dashboardbij de e kooi zie je de buis door de zij ruit achter naar je wielkuip
bij een f kooi gaat de achterste buis naar je hoedenplank,wordt allleen bij sedan’s gebruikt
[/rquote]is corsa b dan een sedan ? :wors
want voor corsa b is bij wiechers B , C , E en F in te krijgen …[rquote=1857204&tid=121236&author=arjo v d beemt]ik lever wiechers.
tot nu toe van de geleverde rolkooien heb ik nog geklachten gehad over de pas vorm of de montage.heb zelf een wiechers kooi in me eigen corsa compleet door de auto gelast met kruis en naar de voorste veerschotels.
[/rquote]
Het F type van van de wiechers rolkooi voor corsa b gsi is een kooitje om voor het dashbaord door te monteren .. of heb ik het mis …
[rquote=1603767&tid=121236&author=Ardenblue]Ik heb de aluminium variant van wiechers van voor tot achter:
Grtz
Frank[/rquote]
en wat nu al je echt overkop gaat gaat hij dan nog samen houden ?
kom je er mee door te keuring ?[rquote=1835194&tid=139926&author=Fearless]Certificaat ben je toch niet nodig?
Zoek je een schroefkooi of een laskooi? En zoek je een complete of alleen achterin?
De achterste kooien zijn nieuw nog wel te krijgen voor 350,- dan heb je een wiechers schroefkooitje. [/rquote]
zit daar ook een certificaatje bij voor de keuring of kom je met die kooitjes niet door de keuring
[rquote=1856117&tid=141640&author=2e-c14nz]kijk anders op ebay duitsland, staat een hoop lexmaul spul op waaronder een zooi spruitstukken [/rquote]
op de site van lexmaul staat al geen spruitstuk voor c16xe
dus ik denk dat op ebay duitsland ook geen gaat staan voor c16xe wat perfect kan natuurlijk lexmaul heeft niet alles voor ieder type
jammer … mischien iemand anders …
ik denk niet dat je veel verkeerd doet als je de kabels wisseld….
1 kabel is voor de oliedruk en 1 voor waarschuwing van olie
dus ik denk dat als je ze wisseld dat je gewoon geen data door krijgt of wel iets wat helemaal niet realistisch is you know
….
-
AuteurBerichten