Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het zijn H-profiel drijfstangen
mensen ff een update momentje de carterpan is er onder vandaan en zoals het er nu uit zien zijn de drijfstangen gesmeed
ben er wel blij mee scheelt weer geld he straks blueprinten etcok kijk dat is duidelijk en nog een vraag ik wil throttle bodies welke ecu is daar het best voor en kan ik het best vaste stoters of gw hydro stoters nemen?
en de zuigers en drijfstangen wil ik zowiezo blueprintenok nice om te weten
ff ander slecht nieuws ik had een dooie accu in mijn corsa dus ff uitwisselen dacht ik zo ff helaas ging dat idee in rook op
mijn kabelboom gesmolten
dus bij deze ga ik eerst kamer beneden afmaken en dan kan de corsa de garage in en gaat ze gebouwd wordenwie is geert iemand van hier?
dus ik vroeg ook een goeie leverancier
drijfstangen en zuigers in combi met andere nokken en moet wel goed zijn natuurlijk
maar het hoeft niet in 1 keer klaar mag ook in etappes
maar wil gw weten wie een goeie leverancier is die goed spul leverdow trouwens pomp is vervangen doet et beter nu helaas geen grote walbro maar dat is dan maar voor later
kijk dat heb ik ook maar begint nu wel beter te worden nu ik alles upgrade
dus daarom wil ik ook mijn pomp upgraden maakt niet uit als het overkill is
en ff een andere vraag een eco blok een x20xe past die zo over? want daar over hoorde ik dat daar een supercharger oppast en de c20xe niet naja alles kan maar die is niet zo sterk daar innee ik heb de ombouw niet gedaan heb hem zo gekocht meteen met keuring dus 2.0 op kenteken
ik weet dus verder niks van de auto ja weet wat ik nog wil en tot nu aan gedaan is5 augustus 2011 om 15:09 In reactie op: Vreemde vondst marktplaats: dik inlaatspruitstuk C20XE #17867371ja da klopt maar het ligt er ook aan wat je der mee wil doen crossen of sprinten is tog anders
meer koppel of meer pk wat vin je belangrijker5 augustus 2011 om 14:56 In reactie op: Vreemde vondst marktplaats: dik inlaatspruitstuk C20XE #17867369maar als je dus een 2.5 heb moet die grotere poorten dan helemaal helpen of is dat dan niet het geval of kan ik beter lexmaulen?
is trouwens voor de sprintmvg wijtze
ok ik zal zo ff kijken
maar ik wou zowiezo een zwaardere pomp hebben voor mss eventueel een turbo blok
maar dat is in de toekomst pasik heb geen idee welke pomp ik der in heb heb mijn tank niet open gehad
ja is een corsa a3 uit 1991 1.2 van origine verder kwa tank en pomp weet ik het niet want zo heb ik hem gekocht
staat wel 2.0 op kentekenok dankje zal kijken maar ik heb nog steeeds geen nieuwe pomp:S
onsteking is nu al 2x vervangen dat mag het dan tog niet zijn mag ik hopen
en weet iemand mss wat voor bougiekabels ik moet hebben als ik dikkere wil
en welke bougies preciesok et stotteren is wanneer ik ree en wanneer ik volgas ging
sorry de auto is een 1.2 geweest
maar wat zou et stotteren dan moeten zijn geweest of mss stappen motor wel meer gezeik mee gehad hij daalt nu langzaam naar mooi station air of mss een vacuum slang?ok maar ik wil hem zowiezo verder door focken en zo ben ik alle aanbouw delen al upgraden
dus is mss een walbro pomp niet beter?mijn lambda is uit geschakeld maar merk et wel hoor meer koppel onderin lijkt et wel
maar welke past dan?
heb sfi vervanger en een chip maar merk egt verschil alleen met de pomp dus
1 augustus 2011 om 21:30 In reactie op: Vreemde vondst marktplaats: dik inlaatspruitstuk C20XE #17867366ik heb gehoord van een rallycrosser dat een maat van hem hem had en dat die inlaat meer koppel toenamen aan gaf op de dyna dan een lexmaul of et ook waar is gaan idee maar in de cros lijkt et me wel lekker
die 2 duizend toeren is dat niet de stappen motor?
en het rare lopen mss je de verdeler had ik ook en gaf toen ook geen storings lampjemvg wijtze
-
AuteurBerichten